کد خبر 1425001
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
افشاگری سرمربی سابق پرسپولیس از بازگشت کی‌روش به ایران

سرمربی سابق پرسپولیس به تمجید از سرمربی ایران در زمان مربیگری روی نیمکت مصر پرداخت.

به گزارش مشرق، نلو وینگادا سرمربی سابق پرسپولیس در مصاحبه با رسانه های مصر به تمجید از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان پرداخت.

وینگادا در مصاحبه با شبکه «صدی البلد» مصر در ابتدا درباره روی ویتوریا هموطنش و سرمربی جدید فراعنه، گفت: ویتوریا مربی بزرگی است و توانایی این را دارد که تیم ملی مصر را به سطح بالایی برساند و به نوعی پیشرفت را در این تیم عملی کند.

وی افزود: ویتوریا قبل از به دست گرفتن زمام مصر با من صحبت کرد. من واقعیت های فوتبال مصر را بدون کم و کاست ابراز کردم. او مربی باهوشی است و می داند چگونه فوتبال مصر را به سمت جام جهانی سوق دهد.

بیشتر بخوانید:

زمان اعزام تیم ملی به قطر مشخص شد

سرمربی سابق پرسپولیس درباره دوران کارلوس کی روش روی نیمکت مصر، گفت: کی روش توازن و انضباط را در مدت ۶ ماه حضورش در تیم ملی مصر ایجاد کرد. کی روش موفق شد مصر را به فینال جام ملت های آفریقا برساند ولی در ضربات پنالتی مغلوب شد. کسی توقع نداشت مصر به فینال برسد. 

وینگادا ادامه داد: کی روش بازیکنان با استعداد و جوان زیادی را به فوتبال مصر معرفی کرد. سنگال رقیب مصر در فینال پراز ستاره ها بود و بهترین تیم آفریقا است. به نظرم تجربه کی روش با مصر موفقیت آمیز بود.

سرمربی سابق سرخ پوشان پایتخت از دلیل عدم تجدید کی روش با مصری ها و رفتن به ایران این طور،گفت: همه چیز برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش در مصر مهیا بود ولی در پایان اتفاقاتی میان کی روش و فدراسیون مصر رخ داد که باعث شد تا کی روش مصر را به مقصد ایران ترک کند. من تمام دستمزد معوق خود را دریافت کردم ولی کی روش تا الان نتوانسته دستمزد عقب افتاده اش را بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    4 5
    کیروش دفاع اتوبوسی برای ما مشکل سازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس