عصبانیت تل‌آویو از افشاگری مجری الجزیره درباره اغتشاشات در ایران

افشاگری مجری شبکه الجزیره قطر درباره اغتشاشات ایران و انتقاد از استاندارد دوگانه تل‌آویو، خشم وزارت خارجه رژیم صهیونیستی را برانگیخت.

به گزارش مشرق، واکنش «جمال ریان» مجری سرشناس شبکه الجزیره قطر به درگذشت مهسا امینی که طی روزهای گذشته تبدیل به دستاویزی برای رسانه‌های معاند، جریان منافقین، تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها شده بود، خشم وزارت خارجه رژیم صهیونیستی را برانگیخت.

عصبانیت رژیم صهیونیستی از افشاگری الجزیره درباره اغتشاشات در ایران

جمال ریان طی پستی در توئیتر نوشته بود که اعتراضات در ایران، صد در صد ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی و سرویس‌های جاسوسی آن و به طور مشخص واحد ۸۲۰۰، سری‌ترین یگان اطلاعات نظامی اسرائیل دانسته بود.  

این پست‌ مجری الجزیره در توئیتر خشم تل‌آویو را برانگیخت و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار پستی با هشتگ مهسا امینی، به این امر واکنش نشان داد و مدعی شد: «رژیم ایران یک زن جوان را به دلیل نشان دادن موی سرش، به قتل می‌رساند. هزاران ایرانی برای آزادی‌های اولیه خود اعتراض می‌کنند، در حالی که توسط پلیس مذهبی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند،  اما به گفته این روزنامه نگار الجزیره (که توییت را حذف کرده)، اسرائیل مسئول است».

عصبانیت رژیم صهیونیستی از افشاگری الجزیره درباره اغتشاشات در ایران

جمال ریان نیز در پاسخ به این توئیت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نوشت: «من نمی‌دانستم که مهم و تأثیرگذار هستم تا این‌که وزارت خارجه اسرائیل که با کشته شدن یک ایرانی همدردی می‌کند و با کشته شدن شیرین ابوعقله همدردی نمی‌کند، به من حمله کرد. این امر فرضیه ساختگی بودن تظاهرات #ایران و این‌که اسرائیل به آن تحریک کرده را تایید می‌کند».

عصبانیت رژیم صهیونیستی از افشاگری الجزیره درباره اغتشاشات در ایران

وی همچنین نوشت که اگر وزارت امور خارجه اسرائیل واقعا در ابراز همدردی با کشته شدن یک شهروند ایرانی صادق است، چه زمانی می‌خواهد به قتل همکار شیرین ابوعاقله اعتراف کند؟

ریان در پاسخ به یکی از کاربران توئیتر که برایش نوشته بود احتمال دارد از سوی صهیونیست‌ها ترور شود، نوشت: من جز از خدا از کسی نمی‌ترسم. پس از این‌که آن‌ها، شهید شیرین ابوعاقله را کشتند، من اولین شهید در شبکه الجزیره نخواهم بود.  

وی امروز نیز با انتشار تصاویری از مهسا امینی و شیرین ابوعاقله نوشت: ماشین رسانه‌ای صهیونیستی و بازوهای آن در کشورهای عربی، جهان را برای یک زن قربانی در #ایران زیر و رو کرد و زن قربانی در #فلسطین را فراموش کرد.

عصبانیت رژیم صهیونیستی از افشاگری الجزیره درباره اغتشاشات در ایران

این در حالی است که وزارت خارجه رژیم صهیونیستی چند روز پیش، همزمان با اغتشاشات در ایران، رسما از این آشوب حمایت کرده و اعلام کرده بود: «ما اعتراضات مردم شجاع ایران که علیه رژیم خشن آخوندها برخاسته‌اند از نزدیک دنبال می‌کنیم»!

با گذشت چند روز از ناآرامی‌ها در ایران، رسانه‌های اسرائیلی اعتراف کردند که واشنگتن و تل آویو نتوانستند به اهداف خود از تظاهرات اخیر برسند و مانند همیشه تلاش‌های آن‌ها «در نتیجه قدرت مقامات تهران در مهار رخدادهای امنیتی، سیاسی و وضعیت اجتماعی به سرعت شکست خورد».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عباس محمدی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    10 1
    شکست ایران اسلامی را چه دشمنان مزدور اجنبی. پرست و چه اجنبی های جنایت کار به گور خواهند برد انشاالله
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      5 0
      اسرائیلی ها که عاشق پیشگویی هستند، دست و پا نزنند، چون سیدقاضی، استاد آیةالله بهجت، امام رو دید، گفت: دیدم هر کسی مقابل این مرد بایستد، حذف میشود. حالا برو دست و پاتو بزن یهودی
  • ناصر IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    7 0
    واقعیت جهان امروز ما، قدرت پول و رسانه، هر چیزی رو بخواد بولد میکنه و هر چیزی که براش سودی نداشته باشه و یا به ضررش باشه رو در نطفه خفه میکنه.
  • ناصر IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    3 0
    واقعیت جهان امروز ما، قدرت پول و رسانه، هر چیزی رو بخواد بولد میکنه و هر چیزی که براش سودی نداشته باشه و یا به ضررش باشه رو در نطفه خفه میکنه.
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    3 0
    زن قربانی کدومه؟ طرف یا سکته کرده یا انتحار؛ خدا از سر تقصیرات خانواده اش نگذره که حق الناس میلیونی به گردنشونه
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      1 0
      این احتمال هم وجود دارد که خانواده اش در مرگش نقش اصلی داشته باشند
  • خسرو IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    2 0
    اگر کاری اصیل و ریشه دار باشد و مردم قیام کنند خدا هم کمک خواهد کرد و اما اگر بی ریشه و دروغ و ساختگی باشد هر چند رنگ و لعاب واقعی بدان بدهند و تمام رسانه های ظلم هم پشتیبان آن باشند مثل یک باد زود گذر و نابود خواهد شد و همان حبط اعمال خواهد بود و فقط جامعه را خسته میکنند و بر تورم و گرانی دمیده خواهد شد که درد آنرا مردم باید تحمل کنند
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    3 0
    خیلی حرف مهمی زده. جمهوری اسلامی یه خانم رو آورده سالن آمفی تياتر ولی عزیز غرب یعنی رژیم وحشی صهیون یه خبرنگا را با تفنگ کشته! این تفاوت در رفتار با خانم ها، دیوار رو خم کی کنه.
  • ملت IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    3 0
    جمال ریان سالها در الجزیره مجری خبری است وراست ودروع را تشخیص می‌دهد و عنود نیست و با واقعیت آشناست اکثر مجریان خبری شبکه های عربی فلسطینی هستند و آنها می‌دانند که چه کسانی مدافع واقعی فلسطین هستند و چشم بصیرت وبدون عناد ولجاجت به مسائل دنیا نگاه می‌کنند واین حرفه خبرنگاری است اما عده‌ای عنود وطن فروش پول دوست در لندن بر علیه کشورشان بدون شرم حرف می‌زنند ونام ایرانی بر خود میگذارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس