دستگیری آشوبگران مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوئیس

پلیس سوئیس با آشوبگران ضد ایرانی مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر «برن» برخورد و چند نفر را دستگیر کرد.

به گزارش مشرق، پلیس سوئیس روز یکشنبه با شماری آشوبگر مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر «برن» پایتخت این کشور برخورد و ۲ تن را دستگیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس» شماری از اشوبگران از حصار مقابل سفارت ایران بالا رفتند و به پرچم ایران بی‌احترامی کردند. به دنبال این حادثه پلیس سوئیس برای متفرق کردن معترضان از گلوله‌های پلاستیکی استفاده کرد.

پلیس سوئیس اعلام کرده که در این حادثه  هیچ کس آسیب ندیده و آشوبگران پس از شلیک گلوله‌های پلاستیکی متفرق شدند. به گفته پلیس سوئیس، ۲ آشوبگر که وارد محوطه سفارت ایران شده بودند، بازداشت شدند.

در حالی که در روزهای گذشته در پی تلاش‌ها و فراخوان‌های ضدانقلاب برای برگزاری تجمعات در داخل ایران به بهانه مرگ «مهسا امینی»، جمعی از اغتشاشگران و آشوبگران اقدام به برگزاری تجمعاتی غیرقانونی کرده و دست به تخریب اموال عمومی زدند، تعدادی از ضدانقلاب خارج از کشور نیز در برخی از کشورها اقدام به برگزاری تجمعاتی کردند که در برخی شهرها از جمله لندن و پاریس با واکنش پلیس روبرو شد.

پلیس نروژ پنجشنبه (۲۹ سپتامبر) در مجموع ۹۵ نفر را در جریان اغتشاشات و برهم زدن نظم مقابل سفارت ایران در اسلو بازداشت کرد. بازداشت برخی از این افراد به دلیل خرابکاری و خشونت علیه پلیس از جمله پرتاب سنگ بوده است.

«جرموند استوکلی» مدیر عملیات پلیس تایید کرد که مجری قانون ناچار شد از منابع قابل توجه و گاز اشک‌آور برای به دست گرفتن کنترل اوضاع استفاده کند. او به یک روزنامه محلی گفت: «جراحت هیچ یک از پرسنل پلیس گزارش نشده اما به نما و نرده‌های سفارت آسیب وارد شده است. این افراد برخی دستورات را زیر پا گذاشته و به سفارت تجاوز کرده‌اند».

پلیس انگلیس  نیز هفته گذشته  ۱۳ تصویر از افراد مرتبط با آشوبگرانی که ر برابر سفارت ایران در لندن به آشوبگری و اغتشاش پرداختند را منتشر کرد و از مردم خواست تا این آشوبگران را شناسایی و معرفی کنند.

پلیس لندن در گزارشی اعلام کرد در پی برهم زدن خشونت‌آمیز نظم در روز یکشنبه (۲۵ سپتامبر) نزدیک سفارت ایران در پایتخت انگلیس، دستکم پنج مامور پلیس به شدت زخمی و ۱۲ نفر از آشوبگران دستگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    7 2
    ناز شصت پلیس سوئیس. برای گلوله های پلاستیکی شلیک شده توسط پلیس سوئیس!
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    8 4
    بتازگی پلیس اروپا هم دردرستگیری ومصدوم کردن این فحاشان تخریبگر ضدانقلاب خدایی ما فعال شده اند
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    8 2
    در عوض حمله به پلیس در ایران کاملا آزاده و برخوردی نمیشه!
  • DE ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    5 1
    جالبه معمولا غربیها منافقین را بازداشت نمی کنند !
    • ش ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      0 0
      گاز ندارن . ما رو گذاشتنم برای روز مبادا .
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 0
    اینجا هم وحشیای داعشی پلیسو آتیش میزنن ،
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    0 0
    خدا لعنت کند همه‌ ی منافقین وآشوبگران را ان شاالله به حق امام حسین شرشون به خودشون برگردد که دیگه هوس آتش زدن قرآن وعلم امام حسین به سرشون نزن
  • مژگان IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    1 2
    تمام دنیا از فقر و فحشا و عقب ماندگی سیاسی و اقتصادی ایرا ن حمایت میکنند درست مثل فرصت طلبهاییکه از اعتیاد یک معتاد برای سو استفاده و بالا پنداری خود حمایت میکنند برای همین معترضینو دستگیر میکنند ایرا ن هرچه عقب افتاده تر برای انها باعث غرورتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس