کد خبر 1421092
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۰
قابلیت‌های گوشی گلکسی A53 سامسونگ فاش شد

براساس گزارش‌ها، سامسونگ ممکن است به رابط کاربری One UI ۵.۰ (بر پایه‌ی اندروید ۱۳) مجهز ‌شود.

به گزارش مشرق، یکی از رسانه‌های نزدیک به سامسونگ می‌گوید به فهرست گوشی‌هایی که تا پیش از فرا رسیدن سال ۲۰۲۳ به رابط کاربری One UI ۵.۰ (بر پایه‌ی اندروید ۱۳) مجهز می‌شوند دست پیدا کرده است.

سامسونگ پیش‌تر بتای رابط کاربری One UI ۵.۰ را که بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ توسعه داده شده دردسترس شماری از گوشی‌هایش قرار داده است و شایعه‌ها می‌گویند نسخه‌ی نهایی One UI ۵.۰ در تاریخ ۱۷ یا ۱۹ اکتبر (۲۵ یا ۲۷ مهر) برای گوشی‌های سری گلکسی S۲۲ منتشر می‌شود.

GSMArena در گزارشی به نقل از سم‌موبایل (یکی از رسانه‌های نزدیک‌به سامسونگ) فهرستی از دستگاه‌هایی را منتشر کرده که تا پیش از پایان سال جاری میلادی به One UI ۵.۰ مجهز می‌شوند.

گفته می‌شود سامسونگ نسخه‌ی نهایی One UI ۵.۰ را تا قبل از فرا رسیدن سال ۲۰۲۳ برای سری گلکسی S۲۱، گلکسی S۲۲، گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ منتشر می‌کند.

سم‌موبایل همچنین می‌گوید که گوشی میان‌رده‌ی محبوب گلکسی A۵۳ در سال جاری میلادی به رابط کاربری One UI ۵.۰ مجهز می‌شود. A۵۳ تنها گوشی غیر پرچم‌دار سامسونگ محسوب می‌شود که تا قبل از سال ۲۰۲۳ جدیدترین به‌روزرسانی رابط کاربری را دریافت می‌کند. گفتنی است که تا زمانی که سامسونگ فهرست رسمی را منتشر نکند، این خبر در حد شایعه باقی می‌ماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    دارید تبلیغ گوشی خارجی می کنید!!! شرم بر شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس