کد خبر 1424660
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
ترکش‌های شکست ایران در فینال جام ملت‌های آسیا؛ آیا شمسایی از تیم ملی جدا می‌شود؟

با شکست تیم ملی فوتسال کشورمان برابر ژاپن در فینال جام ملت‌های آسیا، ماندن وحید شمسایی روی نیمکت این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ کویت با شکست برابر ژاپن، قهرمانی را از دست داد. 

پس از این شکست، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در نشست خبری این دیدار اظهار داشت: ما برای تیم‌مان برنامه‌ای داشتیم و اگر اشتباهی رخ داد، مسئولیت اینها به عهده من و همکارانم است. می‌خواستم این برد را به مردم کشورم تقدیم کنم و امیدوارم عذر من را بپذیرند.

وی در ادامه بیان کرد: اگر با تیم ادامه دهم، قطعاً روی تمام نقاط ضعفمان کار خواهم کرد. نمی‌خواهم بهانه‌ای بیاورم یا بگویم که این از دست دادن فرصت بود. قرار نبود برنامه ما مربوط به امروز باشد. شرمنده ام که امروز نتوانستم یک برد را به مردم ایران تقدیم کنم.

صحبت پایانی شمسایی در این نشست نشان می‌دهد که ماندن او در تیم ملی در هاله‌ای ابهام قرار دارد و ممکن است او یا از سمت خود یا برکنار شده و یا با تصمیم شخصی از هدایت تیم ملی کناره‌گیری کند. او در این صحبت‌ها اعلام کرده که اگر بمانم، روی نقاط ضعف کار خواهم کرد و همین جمله نشان می‌دهد که ماندن او در تیم ملی قطعی نیست. 

عملکرد تیم ملی در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا برابر ژاپن، انتقادات کارشناسان فوتسال کشورمان را در بر داشته است. برخی کارشناسان معتقدند تغییر نسل شمسایی در تیم ملی کارشناسی نبوده و تیم ملی در این رقابت‌ها روی کار فردی و تکنیک‌های فردی متکی بوده است. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 2
    فقط توی فوتبال غرب اسیا با یک شکست مربی عوض می کنن تغییر نسل فوتبالیست ها هزینه داره
  • عدالت IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 2
    زدن اینترنت بین‌المللی عواقب داره...و اون هم دعای برای شکست تمام تیم های ملی ایرانی است
  • جعفر IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    ایران به سرمربی و بازیکنان باخت تیم ژاپن ضعیف ترین تیم این سال هارو داشت بازیکنا فقط رو حرکت انفرادی و شوت از راه دور کار میکردند و بازی تیمی و تاکتیکی نداشتند حتی ۵ دقیقه آخر تیم به ظاهر پاورپلی کرد ولی در واقع چنین چیزی وجود نداشت ، کادر مربیگری و در راس اونها آقای شمسایی و بازیکنان باید شرمنده مردم باشند که توی این روزها میتونستن حال مردم رو برای لحظاتی بهتر کنند ولی متاسفانه کاملت بدون فکر عمل کروند.
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    شمسایی مربی لایقی است بماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس