1

 شنیده‌ها از منابع آگاه حکایت از این دارد که در جریان اغتشاشات اخیر در کشور، چهار کشور اروپایی و آسیایی نقش اصلی در فضاسازی‌های رسانه‌ای و تحریک مردم به حضور در خیابان و آشوب داشته‌اند!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز پنجشنبه هفتم مهرماه در حالی چاپ و منتشر شد درخواست مردم از قوه قضائیه برای مجازات سلبریتی‌های قانون شکن، گفتگوی خبری رئیس‌جمهور و سرنوشت برجام در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

روز گذشته رئیس دستگاه قضا از برخورد قاطع با عوامل اصلی اغتشاشات خبر داده است. تأکید قانونگذار بر برخورد جدی و بازدارنده برای عوامل اصلی آشوب و مختل کردن زندگی مردم بوده است. روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد سلبریتی‌ها را یکی از عوامل اصلی اغتشاش خوانده و  نوشته است:

مردم دیگر این خداحافظی‌ها را قبول ندارند، آنقدر به فراخور زمان چهره‌های سینمایی و تلویزیونی تغییر چهره داده‌اند که هیچ کس باورشان نمی‌کند. یکی در امریکا در اوج کشته شدن مردم از کرونا در وطن، عکس واکسن زدنش همه‌گیر می‌شود آن یکی در اوج فقر مردم، قرارداد میلیاردی می‌بندد. حالا اینها از جمع شدن بیلبوردهایشان در سطح شهر خدا را شکر می‌کنند و فریاد وا مصیبت‌هایشان گوش فلک را کر کرده است که فیلم‌ها و سریال‌هایشان از صدا و سیما و شبکه‌های تلویزیونی پخش نشود!

در ادامه این گزارش قابل توجه آمده است:

نکته مهم این است که دیگر مردم نه سلام‌ها را جدی می‌گیرند و نه خداحافظی‌هایشان را و اعتمادی وجود ندارد و هر چه بیشتر تلاش می‌کنند برای اینکه خود را به مثابه مردم جلوه دهند بیشتر غرق می‌شوند. مدیری پیش از این چندین و چند دفعه از تلویزیون خداحافظی کرده است و گفته است این سری آخری است که دورهمی را می‌سازد اما بعد از ساخت یک مسابقه نه‌چندان موفق در تلویزیون باز به ساخت دورهمی روی آورد و در تلویزیون ادامه داد. او پیش از این نیز در سال ۹۵ در برنامه هفت با اجرای بهروز افخمی گفته بود که دیگر نمی‌خواهد چه برای تلویزیون و چه برای شبکه نمایش خانگی برنامه‌ای بسازد و می‌خواهد به همان ساخت سالی یک فیلم سینمایی اکتفا کند. اما باز، هم به تلویزیون برگشت و برنامه‌سازی کرد! رفت و برگشت چهره‌های شناخته شده کشور و سلام و خداحافظی‌هایشان و حتی ظهور و بروزشان در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد ارتباط مستقیمی با موقعیت لحظه‌ای آن‌ها دارد و با احتیاجات‌شان در آن لحظه تنظیم می‌شود و هیچ بعید نیست کسی که امروز غزل خداحافظی با تلویزیون را می‌خواند چند وقت بعد با اولین پیشنهاد و موقعیت دوباره سنگ تلویزیون را به سینه بزند. شاید از همین ماجراست که این روزها خداحافظی چهره‌های سرشناس برای مخاطبانشان اهمیت چندانی ندارد.

چه کسی از درون لانه نئونازی‌ها خانواده مهسا امینی را تحریک می‌کند؟ / در ماجرای پر سر و صدای هکرها، آنانیموس آناناس هم نبود!

تحریم و آشوب دو روی یک سکه

روزنامه ایران گفت‌وگوی تلویزیونی دیشب رئیسی را عکس یک کرده و با عنوان «تحریم و آشوب دو روی یک سکه» نوشته است:

رئیس جمهور در گفت وگوی تلویزیونی با ارائه گزارشی از حضور خود در اجلاس شانگهای و مجمع عمومی سازمان ملل، درباره اتفاقات اخیر کشور با مردم صحبت کرد». این روزنامه  به نقل از رئیسی در این مصاحبه تلویزیونی گفته است که دشمن از سویی مردن را تحریم کرده و از سوی دیگر در داخل آشوب سازی می‌کند. پرداخته و نوشته است:

اینکه تحولات داخلی ایران در چند روز اخیر به دلیل ناآرامی‌ها بر برجام اثر گذاشته، اظهارنظر صحیحی نیست که بتوان به آن استاند کرد و از تصمصم برای دستیابی به عدم توافق سخن گفت. البته تحولات داخلی ایران و آمریکا همواره بر مذاکرات اثرگذار است.

چه کسی از درون لانه نئونازی‌ها خانواده مهسا امینی را تحریک می‌کند؟ / در ماجرای پر سر و صدای هکرها، آنانیموس آناناس هم نبود!

روزنامه اعتماد نیز به گفتگوی خبری رئیس‌جمهور پرداخته و می‌نویسد:

در شرایطی که فضای عمومی جامعه پس از فاجعه مرگ مهسا امینی با ابهامات فراوانی مواجه است، سیدابراهیم رییسی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم تلاش کرد به بخشی از این ابهامات پاسخ دهد. رییس‌جمهوری همچنین گفت که دولتش به یک توافق خوب و عادلانه با کشورهای ۱+۴ و امریکا باور دارد. رییسی با اشاره به سفرهای خود در روزهای اخیر به کشورهای همسایه و نیز حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفته است که هم در اجلاس شانگهای و حضور در سمرقند و هم در نیویورک موضوعات مهمی مطرح شد.

چه کسی از درون لانه نئونازی‌ها خانواده مهسا امینی را تحریک می‌کند؟ / در ماجرای پر سر و صدای هکرها، آنانیموس آناناس هم نبود!

ضربه سخت  سپاه به مقر تروریست‌ها

حملات سنگین نیروی زمینی سپاه پاسداران به لانه تروریس‌ها مورد توجه بسیاری از روزنامه‌ها قرار گرفته است.

روزنامه جام‌جم حمله ایران به شمال عراق را عکس یک کرده و با عنوان «اتاق عملیات تجزیه‌طلبان در آتش» نوشته است:

روز گذشته برای سومین بار مواضع و مقر گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق به علت پراکنده شدن برخی از تروریست‌ها در منطقه، وارد مرحله جدیدی شد، ضربات مهلکی به تروریست‌ها وارد آمد و عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه برای انهدام مواضع و مقر گروهک‌های تروریستی ضدایرانی با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای تهاجمی و انهدامی انجام شد. آن‌طور که معاون عملیات سپاه هم اعلام کرده، مقرهای مورد هدف سپاه، بیشترین نقش را در اغتشاشات اخیر داشتند و از این رو جمهوری اسلامی منشأ تهدید و عملیات علیه کشورمان را در هر نقطه‌ای هدف قرار می‌دهد.    بنابراین به نظر می‌رسد حملات ‌سپاه به مقر گروهک‌های تجزیه‌طلب در کردستان عراق تا برچیده شدن مقر گروهک‌های تروریستی ادامه خواهد داشت.

چه کسی از درون لانه نئونازی‌ها خانواده مهسا امینی را تحریک می‌کند؟ / در ماجرای پر سر و صدای هکرها، آنانیموس آناناس هم نبود!

 روزنامه کیهان  نیزحمله سپاه به شمال عراق را تیتر یک کرده و با عنوان «سپاه، مقر بیرونی مزدوران اسرائیل را درهم کوبید مزدوران داخلی در انتظار مجازات» نوشته است:

 نیروی زمینی سپاه پاسداران دیروز چهارشنبه با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد. بدون شک مطالبه اصلی ملت آگاه و بابصیرت ایران این است که مزدوران و پادوهای داخلی غرب و کسانی که هدایت و یا حمایت از اوباش اجاره‌ای را بر عهده داشتند، باید مجازات شوند.

درادامه گزارش کیهان آمده است:

 آنچه از متصدیان حوزه‌های امنیتی و قضایی کشور انتظار می‌رود این است که مستند به قوانین جزایی کشور- که جرائمی مانند «تشویش اذهان عمومی»، «اقدام علیه امنیت ملی» و «بر هم زدن امنیت کشور» در آن جرم‌انگاری شده است- برخورد قاطع و قانونی با مباشرین (اغتشاشگران خیابانی) و معاونین (حامیان، تشویق‌کنندگان و تطمیع‌کنندگان اغتشاشگران) را در دستور کار خود قرار داده و آیینه تمام‌نمای مطالبات قانونی ملت ایران باشند.

چه کسی از درون لانه نئونازی‌ها خانواده مهسا امینی را تحریک می‌کند؟ / در ماجرای پر سر و صدای هکرها، آنانیموس آناناس هم نبود!

چه کسی خانواده مهسا امینی را تحریک می‌کند؟

روزنامه جوان در خبری اختصاصی درباره ارتباط برخی عناصر معاند با خانواده مهسا امینی نوشته است:

منابع آگاه می‌گویند پیغام‌هایی از سوی سفارت آلمان به خانواده مهسا امینی با هدف تحریک آن‌ها به موضع‌گیری‌های تند ارسال شده است که نقض آشکار حاکمیت ملی ایران است و باید با این فضاسازی به شدت برخورد شود. آلمان در شرایط بدی بعد از تحریم‌های روسیه و جنگ اوکراین به سر می‌برد و به دنبال فضایی برای معامله سیاسی با کشورهایی است که گمان می‌برد بتواند برخی از مشکلات سوخت و زمستان سرد خود را با آنان حل کند و این فضاسازی‌ها نوعی باج‌گیری به حساب می‌آید.

چه کسی از درون لانه نئونازی‌ها خانواده مهسا امینی را تحریک می‌کند؟ / در ماجرای پر سر و صدای هکرها، آنانیموس آناناس هم نبود!

در ادامه این خبر قابل توجه آمده است:

 شنیده‌ها از منابع آگاه حکایت از این دارد که در جریان اغتشاشات اخیر در کشور، چهار کشور اروپایی و آسیایی نقش اصلی در فضاسازی‌های رسانه‌ای و تحریک مردم به حضور در خیابان و آشوب داشته‌اند. گفته می‌شود که سفارت آلمان در تهران به عنوان هماهنگ‌کننده سفارت‌های اروپایی در ایران نقش مهمی ایفا کرده است و علاوه بر ارتباط‌گیری‌هایی که با اراذل و اوباش از سوی طرف آلمانی گرفته شده بود، به صورت مستقیم ارتباطاتی با خانواده مرحومه مهسا امینی نیز گرفته است. پیغام‌هایی که با واسطه از طرف سفارت آلمان به خانواده امینی رسیده نشان می‌دهد از آن‌ها خواسته شده مواضعی علیه نیروهای انتظامی گرفته و ضمن مصاحبه با رسانه‌های خارجی همچنان موضوع مربوط به مهسا امینی را داغ نگه دارند. طرف آلمانی همچنین به اطرافیان مهسا امینی این وعده را داده است که در صورت برخورد نظام با ادعاهای نادرست آن‌ها از ابزارهای خارجی برای فشار به جمهوری اسلامی استفاده کرده و دولت آلمان نیز این آمادگی را دارد که هرچه سریع‌تر تابعیت آلمانی به آن‌ها بدهد.

ماجرای پرسروصدای هکرها چقدر جدی بود؟

روزنامه فرهیختگان به یک عملیات روانی پر سر و صدا پرداخته و نوشته است:

حامیان‌ این گروه آن را «مبارزان آزادی» و رابین هودهای دیجیتال نامیده‌اند، درحالی‌که منتقدان از آنها به‌عنوان «تروریست‌های سایبری» یاد کرده‌اند. در سال ۲۰۱۲ مجله تایم، گروه آنانیموس را یکی از «۱۰۰ شخص تاثیرگذار» در جهان نامید. شهرتی که تا سال ۲۰۱۸ به شکل قابل توجهی کاهش یافت اما بعدتر و با مجموعه‌ای از جریانات در سال ۲۰۲۰ ازجمله اعتراضات به قتل جورج فلوید در آمریکا، نام هکرهای آنانیموس دوباره بر سر زبان‌ها افتاد.

چه کسی از درون لانه نئونازی‌ها خانواده مهسا امینی را تحریک می‌کند؟ / در ماجرای پر سر و صدای هکرها، آنانیموس آناناس هم نبود!

فرهیختگان در ادامه نوشته است:

طی ۱۰ روز گذشته که ما درگیر زیرساخت هستیم، اطلاعاتی مبنی‌بر اینکه سایتی هک شده منتشر نشده است. حتی سایت‌هایی که گفته شده توسط گروه هکری آنانیموس هک شده‌اند، بعد از یک الی دو دقیقه دوباره در دسترس قرار می‌گیرند، پس عملا هکی انجام نشده است. به‌صورت دقیق‌تر حمله‌ای که از دستگاه‌های آلوده صورت می‌گیرد، می‌تواند اپلیکیشن‌های بازی که توسط میلیون‌ها کاربر نصب شده، باشد و فرضا هکر به آنها دستوری ارسال می‌کند که به طور مثال سایتی را باز کنند و قطعا سرویس‌ها و زیرساخت سایت مورد نظر که روزانه و طبق پیش‌بینی باید به صدهزار کاربر پاسخ دهند، به‌صورت ناگهانی با ۵۰ میلیون درخواست مواجه می‌شوند و درنتیجه سرورها و سرویس‌هایش قدرت پاسخگویی به این حجم از درخواست را ندارند و عملا از دسترس خارج می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    50 17
    خانواده مهسا امینی بد کردند به مردم. باید جواب دهند
    • US ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      12 26
      یک روز مثل شیر زندگی کردن بهتر از هزار سال مثل گوسفند زندگی کردن است
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      20 2
      آفرین به غیرت خانواده های نجفی و موگویی
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      12 3
      20:47 تو هم مثل اون بنده خدا شیر شیر میکنی وقتی جلو دوربین میای میگی من اشتباهی بودم گریه میکنی کم لاف بزنید فضای مجازی چه پهلوان پنبه هایی درست کرده
    • NL ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      6 18
      اگر عضو خونواده خودت کشته شده بود همینطور حرف میزدی؟
    • SE ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      5 2
      ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ توکه مثل چی زندگی میکنی؟
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      9 3
      اون قاتل وحشی که گلوی پلیس رو برید شیر هست یا اون ...زاده ای که پرستار و آمبولانس و بانک آتش زد؟ ای نادان بی بی سی هزارسال زندگی کنید و برای اربابتان _انگلیس نجس_ بله و بله کنید و مزخرف بگویید و کامنت بدهید. خوشابحال انگلیس که یه گروه نادون حرفشنو تو تهرون داره. مردم ایران 200 ساله که از انگلیس جز محبت و خوبی و راستی و درستی ندیدین!!! خخخخخ
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      12 4
      1:05 تو از کجا میدونی کشته شده؟ این همه دختر اونجا بودن و همه سالم بودن، چه مدرکی دارین که بگه کشته شده؟ تا کی میخواید عقلتونو بدین دست اونایی که دوست دارن ایرانی رو تو بدبختی ببینن و بابتش پول میگیرن
    • DE ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      7 4
      چون به گروه‌های تجزیه طلب وابسته هستند و قول پناهندگی از آلمان را گرفتند. امیدواریم به زودی به آلمان جهنم همیشه سبز تشریف بیاورند تا ببینیم اینجا برای یک خارجی موفق به انجام جراحی مغز و دیدن دکتر متخصص و جراح می‌شوند البته بله ولی در خواب و هفت سال در انتظار نوبت.
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    9 1
    اون ۴۰ درصد از دختران مشغول علم اموزی تو کف خیابون با هر کس ناکس و آموزس در اینستاگرام هستن
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    26 10
    شک نکنید مهساامینی طعمه ای برای اجرای نقشه دشمنان بود مرگش شاید برنامه ریزی بوده
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      14 3
      شاید ازپیش تایین شده بوده تاکلید اغتشاش وآشوب رابزنند
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      3 3
      خب شما که تحلیل گر هستی و فهمیده به مسئولین میفرمودی گزک دست دشمن ندن همون جا تذکر میدادند
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      3 4
      توهم توطئه
    • مسلم IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      1 1
      اگه برنامه ریزی شده بود،پس اول ازهمه باید یقه سرشبکه ها رو باید بگیرن،چون همه چی از اونجا شروع شد.
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    5 2
    بارزانی
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      9 2
      مزدور
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    7 3
    اگه پای آ لمانا تو این ماجرا در میونه کافیه واسه ۴ ماه صادرات گاز و نفت رو با هماهنگی بقیه کشورهای دوست در حد ۲۰ درصد کم کنیم. بازار کشش کاهش تولید رو نداره و قیمت انرژی سریع بالا میره، دولتهای غربگرای ایتالیا و مجارستان دووم نیاوردن و کله پا شدن و میدان رو به احزاب رقیب دادن
    • DE ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      12 1
      همین حالا هم قیمت گاز ۴۰۰ درصد گران شده و روزی نیست که از شرکتهایی که با آنها قرارداد گاز و برق داریم نامه دریافت نکنیم که هشدار میدن کم مصرف کنیم وگرنه قرارداد را یکطرفه کنسل میکنن تا الان که هوا ۶ درجه هست بخاری هامون خاموشه به خدا استخوان درد گرفتیم .هروقت اروپا در داخل دچار بحران انرژی میشه یک جایی در خاورمیانه باید آشوب باشه .سیاست خارجی در امور خاورمیانه در چهار کشور اروپایی توسط اسراییل و لابی‌های صهیونیستم تهیه و اجرا میشه و خودشون هیچ نقشی ندارند . باید اینجا زندگی کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید.
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    11 1
    تو هیچ کشوری مزدور رسانه نداره از کشورهای عربی دیکتاتوری تا اروپایی، هر وقت مخالفی صدای مخالفتش بوق دشمن شد بداند خواسته یا ناخواسته عروسک خیمه شب بازی در دست دشمن شده .. بدتر از مزدور یا جاسوس بدتر شده
  • حسین IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    12 5
    دوران مماشات به سر اومده ،باید با جمهوری جعلی باکو هم همین طور قاطعانه برخورد کنیم ،اگر بار دیگه مقام های پست فطرت باکو شروع به رجز خوانی بر علیه منافع ایران عزیز کردند باید با رگبار موشکی ادب بشن و در صورت پررویی باید کل خاک نخجوان رو به کشورمون ملحق کنیم ،مطمئن باشید آب هم از آب تکون نمیخوره ،زنده باد ایران مقتدر.
    • ناشناس IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      1 3
      همه دنیا جعلی هستتد فقط شما درستید؟
  • باغبان پیر FR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    8 3
    دشمنان ایران, اسلام, انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی سالها برای این موضوعات کار میکنند و هر بار هم دنبال یک بهانه میگردند و از احساسات جوانان, حماقت احمق ها و فقر فکری بعضی از سیاسیون, و کینه چند گروهک شکست خوده فراری, توهم و خود خواهی و بی سوادی مشتی به اصطلاح سلبریتی بهره برداری میکنند پشت پرده این قضایا چند گروه وجود دارند اول دولت های خارجی که ان همه تلویزیون های فارسی زبان براه انداخته اند و یک سری خبر نگار مزدور و تحلیلگر اجاره ای را به کار میگیرند و بعد گروهک های شکست خورده فراری ,بعضی سیاسیون بی بصیرت داخلی و یک مشت سلبریتی بی سواد متوهم برای پی بردن به این نوع اغتشاشات کافی است به چند سوال داد چه کشوری برای حمایت از اغتشاشگران در بودجه رسمی خود ردیف بودجه قرار میدهد ؟ رییس جمهور چه کشوری می گوید ما ایران را به زانو در میاوریم و تحریم روی تحریم انجام میدهد ؟ چه کشوری پشت ترورو دانشمندان هسته ای قرار دارد؟ چه کسی گفت ما جنگ را به داخل ایران میکشانیم؟ چه گروهک هایی در خدمت صدام قرار گرفتند و جنگ و آشوب بپا کردند چه کسانی برای اجرای کنسرت به عربستان رفتند ؟ چه کسانی به سازمان های غربی صهیونیستی در امریکا دعوت میشوند؟ چه کسانی با پومپئو و سناتور های آمریکایی عکس میگیرند و حمایت میشوند ؟ چه کسانی درجلسات منافقین در پارس و آلبانی منافقین سخنرانی میکردند ؟ چه کسانی اغتشاشات سال ۸۸ را رغم زدند ؟ باز هم بگوییم؟ نه, قضیه مرگ یک دختر نیست اینها از مرگ این دختر ناراحت نیستند بلکه با مرگ این دختر چشن و پایکوبی به راه انداخته اند این یک دسیسه و یک فتنه است دسیسه سازان و فتنگران در پشت پرده خود را پنهان کرده و جوانان احساساتی را به کف خیابان میکشانند مرگ این دختر برای اینها مهم نیست بلکه استقلال و پیشرفت و امنیت ایران را نشانه رفته اند کفتار ها و لاشقخور ها با مرگ این دختر رقص شادی و پایکوبی به راه انداخته اند در ظاهر خود را حامی این دختر مطرح میکنند ولی در باطن از مرگ او خوش حال هستند که یک بهانه ای برای عقده های خود پیدا کرده اند
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      3 2
      فتنه مهسا که به "فتنه ژینا" هم معروف شده برنامه ریزی شده بود و شکی در اینمورد وجود نداره. از قرشمال های بی بی سی تا "مصی کثافت نژاد" تا زباله ها و مزدورای پست فطرت داخلی همه شون ماهها در حال آماده باش بودن.بعد از اصلاح قیمت در بهار یه استارتی زدن ولی نگرفت و موتور شورش روشن نشد. صبر کردن تا اتفاق مناسبی بیفته. با سکته مهسا دوباره استارت زدن. ایندفعه موتور شورش و جنگ خیابانی روشن شد. اوناهم گازش رو گرفتن. چرا تو پکن یا مسکو نمی تونن بانک آتش بزنن و پلیس ذبح کنن؟ چون پکن و مسکو گرچه الاغ داره ولی تعدادشون زیاد نیست و کسی خر بی بی سی نمیشه. چون بی بی سی حروم رو میشناسن.
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    9 4
    کاملا خط دهی و دست های خارجی در این فتنه دیده می شد نمونه اش هم در برنامه ریزی برای فرار و فروش کامل اموال و انتقال پولهای چند تن از این سلبریتی های بی وطن مثل مهران مدیری و علی کریمی است. البته نکته ایی که متاسفانه خیلی کم به آن پرداخته شد نقش پررنگ وزیر سابق و مدیران فضای دولت روحانی در این فتنه بود و شاید بعبارتی می توان گفت زیر ساخت های این فتنه مجازی و سلبریتی زده را اینها در زمان مسئولیتشان مهیا کرده بودند
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    17 3
    آفرین به غیرت خانواده های موگویی و نجفی با اینکه داغدار بودن اما انصاف رو کنار نذاشتن و متاسفم برای خانواده مهسا امینی ، خون جوانان بی گناه مهسا موگویی و حدیث نجفی بر گردن خانواده امینی است
  • US ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    12 2
    سلبریتی ها همشون دنبال پول هستند . همین شهاب حسینی اومد امریکا اقامت گرفت تمام زورش را هم زد با همه همه چهره های رژیم گذشته در لس آنجلس هم نشست و برخاست کرد . پول زیاد هم اورده بود که یک کاری بکند و بازیگری کند ولی نشد که نشد . برگشت ایران دوباره شروع کرد به فیلم بازی کردن و برنامه تلویزیونی ساختن و ازدواج مجدد کردن و حالشو برد .
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    7 0
    در همین سایت بارها دوستان اخطار دادند که اصلاح طلبان نجس اگر موفق به براندازی و آشوب نشوند در فاز بعدی شروع به تطهیر قاتلان وطلبکاری خواهند کرد...الان دقیقا همان پیش بینی ها به واقعیت پیوسته...ترابخدا اینقدر شل و ول نگیرید ...باور کنید دفعه دیگر مردم پس از ناامیدی کامل از برخورد قاطع به صحنه نخواهند آمد و این سناریو آرزوی دیرینه افساد طلبان است که متاسفانه دستگاه قضایی فعلی علی رغم شعار وشوی تبلیغاتی مجری آن است
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    8 1
    مرگ برزامبیهای فحاش قاتل وتخریب گرپلیس ایران واروپا وکادردرمان ورهگذروکسبه
  • US ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    7 18
    اگه بچه خودتون رو هم بکشن باز چنین خبری منتشر می کنی
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      9 4
      نتونستین ثابت کنید که کشته شده چون واقعا کشته نشده و فوت شده
    • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      0 5
      2220کجا فوت کرد ؟
    • IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      8 3
      با احترام سکوت کن با کدوم مدرک و دلیلی این دروغ بزرگ رو تکرار میکنی هر مدرکی رو شد فقط اثبات کرد خودش بیمار بوده دروغ خانواده اش مبنی بر سلامت کامل این خانم غیرقابل بخششه
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    6 5
    آذر بایجان بخشی از ایران است که در زمان روسیه تزاری از ایران جدا شده اکنون آن کشور طرف پیمان وجود ندارد وباید به سرزمین اصلی بازگردد.
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    4 9
    همه دروغ ها را خودت نوشتی
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    سلام لطفا چند تا موتور جستجوی ایرانی معرفی کنید. ممنون.
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 1
    ازعلی کریمی ومدیری که انتظاری نیست ولی شهاب حسینی چرا
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    2 1
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • DE ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    7 3
    خانواده مهسا درگوشه ای نشسته . از جان این خانواده های داغدا ر چه می خواهند تا آتش شرارتشان خاموش بشود ؟؟
    • DE ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      4 3
      چرا از اول حقیقت را نگفتن یا دروغ گفتن؟ اگه ریگی به کفششون نیست در ثانی منافع یک کشور ایجاب میکنه که در اینچنین مواردی دروغگو دستگیر، زندانی یا حتی اعدام بشه چون به ملت و اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد شده و دهها بیگناه کشته شدن. حالا از جان یک عده دروغگویی که به جریانات تجزیه طلب متصل هستند چه می‌خواهیم؟
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 3
    خیلی حقیر و بدبختی . کلا نوزده تا کامنت گذاشتی که سه چهارتاش رو یه نفر نوشته بقیه چهارپنج تا مخالفه و چندتاشم یه سری تندروی شعبون بی مخ نوشتن که شک دارم تو عمرشون بویی از منطق و انصاف برده باشن. ۵ تا هم که غیر قابل انتشارن. امارتو دادیم همون اناناسایی که میگی هکتون کنن تا شمام برین کنار کودک سرکوبگرا مردم رو بکشین...
  • NL ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 1
    تحریک میکند؟؟
  • حسين DE ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    2 2
    در ارتباط با دخالت آشكار تعدادى از سفارت خانه هاى اروپائى در امور داخلى ايران و نقض آشكار حاكميت ملى ما و به خطر انداختن امنيت ملى ما در طى اين بيست سال گذشته بارها و بارها شاهد بوديم ولى متا'سفانه مسئولين مملكتى پاسخ شايسته ائى بدان نداده اند،ترديدى نيست كه جريانات pro اروپائى در ايران كه فوق العاده نيرومند هستند كاملًا با اين سفارت خانه ها در هماهنگى كامل و همچنان به مزدورى و خيانت و وطنفروشى ادامه ميدهند ،آيا سفراى ايران در آلمان،فرانسه ،انگليس جرئت دارند در تظاهراتى كه در اين كشورها به مناسبتهاى گوناگون بر عليه اين دولتها صورت ميگيرد به نفع تظاهر كنندگان و در جهت حمايت از آنها دخالت كنند؟كاردار فرانسه را احضار كرديد،تكليف سفراى آلمان و انگليس و هلند و اون كشور آسيائى چه خواهد شد؟ انقلاب ما از درون بيشتر صدمه ديده تا از دشمن بيرونى،در داخل دشمن متا'سفانه روى بينى ما نشسته و ما آنرا نميبينم در تمامى ناآراميهاى ايران رد پاى آشكار سفارتخانه هاى اروپائى را ميبينم ولى واكنشى نشان نمدهيم و همين امر باعث گستاخى آنها شده، من معتقدم بايد با اخراج سفراى همه كشورهائى كه با دخالت هاى خودشان در امور داخلى ما امنيت ما را به خطر مياندازند و قطع كليه روابط ديپلماتيك و اقتصادى آنها را بشدت تنبيه كرد،اروپائى ها از بعد از انقلاب پر شكوه إيران نشان داده اند كه در بهترين حالت دشمن ما هستند يك نمونه كوچك آن رفتار آنها با ما در ارتباط با مذاكرات هسته ائى ،آيا وزارت امور خارجه ما و شوراى عالى امنيت ملى داراى اين ظرفيت و پتانسيل هستند كه با اين كشورهاى مزدور آمريكائى و صهيونيستى مقابله كنند؟
    • DE ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      3 3
      باید دستگاه‌های اطلاعاتی آیت تماس‌ها را کنترل و عوامل آن را دستگیر می‌کردند وقتی علی کریمی چندین بار به سفارتهای مختلف اروپایی رفت و آمد داشت یا وکیل خصوصی اش را میفرستاد یا مهران مدیری و غیره وزارت اطلاعات نباید خاموش می‌نشست که به راحتی از کشور خارج بشن و از اول باید فکر فرار اینها را می‌کرد. حالا فردوسی پور که علنا از آشوب حمایت کرد چرا دستگیر نمیشه؟
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 3
    جالبه روزنامه است اما به اطلاعات دسترسى دارند ! چه مملكت درب و داغونى داريم خدا وكيلى !
  • نیش فعال BE ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    4 4
    در صورت ادامه ی همکاری این خانواده با جریان ضد ایرانی خون این همه آدم که در این اتفاقات شهید و مجروح و کشته شدند بر گردن خانواده ی امینی سنگینی خواهد کرد
  • ژيان IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 2
    پيامبر اسلام (ص) فرمودند: هر نوزادي با فطرت خداپرستي از مادر متولد مي شود اما بعدا پدر و مادرش او را يهودي و يا نصراني و يا زردشتي و ... بار مي آورند. اگر پدر و مادر كسي مواطب رفتارهاي فرزندانشان باشند هرگز براي آنها و براي جامعه مشكلي به وجود نمي آورند.
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 3
    خدا را شکر که دشمنان مردم ایران را احمق قرار داد. هر جا کوچکترین اعتراضی به نظام مقدس میشود، دشمنان اماده باش هستند و اعتراض را به اغتشاش تبدیل می‌کنند، هرچند چند نفر از خودشان را هم به شهادت می‌رسانند اما در مجموع به نفع نظام میشود.
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 5
    وقت فیلتر کردن خانه فساد خانه وویرانگر روح وفکر جامعه یعنی ایستاگرام رسانه شیطان است
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    2 1
    عاقبت حمایت از تروریسم کردی مرگ مهسا برنامه ریزی شده بود کومله دمکرات و دیگر گروههای تروریست کوردی داخلی و خارجی با هماهنگی صهیونستها در خدمت ضربه زدن به مملکت ایران اسلامی
  • DE ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 0
    تروریست‌های سایبری لقب برازنده ای برای سلبریتی های اشوبگر هستش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس