کد خبر 1424637
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
مسئولیت باخت به ژاپن با من است/ بمانم ضعف‌ها را برطرف می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست در دیدار فینال جام ملت های آسیا و واگذاری جام به رقیب سنتی، گفت: مسئولیت باخت مقابل ژاپن با من است و اگر بمانم ضعف ها را برطرف خواهم کرد.

به گزارش مشرق، شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا روز شنبه با برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و ژاپن در فینال به پایان رسید. در این بازی، تیم ژاپن موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ ایران را شکست بدهد و به عنوان قهرمانی دست یابد.

وحید شمسایی سرمربی ایران در نشست خبری این مسابقه اظهار امیدواری کرد که بازیکنانش از این شکست، درس بگیرند.

شمسایی گفت: به بازیکنانم گفتم که من مسئول شکست هستم. آنها با حداکثر تلاش بهترین عملکرد خود را نشان دادند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: بازیکنانم نمی‌خواستند جام را از دست بدهند و گریه می‌کردند، اما باید نتیجه را بپذیرند. اگر می‌خواهند آینده خوبی برای خود رقم بزنند، باید شکست را درک کنند.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی ایران قربانی فرمول تکراری ژاپن

شمسایی ادامه داد: ما برای تیممان برنامه‌ای داشتیم و اگر اشتباهی رخ داد، مسئولیت اینها به عهده من و همکارانم است. می‌خواستم این برد را به مردم کشورم تقدیم کنم و امیدوارم عذر من را بپذیرند.

وی در خصوص عملکرد مسلم اولادقباد لژیونر ایران و اینکه او به عنوان بهترین بازیکن مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شد، گفت: همه بازیکنان من عالی بودند اما او (اولادقباد) مثل همیشه و مثل بقیه بازیکنان مقابل ژاپن فوق العاده بود.

سرمربی ایران با اشاره به تغییراتی که در تیمش ایجاد کرده است، گفت: پس از باخت، نمی‌خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. من ۱۰ بازیکن جدید آورده‌ام تا جایگزین ۱۰ اسطوره شوند. در آینده‌ای بسیار نزدیک این ۱۰ بازیکن جدید اسطوره‌های فوتسال ایران خواهند بود.

شمسایی در پایان گفت: اگر با تیم ادامه دهم، قطعاً روی تمام نقاط ضعفمان کار خواهم کرد. نمی‌خواهم بهانه‌ای بیاورم یا بگویم که این از دست دادن فرصت بود. قرار نبود برنامه ما مربوط به امروز باشد. شرمنده ام که امروز نتوانستم یک برد را به مردم ایران تقدیم کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 2
    دشمنت شرمنده عالی بودید
  • محمد IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 1
    دقیقا سه گل را روی اشتباهات فردی خوردیم تقصیر شمسایی نیست...
  • مصطفی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 1
    بچه های تیم فوتسال ایران ، بهتون افتخار میکنم شما بهترین تیم بودید تمام سعی تون رو کردید اما خدا نخواست شما قهرمان بشید ، ما هم خدا رو شکر می کنیم شما مایه افتخار ما هستید ، فوتبال شکست و پیروزی دارد ، در شکست ها هم باید خدا را شکر کرد ضمناً به تیم ژاپن هم تبریک میگم تیم خوبی داشتید و البته تونستید بهترین تیم آسیا رو شکست بدید
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 3
    چوب خدا صدا داره ، البته نه برای شمسایی بلکه برای طیبی . وقتی کاپیتان تیم ادای معترض های این روزها رو در میاره و بازوبند با روبان سیاه به دستش می بنده و شادی بعد از گل انجام نمیده تا بگه مثلا من معترضم خدا هم آرزوی قهرمانی رو به دلش میذاره
  • محمد مهدی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 1
    خداقوت نایب قهرمانان آسیا
  • علی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 1
    عالی بازی کردن بچه ها......
  • پرهام IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    مربیگری در فوتسال مثل والیبال می مونه. باید به موقع تعویض کنی و به وقع تایم اوت بگیری. به بازیکنان یاد بدید اینقدر با داور جر و بحث نکنند حال آدم بد میشه بخدا. نظر داور که عوض نمیشه برادر. البته این موضوع توی فرهنگ و جامعه ما ریشه داره. به هر چیزی که طبق نظر ما نیست هر چند قانونی اعتراض داریم. تمرکزت رو بذار روی بازی. حرفه ای باش. توی یک صحنه که داور پشت محوطه به نفع ما خطا گرفت دو تا بازیکن برای ضربه زدن اعلام آمادگی کردند در حالی که بازیکن شوت زن ذخیره بود. شمسایی تحت تاثیر این رفتار غیرحرفه ای قرار گرفت و بازیکن شوت زن را وارد بازی نکرد. چرا باید اینطور باشه؟ ان شاالله روز به روز این تیم هماهنگ تر بشه.
  • صابر IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    از همه بخصوص کاپیتان طیبی که خیلی زحمت کشید، تشکر میکنم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس