ادعای شبکه کان: تل‌آویو امروز استخراج گاز از میدان کاریش را آغاز خواهد کرد

شبکه صهیونیستی «کان» ادعا کرد که تل‌آویو امروز روند بهره‌برداری آزمایشی از میدان گازی «کاریش» را آغاز خواهد کرد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از شبکه ۱۱ اسرائیلی «کان» ادعا می‌کنند که تل‌آویو امروز (یک‌شنبه، ۹ اکتبر) روند بهره‌برداری آزمایشی از میدان گازی «کاریش» را آغاز خواهد کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری «آی۲۴»، این گزارش را شبکه کان روز گذشته (شنبه) منتشر و ادعا کرده است که این گام رژیم صهیونیستی به معنای آن خواهد بود که تل‌آویو گاز را حتی بدون توافق استخراج خواهد کرد.

طبق این گزارش‌ها، نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی از شرکت «Energian» خواسته‌اند تا آزمایشات نهایی روند تولید گاز را انجام دهد.

منبع آگاه رسانه‌های عبری مدعی است که این کار می‌توانست یک ماه پیش انجام شود، اما مشکلات لجستیکی مانع از این امر شد؛ و تاخیر پیش‌آمده به مسائل امنیتی یا مذاکرات توافق با بیروت ارتباطی ندارد.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از روزنامه لبنانی «الاخبار» اعلام کردند که «الیاس بوصعب» معاون رئیس پارلمان لبنان از «عاموس هوخشتاین» میانجی‌گر آمریکایی، نظرات تل‌آویو را در مورد اصلاحات پیشنهادی بیروت در پیش‌نویس توافقنامه اختلافات دریایی دریافت کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز جمعه گزارش داده بودند که توافق میان لبنان و این رژیم درباره توافق گازی دور از دسترس به نظر می‌رسد. بر اساس این گزارش‌ها، شکاف‌های مهمی در مواضع رژیم صهیونیستی و لبنان درباره توافق گازی وجود دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    لبنان یه موشک بزنن نزدیک این میدان گازی حساب کار دست این رژیم جعلی میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس