1

در پی یک عملیات پیچیده امنیتی موساد برای خرابکاری در یک مرکز صنعتی در اصفهان که منجر به بازداشت تمام عوامل عملیاتی آن شد، موساد حداقل ۶ افسر مرتبط با این پرونده را کشته است!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*********

روزنامه‌های پنجشنبه ۲۸ مهرماه در حالی چاپ و منتشر شد که بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی کشور، حذف ایران از جام جهانی تهدید توخالی و آنفلوآنزا و کرونا در کمین مردم در صفحات نخست روزنامه‌ها برجسته شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح چهارشنبه در دیدار صدها نفر از نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی، نخبگان دانشگاهی را در چهار دهه اخیر موجب آبروی ایران خواندند و افزودند: همه بویژه مسئولان و مؤثرین در فضای کشور باید نخبگان علمی را جزو مهمترین ثروت‌های کشور بدانند و از آنها حمایت کنند و نخبگان نیز ظرفیت‌ها و استعدادهای فردی خود را به سرمایه پیشرفت کشور تبدیل کنند.

روزنامه رسالت در سرمقاله خود با اشاره به این دیدار نوشته است:

اگر هوش، نمره و رتبه را سنجه‌ای مناسب و مکفی برای شناخت فرد نخبه و تفکیک او از غیرنخبه بدانیم، باید بتوانیم برای تذکر رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان هم پاسخ داشته باشیم. آن تذکر این است آدم باهوش و استعداد، می‌تواند خالق بمب اتم هم باشد. چرا سازندگان این سلاح‌های هولناک و ضدبشری را نخبه نخوانیم؟ سپس رهبر انقلاب تعریف خودشان را از شخصیت نخبه ارائه می‌دهند: نخبه آن انسان صاحب استعداد و پرتلاش است که از هدایت الهی بهره گرفته است. می‌دانیم هدایت الهی، به قلب‌ها نازل می‌شود. پس انسان علاوه‌بر مغز، به قلب هم نیاز دارد تا شایسته عنوان نخبه گردد.

این روزنامه در ادامه سرمقاله خود نوشته است:

همچنین ایشان هوش و استعداد ذاتی و ذهنی را برای نخبگی کافی نمی‌شمارند، بلکه به عنصر تلاش و همت نیز رهنمون می‌شوند. امام خمینی در آثار عرفانی خود، جوهره انسان، یعنی آنچه انسان را از دیگر موجودات تمایز می‌بخشد، قوه عزم و اراده می‌شمارند. چگونه می‌توان از این قوه بی‌بهره بود و تنها به اتکای نبوغ، به دستاوردهایی رسید و خود را نخبه خواند؟

رابط مصی‌علینژاد در روزنامه‌های اصلاح‌طلب چه کسی است؟ / پشت پرده کشته شدن افسر رده بالای موساد به اتهام جاسوسی برای ایران

مذاکرات تا اطلاع ثانوی تعطیل است؟

روزنامه شرق در تیتر یک امروز خود به بازخوانی پرونده برنامه جامع اقدام مشترک که این روزها خبر توقف و تعطیلی آن به گوش می‌رسد پرداخته و نوشته است:

شاید اقدام ایران برای اعمال تحریم علیه نهادها و مقامات غربی در حوزه تأثیرگذاری چندان جدی گرفته نشود و صرفاً از سر واکنش متقابل، تهران چنین اعمال تحریم‌هایی را در دستور کار قرار داده باشد؛ اما سیاست چشم در برابر چشم در هر دو طرف، شرایطی را رقم خواهد زد که تبعاتش در کوتاه‌مدت و حتی میان‌مدت فضای سنگینی را بر مذاکرات تحمیل خواهد کرد. در این راستا می‌توان این احتمال را داد که نوعی پافشاری سیاسی و دیپلماتیک عملاً بن‌بست فعلی را به مرز شکست کامل در احیای برجام برساند. در کل و تا به اینجای کار تأثیرات همین فضای تیره ناشی از گسست ایران و اروپا مؤید یک جمله است: مذاکرات تا اطلاع ثانوی تعطیل!

رابط مصی‌علینژاد در روزنامه‌های اصلاح‌طلب چه کسی است؟ / پشت پرده کشته شدن افسر رده بالای موساد به اتهام جاسوسی برای ایران

 روزنامه وطن امروز در یکی از گزارش‌های امروز خود نیز با اشاره به اینکه «اروپا به بهانه جنگ اوکراین دنبال تحریم پهپادی ایران است» می‌نویسد:

پس از آنکه برخی منابع خبر دادند سه‌شنبه‌شب نشست غیرعلنی شورای امنیت درباره بررسی ادعاها نسبت به پهپادهای ساخت ایران در اوکراین برگزار شده است، منابع خبری از آماده شدن بسته تحریمی اتحادیه اروپایی در همین باره خبر دادند. بر این اساس، کشورهای اتحادیه اروپایی بر سر موضوع ادعایی ارائه تسلیحات ایران به روسیه، موقتاً درباره اعمال تحریم ضد ۸ فرد و نهاد ایرانی به توافق رسیدند. در همین حال، روزنامه انگلیسی «گاردین» در گزارشی درباره جزئیات بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپایی، مدعی شد بروکسل قصد دارد تحریم‌هایی را علیه ۳ فرمانده ارشد نظامی ایران و شرکت تولیدکننده پهپادهای ایرانی که ادعا می‌شود در حملات روسیه در اوکراین مورد استفاده قرار می‌گیرد، اعمال کند.

رابط مصی‌علینژاد در روزنامه‌های اصلاح‌طلب چه کسی است؟ / پشت پرده کشته شدن افسر رده بالای موساد به اتهام جاسوسی برای ایران

ادعایی که روزنامه شرق درباره شکست برجام با کلید واژه مقصرنمایی ایران مطرح کرده یک پاسخ ساده دارد، جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه مذاکره را نفی نکرده و بازگشت به برجام را نهی نمی‌کند، اما به با سه شرط ساده لغو تحریم‌ها، راست آزمایی آن و ضمانت عدم بازگشت به تحریم. این سه شرط خط قرمز جمهوری اسلامی ایران با غرب است، کارت ادامه بازی روی این میز دست آمریکایی‌هاست.

مبتکرطرح حذف ایران از جام‌جهانی چه کسی است؟

روزنامه اعتماد در یکی از گزارش‌های امروز خود تلاش رسانه‌های انگلیسی برای تحت فشار قرار دادن فیفا را مورد توجه قرار داده و با تیتر حذف ایران از جام‌جهانی تهدید توخالی یا احتمال ممکن؟ نوشته است:

آیا ایران ممکن است از جام جهانی کنار گذاشته شود؟ خیلی‌ها این را یک تهدید توخالی با بار سیاسی می‌دانند و برای اثبات این اظهارنظر به جملات جانی اینفانتینو رییس فیفا در فروردین اشاره می‌کنند. در آن مقطع برخی فشارها وجود داشت که به خاطر اتفاقات ورزشگاه امام رضا تیم ملی ایران از جام جهانی کنار گذاشته شود که اینفانتینو در پاسخ گفت: «لطفاً شوخی را کنار بگذارید.» اما در سمت مقابل برخی می‌گویند چراکه نه؟ مگر ندیدید روسیه چطور حذف شد؟

اعتماد در ادامه می‌نویسد:

در سال ۱۹۹۲ یوگسلاوی درگیر جنگ بالکان بود و درحالی که بازیکنان این تیم در سوئد محل برگزاری مسابقات اردو زده بودند، در فاصله ده روز تا شروع مسابقات یوگسلاوی از جام ملت‌های اروپا اخراج و دانمارک جایگزین آنها شد. جالب اینکه دانمارک در همان سال فاتح مسابقات لقب گرفت. در آن سال قطعنامه ۷۵۷ سازمان ملل با موضوع بوسنی و هرزگوین باعث شد تمام نهادهای ورزشی یوگسلاوی را از تمامی مسابقات کنار بگذارند.

رابط مصی‌علینژاد در روزنامه‌های اصلاح‌طلب چه کسی است؟ / پشت پرده کشته شدن افسر رده بالای موساد به اتهام جاسوسی برای ایران

در هفته‌های اخیر به بهانه‌های مختلف مسئله تحریم ایران در ابعاد مختلف توسط محافل ضدانقلاب و جریان برانداز مطرح شده است. اخراج تمامی سفرای ایران در کشورهای مختلف جهان و اخراج تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی از جمله این موارد است. در همین رابطه «مصی علی نژاد» کارزاری برای اخراج تیم ملی فوتبال ایران از مسابقات جام جهانی راه انداخته است. بی بی سی فارسی در همین رابطه در مطلبی نوشت: مسیح علی نژاد، روزنامه نگار و فعال حقوق زن در توئیترش خبر داده است که با کمک گروهی از ورزشکاران و وکلا درخواستی رسمی و حقوقی برای تعلیق فدراسیون فوتبال ایران و اخراج تیم ملی از جام جهانی قطر به فیفا ارائه شده است!

قابل توجه آنکه مدتی قبل الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد در نامه‌ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی گفته بود که خبرنگاران اصلاح‌طلب بدون هیچ اتهامی بازداشت شده‌اند! این فعال اصلاح‌طلب بهتر است قبل از بیان طرح امنیتی برای کشور توانایی خود در اداره یک روزنامه را نشان دهد، چگونه است که مدیر مسئول یک رسانه خط ضد انقلاب را روزنامه‌اش را پیدا نمی‌کند؟

نقش سلبریتی‌ها در اغتشاشات چقدر بود؟

روزنامه جوان با عنوان آقای امریکا لطفاً در بیزینس با سلبریتی‌ها لیبرال باش! نوشته است:

افشای خبرنگار بی بی‌سی از پرداخت ۴۰۰ هزار دلار به یک خواننده رپ برای حمایت از حمله نظامی به ایران، خبر فروش اکانت علی‌کریمی به مبلغ گزاف میلیون‌دلاری، فروش اکانت مهناز افشار به مؤسسه‌ای وابسته به سازمان سیا، افشای درآمدزایی گزاف مصی‌علی‌نژاد از ویدئوهای خانواده زندانیان امنیتی در ایران و اعتراف خود او به دریافت دستمزد از وزارت خارجه امریکا و ده‌ها مورد دیگر از این نمونه‌ها نشان از جریان سازمان‌یافته معامله غرب آشوبگر با سلبریتی‌هاست.

رابط مصی‌علینژاد در روزنامه‌های اصلاح‌طلب چه کسی است؟ / پشت پرده کشته شدن افسر رده بالای موساد به اتهام جاسوسی برای ایران

در ادامه این یادداشت آمده است:

 اما ظاهراً سهم کسانی که در ایران با هدایت آنان دیوارنویسی می‌کنند یا سطل زباله آتش می‌زنند یا رفتار هنجارشکنانه برنامه‌ریزی شده انجام می‌دهند، فقط خرده پول ریالی است! کیسه‌های دلار برای سلبریتی‌های برج‌عاج‌نشین در امریکا و انگلیس و آلمان و رفتن به دل اغتشاشات و قربانی کشته‌سازی آشوبگران شدن، سهم نوجوانان فریب‌خورده. غرب حتی در بیزینس با آشوبگران هم رعایت اصول تجارت لیبرالیسم را نمی‌کند.

روزنامه هم‌میهن به بررسی آماری و تحلیلی سهم متغیرهای اقتصادی در آغتشاشات اخیر پرداخته و می‌نویسد:

هیچ اقتصاددانی نمی‌تواند بگوید که شکاف طبقاتی یا بیکاری چه میزان در این اعتراضات تأثیر گذشته است. ما فقط در کلیت می‌توانیم یک تحلیل کلی و نظری ارائه دهیم. اگر مقامات کشور و دولت علاقه‌مند باشند می‌توان این موارد را کمی کرد؛ یعنی با مطالعاتی مثل سنجش افکار یا مطالعات میدانی می‌توان این‌ها را تبدیل به اعداد و آمار هم کرد تا مشخص شود که مثلاً شکاف طبقاتی یا ادراک فساد چقدر سهم داشته است.

رابط مصی‌علینژاد در روزنامه‌های اصلاح‌طلب چه کسی است؟ / پشت پرده کشته شدن افسر رده بالای موساد به اتهام جاسوسی برای ایران

ماجرای کشته شدن افسران موساد چه بود؟

روزنامه کیهان در گزارشی تفسیری به بررسی مرگ مشکوک ۶ افسر موساد پرداخته و می‌نویسد:

در پی یک عملیات پیچیده امنیتی موساد برای خرابکاری در یک مرکز صنعتی در اصفهان که منجر به بازداشت تمام عوامل عملیاتی آن توسط وزارت اطلاعات ایران شد، موساد بعد از برکناری مسئول میز ایران، حداقل ۶ افسر برجسته مرتبط با این میز را به اتهام ارتباط با سربازان گمنام امام زمان (عج) حذف و به انحای مختلف آنها را کشته است. موساد که لو رفتن عملیات پیچیده خرابکاری خود را شکست و رسوایی بزرگ برای خود می‌دانست، به زعم خود و برای انسداد رخنه دستگاه‌های امنیتی ایران، مجبور به حذف تمامی این افسران شده تا شاید بتواند از بقیه افراد و ارتباطات آنها حفاظت کند. با توجه به اشراف کامل دستگاه امنیتی ایران بر فعالیت موساد در منطقه غرب و جنوب شرق آسیا، مشخص نیست که خنثی شدن عملیات موساد در مالزی و بازداشت تمام عوامل آن در این کشور با همکاری سرویس اطلاعاتی این کشور با سرویس اطلاعاتی ایران بوده است یا نه؟

رابط مصی‌علینژاد در روزنامه‌های اصلاح‌طلب چه کسی است؟ / پشت پرده کشته شدن افسر رده بالای موساد به اتهام جاسوسی برای ایران

در ادامه این گزارش قابل توجه آمده است:

یک منبع مطلع امنیتی گفته است که موساد هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد که سرویس ضدجاسوسی دستگاه امنیتی ایران از زمان طراحی عملیات به تحرکات آنها برای خرابکاری در اصفهان اشراف داشته باشد و این اشراف از زمان طراحی تا بازداشت نیروهای عملیاتی ادامه داشته باشد؛ آن‌ها برای جلوگیری از نفوذ سربازان گمنام امام زمان (عج)، حتی مسئول میز ایران را برکنار کرده‌اند اما اشراف سربازان گمنام امام زمان (عج) فراتر از تسلط آنها به نیروهایشان است. وی با اشاره به نقش اصلی موساد در پروژه اغتشاشات ایران گفت: موساد در اغتشاشات اخیر مسئولیت مستقیم دارد و تصور می‌کند که می‌تواند با برخی عملیات ایذایی و البته همکاری با سرویس‌های منطقه با تحریک غیرمستقیم هنرمندان و ورزشکاران، اقدامات تخریبی خود را دنبال کند اما به قطع می‌توان گفت که تمام اقدامات و طراحی‌های افسران موساد تحت کنترل و اشراف سربازان گمنام امام زمان (عج) است که برخی از این اقدامات زیر ضربه رفته و برخی دیگر در موعد مقرر زیر ضربه خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 62
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    60 10
    رابط نمیخواد، تمام اونایی که تو شبکه های فارسی زبان هستن یه زمانی اینور اصلاح طلب بودن. اصلاحات ضد ایرانی ترین جریان سیصد سال اخیر هست.
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      9 79
      اسم ایران رو نیار.جمهوری اسلامی با ایران 2تا واژه کاملا متفاوت هستن
    • DE ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      45 2
      ۱۳:۱۵ دوست داری ایران امریکایی بشه ؟ نمیشه عزیزم ، چون اکثریت بزرگی از مردم ایران مسلمان هستند و نمیخوان زیر سلطه امریکا باشند . بالا شهر رو نگاه نکن .
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      43 3
      تو که جمهوری اسلامی ایران را از ایران جدا میدانی بهتر خوب بفهمی که تنها حکومتی که طرفدارانش برای حفظ خاک ایران 230 هزار شهید دادند که یک وجب از خاک ایران کم نشود، فقط و فقط نظام جمهوری اسلامی ایران است
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      34 4
      جمهوری اسلامی نبود الان تمام ایران را غیر از کویر لوت برا گرین کارت شوهر داده بودی وطن فروش
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      32 3
      اصلاح‌طلب ها هم با جمهوریت مشکل دارن و هم با اسلامیت
    • هاشمی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      11 1
      اشغال طلبها فکر میکنند اگه دوباره حکومت عوض بشه راحت ریش های نجسشون را میتراشند و پست کلیدی میگیرند اما نمیدونن خود و خوانواده دزد و رانت خوارشون و استخوانهای نجس امواتشون هم به فاضلاب ریخته خواهد شد فعلا ابزاری هستند در دست اونوری ها
    • SE ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      8 2
      اصلاحات باید ادب بشند
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      1 6
      توکه دوست نداری ایران آمریکا بشه چرا با پرچم آلمان اومدی نطر میدی؟
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 0
      توچی متفاته مصداق بیاربل ازاسلام ایرانیان سفرحج ابراهیمی وبسیاری لغات مشابه داشتند وحجب وعفت وسبک زندگی سالم ویکتاپرستی درایران بوده است
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 0
      توچی متفاته مصداق بیاربل ازاسلام ایرانیان سفرحج ابراهیمی وبسیاری لغات مشابه داشتند وحجب وعفت وسبک زندگی سالم ویکتاپرستی درایران بوده است
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 0
      توچی متفاته مصداق بیاربل ازاسلام ایرانیان سفرحج ابراهیمی وبسیاری لغات مشابه داشتند وحجب وعفت وسبک زندگی سالم ویکتاپرستی درایران بوده است
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      5 0
      امریکا بیشترین دشمن درسیاست خارجی رابخاطرتوحش ازویتنام تاافغانستان کودک کشی وفساد کرده است وبیشترین امارکسری بودجه فقربیخانمان زندگی ودرنوانخانه وخودکشی وفرارازخانه وتیراندازی خیابانی وسلاح جنگ شهری بین شهروندانش ومخدروالکل دائم الخمری درسرانه جهاس باتبلیغات رسانه ای دارد
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      1 0
      مگه انقلاب خدایی مافقط درایران طرفدارداره؟
    • DE ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      3 0
      ........ در هیزم‌کشی و آتش‌افروزی فتنه اخیر، عناصر بدسابقه‌ای مانند خاتمی و عبداله نوری و برخی احزاب تندرو (اتحاد ملت و کارگزاران) و نشریات زنجیره‌ای، دوشادوش رسانه‌های وابسته به اسرائیل و رژیم سعودی، به تهییج و تحریک به اغتشاش می‌پرداختند و همین روزنامه هم میهن کانون انتشار دروغ‌های زنجیره‌ای برای ایجاد التهاب در مردم - و باز تولید رادیکالیزم کور- بوده است.
    • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      2 0
      ما که بخاطررنگ پرچم باکشورهای استکباری مشکل نداریم بخاطرتبلیغ وحملات فرهنگی وتبلیغ فسادوجنگ ومخدروالکل وفساده عزیزم وگرنه برادروخواهردینی وازاده داریم که براشون الهی بمیرم درهمه شهرهای جهان هستند وتوبه کرده های برطبق دین درپی ابادانی کردن جهان
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    37 6
    مصی باید کم کم به پایان سلام کنه
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      3 19
      چرا خداحافظی کنه؟
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      23 4
      خدایا به حق خون های بسیجیان مظلوم مصی بمیره بلکه دل مادران اونا آروم بگیره. این ...باید تو همین دنیا حساب پس بده.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    8 6
    بعد از فوت شجریان، حجا.... در نصیحت همایون شجریان توصیه هایی به نموده و ضمن دعوت ایشان برای ادامه راه پدرش در مخالف با نظام و اینکه او باید در این راه بر عکس پدرش تندروی نکند به وی نکته ای یاد آوری می کند که او یعنی همایون شجریان البته به ظرایف کار آشنایی دارد و خوب به ریزه کاری های آن آگاهی دارد. در همین رابطه باید گفت: به نظر می رسد تیتر روزنانه اصلاح طلب شرق (که دنباله عوامل بی بی سی، اینتر، من و تو و‌.‌..در داخل است) مبنی بر همایون روی نت سکوت در همین راستاست و نشان از آن دارد که بین افرادی مثل حجا...، تا... و امثالهم با این روزنامه و دیگر روزنامه و رسانه های این طیف رابطه ای حساب شده وجود دارد و همچون من و تو، اینتر نشنال یک خط براندازی را دنبال می کنند و البته امروز دیگر این موضوع بر کسی پوشیده نیست که امثال همایون و بسیاری از سلبریتی ها در حکم پیاده نظام دشمن فعالیت می کنند.
    • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 0
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • علوی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    12 0
    سلام صرفا در روزنامه های اصلاح طلب دنبال رابط علینژاد نباشید
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      18 4
      مصی پولینژاد از شاگردان اصلی و دست پرورده‌های خاتمی فتنه‌گر رییس دولت اصلاحات است
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    3 16
    اینترنت رو وصل کنید
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      3 1
      انترنت وصل کنند شما ها بیاین توی خیابان اربده بکشید مثل علی کریمی ومصی علی‌نژاد و بعضی اصلاح طلبان و وو!؟
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      3 0
      نه اقا وصل نکنین. چه کاریه؟اصلا تا می تونید محدودش کتید.امنیت واجبتره.
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    15 1
    این خواننده نماها به خاطر آشوبی که دوستانشان راه انداختند کنسرت را لغو کردن؟ و مدعی حال خراب مردم برای آنها هستند؟ خخخخه
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    20 0
    عده ایی به بهانه اختلاس تعدادی وطن فروش خائن به انقلاب به دنبال توجیه ابتذال و بی عفتی هستند اولا کسانی که اختلاس کردند و به خارج از کشور فرار کردند  هیچ اعتقادی به دین و حجاب ندارند ثانیاً حکومت‌ مسامحه بازی را کنار بگذارد و اختلاس گران را وسط شهر اعدام کند
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    13 3
    جانم فدای رهبرم
  • عطار IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    10 1
    اصلاح طلبان و براندازان جمهوری اسلامی ایران دقیقا دولبه یک قیچی هستند. سگ زرد برادر شغال هست.
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    9 2
    جمهوری اسلامی ایران تنها نظام مردم سالار دین مدار است که در 3000 سال گذشته در ایران شکل گرفته و طرفدارانش به خاطر حفظ خاک پاک ایران زمین با دست خالی و با تقدیم 230 هزار شهید و صدها هزار جانباز از ایران دفاع کردند
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      3 5
      قطعا جنابعالی از تیره دایناسورها هستی که تاریخ سه هزار ساله رو اینطوری قضاوت میکنی
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    13 0
    خوب رابط مصی پولینژاد خاندان خبیث هاشمی مجموعه اصلاحطلبان
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    8 0
    آیا از نویسندگان مقاله های شرق .... تر وجود دارد؟ البته به جز سردبیر روزنامه شرق و هم میهن و اعتماد و ابتکار و سازندگی و همدلی و نویسندگان آنها.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    11 0
    امثال علی‌نژاد اهل گناه و معصیت خدا.
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    7 1
    چهره کریه مصی علینژاد....
  • DE ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    8 3
    باکو برای ایران مثل تایوان برای چین است. غول های باستانی باید همه سرزمین های خودشان را پس بگیرند.
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      1 4
      باکو نشینان با اراده اسرائیل در حال طراحی پروژه عبری صهیونیستی برای محاصره ایران هستند
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 0
      ازچه تاریخی نادان باچه حکومتی جاهل حکومت ازان دین خداست که همه مردم عفیف وسالم وخداجورادربرضمانت اجرای خودمیگیرد
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    8 1
    علی کریمی چقدر اکانتش رو فروخته، اکانت توییترش
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    6 2
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    6 0
    اصلا انگار کسی نظارت روی روزنامه ها وسایتها نداره که بعضی از اینها انگار مدیر مسولش یه فرد ضد ایرانی وضد انقلاب هست صد رحمت به دشمن
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    2 0
    مصی رابط فایزه با امریکاست
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    4 0
    رابط اصلی فاجعه هاشمی رفسنجانی از سران اصلی فتنه هاست .
  • حجت IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    آمریکا چه کار بکنه که این غرب لیسا از آمریکا دل بکنن؟
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    ما خواهان رابطه عادی با دنیا از موضع برابر هستیم اما در مقابل زیاده خواهی امریکا سر تسلیم فرودنمیاریم
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 1
    گردش آزاد اطلاعات حق مسلم هر شهروندی هست
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      2 0
      کجای دنیااینجوریه که تبلیغ داعش وبمب گذاری وتجاوزومخدروسلاح ازادباشه کجا
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    1 0
    منتقد وطن فروش نیست
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 1
    منتقد وطن فروش نیست چرا فکر میکنین عالم و آدم اشتباه میکنن فقط شما درست فکر میکنین؟
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    غلط می‌کنی توییت ما را سانسور کردی
  • Karim IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    رزنامه نگاران وگزارشگران رسانه های اصلاح طلبان با رسانه های معاند همکاری میکنند.براانه گزارش تهیه وارسال میکنند.اطلاعات دقیق رسانه های معاند از درون ایران حاصل همکاری وارسال گزارشهای خبرنگاران رسانه های اصلاحاتی هست.ضعف قانون وجرم انگاری این عمل. ورصد وجلوگیری از این عمل خاعنانه ازطرف قانون گزاران وسرویسهای امنیتی را شدیدن میطلبد.
  • رضا IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    بنظر من این تیترهای خبری نتایج و پیامدهای خوبی در شرایط حال حاضر کشور ندارد
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    این شورش احتمال ساختگی بود چون جوان الان مشکل کار و درامد دارد ولی اصلا شعارش مطرح نشد
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    شش نفر کشته افرادی که دوسال پیش کشته شدن ایران اینترنشنال مصاحبه کرد واین شش نفر اکثرشو سالها پیش کشته شده بودن
  • حاج حسین IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 1
    مصی پولی نژاد اصلاح طلب (شما بخوانید: افساد طلب یا همان اپوزیسیون ترکبیی) خارج کشور است همانند تیرانا نشینان و پاریس نشینان و واشنگتن نشینان و لندن نشینان ... و اصلاح طلبان (شما بخوانید همان) اپوریسیون داخلی هماهنگ و هم صدا با تیرانا و لندن و پاریس و واشتگتن و تل آویو و ریاض می باشند.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    1 0
    خاندان رفسنجان بخصوص ( فائزه ) دوستبهایی و عاشق ترامپ با مسیح علی نژاد ارتباط مستقیم دارد و تمام اخبار کشور را در اختیار او می گذارد .
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      1 0
      لعنت ابدی خدا بر اکبر و خاندان دزد و رانت خوار و آشوبگرش .
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    مصی علی نژاد = فائزه هاشمی رفسنجانی = مریم رجوی = اشرف پهلوی = پری بلنده = اشرف چهار چشم
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    1 0
    فائزه از : سران اصلی آشوبها و فتنه ها و اغتشاشگران ( از سال 88 - تا بحال ) باید ( محاکمه ) گردد و اموالش به منظور خسارات وارده به کشور مصادره گردد .
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    1 0
    فائزه از : سران اصلی آشوبها و فتنه ها و اغتشاشگران ( از سال 88 - تا بحال ) که فقط بدنبال سرنگونی نظام است باید ( محاکمه) گردد .
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
      0 0
      باید ((( اعدام ))) گردد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس