کد خبر 1423723
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
یک شهید در یورش صهیونیست‌ها در کرانه باختری

در یورش نظامیان صهیونیست به منزل یک مجاهد فلسطینی در شمال کرانه باختری، یک فلسطینی به شهادت رسید و سه فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش مشرق، نظامیان رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به خانه «قاسم سلمان عمران» از فلسطینی‌های تحت تعقیب در روستای «دیر الحطب» در حومه شهر «نابلس» در شمال کرانه باختری هجوم بردند.

به نوشته وبگاه شهاب نیوز، صهیونیست‌ها در حالی که با جوانان فلسطینی در اطراف خانه «قاسم سلمان عمران» درگیر شده بودند، به سوی اهالی خانه آتش گشوده و در این درگیری یک جوان ۲۱ ساله به نام «ناصر احمد زغل» به شهادت رسید و سه فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند.

منابع بیمارستانی در این باره گفتند که «ناصر احمد زغل» به دلیل اصابت گلوله به سر به شهادت رسیده است. دو خبرنگار فلسطینی به نام‌های «محمود فوزی» و «لؤی السمحان» نیز در حین پوشش این یورش از ناحیه کتف زخمی شده‌اند که شرایط با ثباتی دارند. یک مجاهد فلسطینی دیگر نیز از سر مجروح شده و حال او وخیم گزارش شده است.

یک شهید در یورش صهیونیست‌ها در کرانه باختری +عکس
ناصر احمد زغل

از سوی دیگر گردان‌های «شهداء الاقصی» نیز اعلام کرد که مجاهدان فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیستی که خانه «قاسم سلمان عمران» را محاصره کرده بودند آتش گشوده و در این در میان چند تن از آن‌ها زخمی شدند. اهالی همچنین خبر داده‌اند که نظامیان صهیونیست با فریاد از دیگر نیروها می‌خواستند تا به کمک آن‌ها بروند.

شبکه المیادین نیز اعلام کرد که خبرها از اصابت گلوله به سر یکی از نظامیان صهیونیست از گردان ویژه «الیمام» و شرایط وخیم او خبر می‌دهند.

«قاسم سلمان عمران» در یک فایل صوتی از فلسطینی‌ها خواسته بود تا از او در برابر نظامیان صهیونیست دفاع کنند و بر مبارزه خود با رژیم صهیونیستی تا مرز شهادت تأکید کرده بود. او همچنین از اینکه تشکیلات خودگردان فلسطینی دست به بازداشت جوانان مقاومت در کرانه باختری می‌زند، ابراز تأسف کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس