کد خبر 1425003
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
قتل

مرد دکه دار که برای میانجی‌گری وارد درگیری شده بود، ناخواسته خویشاوند خود را با ضربه چاقو به قتل رساند.

به گزارش مشرق، چهارشنبه گذشته گزارش مرگ پسر ۲۵ ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس محمد وهابی اعلام شد. بدین ترتیب تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌ها مشخص شد پسر جوانی از سوی مرد دکه‌داری به نام هوشنگ و با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

با برملا شدن هویت قاتل، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و موفق شدند مخفیگاه هوشنگ را در یکی از شهرستان‌های اطراف تهران شناسایی و او را بازداشت کنند. متهم پس از دستگیری به تهران منتقل شد و در تحقیقات گفت: ۶ ماهی بود که دکه ساندویچی زده و در آنجا مشغول کار بودم.

مقتول فامیل دورمان بود و شب حادثه در حالی که وضع جسمی خوبی نداشت به دکه‌ام آمد و با یکی از افرادی که آنجا بود درگیر شد.

من برای پادرمیانی و خاتمه درگیری جلو رفتم که او ناگهان شیشه نوشابه را شکست و با آن به من حمله کرد. من زخمی شدم و تنها برای اینکه مقتول بترسد، چاقو را برداشته و به سمت او پرتاب کردم که به او اصابت کرد. من قصد قتل نداشتم و ناخواسته این جنایت را مرتکب شدم.

با اعتراف متهم به جنایت، به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت او در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار داده شد و تحقیقات ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    6 1
    دفاع بوده اصلا هم جنبه قتل عمد ندارد
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      2 1
      فکر نکن به این کار میگن دفاع ، حتی اگه کسی بخواد فردی رو بکُشه ،و اون فرد راه فرار داشته باشه و به جای فرار برای دفاع از خودش اون طرف رو بکُشه میشه قتل ، یعنی باید فرار میکرده و طرف رو نمی کُشته
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      5 0
      قاتل ها اکثرا برای فرارازپاسخگویی به جرمشون همیشه داستان میسازن. اکثرقاتلهاماقصددفاع داشتیم یایجور میپچوننشون وبرعکس قاضی حرفشوقبول میکنه وچند وقت دیگه حتی قاتل هم شاکی میشه..واقعاتوزمینه قتل کم کاری میکنن دادگاههااول چندین سال طولش میدن پرونده هاروبه طمع اینکه شایدشاکی سردبشه وکوتاه بیاد. همش درپی تبرئه قاتلان هستن یکمم به خانواده مقتولین حق بدیدیابها
  • ایرانی🇮🇷 IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    نینجا بوده!!!!
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 0
    البته یادش دادن بگو چاقو رو پرت کردم تا جرمش سبک بشه بگو با شیشه بهم حمله کرد منم با چاقو زدمش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس