حسینی: اساتید دانشگاه از حقانیت نظام دفاع کنند

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به نقش برجسته اساتید دانشگاه در تبیین و روشنگری افکار عمومی و به ویژه جوانان، آنان را به حضور فعال در صحنه دفاع از حقانیت نظام در تعامل و ارتباط نزدیک با دانشجویان فراخواند.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در نشستی با موضوع «هم‌عهدی با حضرت صاحب‌الزمان(ع)»، گفت: نظام اسلامی باید به سمت ارزش‌ها و عمل صالح حرکت کند و امروز با همدلی و همگرایی، فرصت خوبی در داخل کشور برای حرکت در این مسیر ایجاد شده است که می‌توان جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را در کشور ایجاد کرد.

 وی با اشاره به نقش برجسته اساتید دانشگاه در تبیین و روشنگری افکار عمومی و به ویژه جوانان، آنان را به حضور فعال در صحنه دفاع از حقانیت نظام در تعامل و ارتباط نزدیک با دانشجویان و پاسخ به ابهامات و سوالات آنان فراخواند و گفت: در نبرد حق و باطل نباید ساکت ماند و باید با شجاعت از جبهه حق دفاع کرد.

 معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: دشمنان با پیش‌بینی این موضوعات با فتنه‌انگیزی و به وجود آوردن بحران‌های کاذب، تلاش می‌کنند از حرکت ملت ایران به سمت پیشرفت و تعالی جلوگیری کنند.

حسینی گفت: دشمنان به خوبی از ظرفیت‌ها و استعدادهای ملت ایران در عرصه‌های مختلف به خوبی آگاه هستند و با توسل به شیوه‌های مختلف از جمله القای یأس و ناامیدی بین جوانان و دانشجویان، قصد دارند، آنان را  نسبت به آینده خود دلسرد کنند.

وی تصریح کرد: عده‌ای ظرفیت و نقاط قوت کشور را نادیده می‌گیرند و تنها نقاط ضعف و کاستی‌ها را در سطح جامعه، بزرگنمایی می‌کنند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند.

 معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به ضعف کشورمان در حوزه تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی اظهار داشت: امروز بخش زیادی از نسل جوان شناخت کاملی از ایثار و فداکاری‌هایی که برای عزت و استقلال کشور انجام شده، ندارند  و به خاطر نداشتن تحلیل درست از نقشه‌های شوم دشمنان، به راحتی تحت القائات آنان قرار می‌گیرند.

حسینی افزود: دانشگاهیان و فرهیختگان باید در جامعه و بین دانشجویان  بصیرت ‌افزایی و نقاط مثبت را برای جامعه بازگو کنند و در عرصه جهاد تبیین پیشگام باشند.

وی با بیان اینکه دفاع از انقلاب وظیفه همگانی است، خاطرنشان کرد: این انقلاب با زحمات زیاد و تلاش ایثارگرانه به دستمان رسیده است و در هشت سال جنگ تحمیلی نیز  رشادت و جانفشانی‌های کم‌نظیری برای دفاع  از خاک میهن اسلامی انجام شده است، لذا ضرورت دارد در مسیر دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی با تمام وجود وارد عمل شویم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به هجمه سنگین دشمنان و بدخواهان علیه انقلاب، اسلام و نظام، گفت: از اساتید متعهد و همه فرهیختگان دانشگاهی می‌خواهیم که در این عرصه ساکت و آرام ننشینند و ارتباط و تعامل فعال با دانشجویان و جوانان، آنان را از توطئه‌های دشمنان آگاه کنند، البته در این راه نباید به ملامت و سرزنش‌های بدخواهان اهمیت داد.

حسینی تصریح کرد: در مقابل پایمال شدن حق و هجمه به اسلام و نظام به خاطر بهانه‌های دروغین و ساختگی نمی‌توان ساکت و بی طرف ماند و در نبرد حق و باطل باید جبهه خود را به طور شفاف روشن کنیم و البته از هزینه‌های آن  واهمه‌ای به دل راه نداد.

وی گفت: از همه اساتید انقلابی حزب‌اللهی و بسیجی انتظار می‌رود که وارد صحنه شده و با شجاعت و منطق از حقانیت نظام دفاع کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت:  تحولی بنیادین در کشور انجام شده و فرهنگ ایثار و مقاومت حتی از کشور نیز فراتر رفته و جهانی شده است.

حسینی با اشاره به آغاز امامت حضرت ولی‌عصر عجل‌الله اظهار داشت: همه خوبی‌ها و کمالات در وجود حضرت مهدی (عج) وجود دارد و مردم ایران نشان دادند که منتظران واقعی حضرت حجت هستند. امروز باید تلاش کنیم جلوه‌هایی از حکومت مهدوی همچون عدالت را  در سطح جامعه گسترش دهیم.

وی گفت: همانطور که انقلاب اسلامی در اوج ناباوری یک عده به موفقیت و پیروزی رسید، ظهور امام عصر عجل‌الله نیز محقق خواهد شد.

در این نشست تعدادی از اساتید دانشگاه‌ها  پیشنهادات خود را در خصوص مسائل فرهنگی و نحوه تعامل با دانشجویان و تقویت اخلاق و معنویت در بین جوانان و دانشجویان مطرح کردند.

 معاون رئیس‌جمهور در جریان این سفر همچنین به همراه نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه سراسری بجنورد بازدید کرد و با گزارش رئیس دانشگاه در جریان روند اجرای مصوبه سفر استانی در خصوص تکمیل برخی بخشی از زیرساخت‌های عمرانی و آموزشی آن از جمله خوابگاه‌های دانشجویی قرار گرفت.

حسینی در ادامه با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی در گفتگو با حجت‌الاسلام والمسلمین نوری آخرین وضعیت استان در بخش‌های فرهنگی و عمران و زیربنایی را مورد بررسی قرار داد.

وی در این دیدار تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی دولت برای رفع مشکلات مردم، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و اجرای مصوبات سفرهای استانی را مورد تأکید قرار داد و گفت: تکاپوی دشمنان و بدخواهان انقلاب، نشان‌دهنده حقانیت و درستی مسیر دولت مردمی در خدمت به مردم است و بی‌تردید دشمنان نمی‌توانند در این مسیر توقف ایجاد کنند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی نیز در این دیدار از خدمات گسترده دولت و اهتمام شخص آیت‌الله رئیسی در گره‌گشایی از مشکلات مردم قدردانی کرد و گفت: حضور مسئولین و دولتمردان در بین مردم امیدآفرین است و با همین روحیه می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در ادامه سفر به خراسان شمالی با حضور در شهرستان شیروان در دفتر امام جمعه این شهر که در اغتشاشات اخیر مورد حمله وحشیانه آشوبگران قرار گرفته بود حضور یافت یافت و ضمن دلجویی از حجت‌الاسلام والمسلمین تکمیلی، در جریان اتفاقات و حوادث روزهای اخیر این شهرستان قرار گرفت و از بصیرت انقلابی مردم برای رفع فتنه قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 3
    از استادان اصلاح طلب؟!
  • من IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    0 0
    حقانیت😂😂😂😂😂😂😂
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    اونا فقط بلدن حقوقهای نجومی تو جیبشون بذارن؛ برای فرصت مطالعاتی! در کشورهای غربی به هزینه بیت المال به هر دری بزنن؛ و برای تقدیم دانشجویی که با پول ملت تحصیل کرده از طرفهای غربی کمیسیون بگیرن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس