به گزارش مشرق، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پستی در صفحه اینستاگرامش از رویکرد دوگانه آمریکا و غرب انتقاد کرد.

وی در این زمینه نوشت: رویکرد دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی و ملت ایران، همواره توأم با نفاق و معیارهای دوگانه بوده است. در اغتشاشات اخیر، رهبران سیاسی آمریکا و بعضا اروپا، رسانه‌های آنان و نیز رسانه‌های فارسی معاند مورد حمایت غرب، از یک رخداد غم انگیز در حال بررسی سوءاستفاده کردند و با شعار حمایت از حقوق ملت ایران، در حمایت از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملت سنگ تمام گذاشتند، اما حضور میلیون‌ها نفر از ملت در خیابان‌ها و میادین کشور در حمایت از نظام و کشورشان و مخالفت قاطع با آشوب و اغتشاش را نادیده گرفتند و یا کوچک شمردند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: بی شک جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران، این بار نیز در کنار صدها پرونده شکست‌های مفتضحانه آنان در تاریخ ثبت خواهد شد.

کنعانی یادآور شد: مدعیان دفاع از حقوق ملت ایران، بهتر است شعارهای دروغین و نخ نمای خود را کنار گذاشته و به چند دهه تحریم‌های ظالمانه و ضدبشری علیه ملت ایران پایان دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس