کد خبر 1424976
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
زمان اعزام تیم ملی به قطر مشخص شد/ نبی: با تیم های حاشیه خلیج فارس برای بازی تدارکاتی به جمع‌بندی نرسیده‌ایم

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد برنامه های آتی تیم ملی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، مهدی محمد نبی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان و برگزاری مینی‌کمپ، اظهار داشت: با توجه به تقویمی که کی‌روش از قبل ارائه داده بود، در جلسه‌ای با قنبرزاده و دوستان دیگر در سازمان لیگ هماهنگ کردیم. خوشبختانه این مسیر را جلو می‌رویم  تا مینی کمپ‌ها برگزار شود.

وی افزود: روز گذشته از نزدیک شاهد بودم کی‌روش دستورات و کارهای فنی مدنظرش را به خوبی پیگیری می‌کند. به هر جهت دنبال این هستیم اردوهای آماده‌سازی با حضور بازیکنان داخلی شرایط را برای اردوی نهایی که احتمال دارد ۸-۷ روز زودتر از اعزام تیم به قطر برگزار می‌شود، آماده کند. 

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درخصوص برنامه تیم ملی قبل از اعزام به قطر، توضیح داد: با توجه به در اختیار داشتن مینی کمپ‌ها از قبل هم برنامه‌ریزی‌ها به شکلی بود که تیم ملی چند روز زودتر به قطر اعزام شود. درخواست خود ما بود که زودتر این مینی کمپ‌ها را تا زمان اعزام به قطر داشته باشیم. قرار بود ۲۵ آبان اعزام شویم اما الان فکر می‌کنم بیست و سوم اعزام شویم. 

نبی تصریح کرد: یک بازی دوستانه هم قبل از اعزام داریم که تیم‌های حاشیه خلیج فارس مدنظرمان بودند که هنوز به جمع‌بندی با آنها نرسیده‌ایم. با یک تیم دیگر صحبت کرده‌ایم که امیدواریم این تیم در تهران حضور پیدا کند.

وی درباره اینکه تیم جدید از اروپا هست یا آسیا، توضیح داد: هر زمان قطعی شد، اعلام می‌کنیم اما هنوز قطعی نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس