کد خبر 1424490
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
ببینید | پرونده خیابان خوابی در تهران بسته می‌شود | زاکانی: سرشبکه‌های بکارگیری کودکان کار را شناسایی می‌کنیم

شهردار تهران گفت: مسئولیت پذیری برخواسته از اساس انقلاب اسلامی است برای آنکه بتوانیم مسئولیت را بپذیریم و کاری شایسته انجام دهیم تلاش کردیم تا با مشارکت و کمک دیگران تهران را بسازیم و جنس ورود ما در مدیریت شهری مشارکت بود.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آئین افتتاح ۳ مجتمع تربیتی، آموزشی و درمانی یاور شهر گفت: قرارگاه اجتماعی یکی از برنامه‌های مشارکتی شهرداری تهران است و بیش از ۱۴ دستگاه در این حضور دارند و دست به دست یکدیگر دادند تا معضلات تهران را حل کنند.

همچنین زاکانی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ۱۹ هزار و ۷۰۰ ظرفیت جمع آوری معتادان در تهران وجود دارد گفت: هزار و ۵۰۰ ظرفیت در مرکز یاور شهر ۹ و بیش از ۲۵۰ ظرفیت دیگر نیز در مراکز یاور شهر ۷ و ۸ ایجاد می‌شود. امیدواریم امروز شروع یک ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ نفره را در فاز دوم مرکز یاور شهر ۹ داشته باشیم و پرونده خیابان خوابی را ببندیم.گام بعدی شهرداری جمع آوری کودکان کار است. امیدواریم با همکاری بهزیستی بتوانیم ظلمی که به کودکان شده را از بین ببریم.همچنین وظیفه خدمت به متکدیان نیز از جمله برنامه‌های شهرداری تهران است و حمایت از خانواده آنها نیز وظیفه شهرداری تهران است.

شهردار پایتخت درباره برنامه‌های قرارگاه اجتماعی در حوزه کودکان کار بیان کرد: هفته پیش در این رابطه جلسه ای برگزار شد و از حدود ۲ تا ۳ ماه پیش کمیته متکدیان و کودکان کار و همچنین کمیته مربوط به خانواده این افراد را در قرارگاه اجتماعی ایجاد کرده‌ایم. در حال شناسایی جدید سرشبکه‌هایی هستیم که کودکان کار را به کار می گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 0
    خداخیرتون بده
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    سالهاست کودکان کار و متکدیان حرفه ای با سیستمی دقیق در ت۶ران کار میکنند. ان شاءالله آقای زاکانی موفق باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس