کد خبر 1421236
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
گوشی هواوی

گوشی هواوی Nova ۱۰ SE با دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ ۶۶ واتی رسماً معرفی شد.

به گزارش مشرق، هواوی Nova ۱۰ SE جدیدترین گوشی سری Nova ۱۰ است که در آفریقای جنوبی به صورت رسمی معرفی شد. مدل SE سومین عضو از خانواده Nova ۱۰ است که شامل دو دستگاه دیگر یعنی Nova ۱۰ و Nova ۱۰ Pro می‌باشد.

مدل‌های استاندارد و پرو این سری در ابتدای این ماه رونمایی شدند. در ادامه تمام اطلاعات مربوط به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت Nova ۱۰ SE آورده شده است.

هواوی Nova ۱۰ SE رسماً معرفی شد +عکس

مشخصات و ویژگی‌های هواوی Nova ۱۰ SE

هواوی Nova ۱۰ SE دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED است که از وضوح Full HD+ پشتیبانی می‌کند. این یک صفحه نمایش تخت است که نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ رفرش ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی برای گرفتن عکس‌های سلفی تعبیه شده است. پنل پشتی دستگاه نیز دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری Magic UI اجرا می‌شود. اما طبق معمول مدل‌های قبلی هیچ پشتیبانی از برنامه‌ها و سرویس‌های Google در دستگاه وجود ندارد.

هیچ اطلاعاتی در مورد چیپستی که Nova ۱۰ SE را تامین می‌کند در دسترس نیست از این رو، نمی‌توان تأیید کرد که آیا از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کند یا خیر. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند، در زیر کاپوت قرار گرفته است.

Nova ۱۰ SE دارای ویژگی‌های اتصال معمولی مانند دو سیم کارت، Wi-Fi، بلوتوث، GPS و USB-C است. ضخامت این گوشی ۷.۳۹ میلی متر و وزن آن حدود ۱۸۴ گرم است.

هواوی Nova ۱۰ SE رسماً معرفی شد +عکس

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس