آیت الله اعرافی: همیشه به وجود سپاه مقتدر می‌بالیم/ بازدارندگی مقتدرانه رمز اقتدار کشور است

آیت الله اعرافی: همیشه افتخار کردیم و بالیدیم به مقاومت، فن آوری و ابتکاری که نیروهای مسلح ما و به ویژه سپاه مقتدر و عزیز ما داشته و دارد.

به گزارش مشرق، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور صبح امروز از ناو شهید سلیمانی در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه بازدید و با سردار تنگسیری و دیگر فرماندهان نیروی دریایی سپاه به گفت‌وگو پرداخت.

آیت الله اعرافی در این بازدید که حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا نیز وی را همراهی می‌کردند، بیان داشت: اقتدار و قدرت روزافزون سپاه در عرصه‌های مختلف و نیز ارتقای توان همه‌جانبه نیروهای مسلح کشورمان در ابعاد متنوع، سبب رشد بازدارندگی کشورمان شده است.

وی با  بیان این که برکات انقلاب اسلامی برای ملت ایران و امت اسلام فراوان بوده است و یکی از برکات آن پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه‌های فناوری علمی و به ویژه در حوزه های دفاعی و نظامی و امنیتی است، عنوان داشت: سه اصل مقاومت، فناوری و ابتکار در پیشبرد اهداف نظام در امر تولید و رشد علمی بسیار حائز اهمیت است و افتخار می‌کنیم که نیروی قدرتمند امروز برآمده از تفکر خودکفایی و رفع وابستگی بدست آمده است.

این عضو شورای نگهبان با اشاره به ضرورت آشناسازی نسل جوان جامعه امروز با این افتخارات به منظور تقویت غرور ملی، تصریح کرد: آنچه که سپاه بدان دست یافته مایه عزت کشور و در خدمت ملت بزرگ ایران است و از طرف حوزه علمیه واقعاً از نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی عزیز سپاه و همه جوانان و فعالان در این عرصه تقدیر و تشکر می کنم.

 شناور شهید سلیمانی از نوع شناورهای آلومنیومی با ۶۷متر طول و ۶۰۰ تُن وزن با بدنه ضدرادار است که با متدهای روز صنایع کشتی سازی نظامی دنیا ساخته شده و دست سپاه را برای حضور در آب‌های دور و در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی بیش از گذشته فراهم می‌کند. شمار خطوط شکسته پرشمار در طراحی بدنه این شناور با هدف کاهش مقطع راداری این شناور و شناساگریزی آن انجام گرفته است که در نوع خود کم‌نظیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس