کد خبر 1445319
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
قتل مادر میانسال به دست پسرش در شرق تهران

مادر میانسال توسط پسرش در شرق تهران هدف ضربات چاقو قرار گرفت و به قتل رسید.

به گزارش مشرق، ساعت یک بامداد امروز دوشنبه ۲۱ آذر ماه، پسر جوان هنگامی که از محل کار خود به خانه‌اش بازگشت، با جسد خون‌آلود مادر میانسالش روبه‌رو شد و با فریادهای "کمک کمک" همسایه‌های ساختمان را از این اتفاق خبردار کرد.

خیلی زود این حادثه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد؛ با اعلام این خبر،ماموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و محمدحسین زارعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض حضور در خانه موردنظر با جسد زن حدودا ۴۴ ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه گردن و کتف هدف ضربات مهلک چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ همچنین در بررسی‌های اولیه مشخص شد، پسر ۱۹ ساله مقتوله پس از قتل به طرز مشکوکی ناپدید شده است.

تحقیقات بیشتر حکایت از آن داشت، پسر مقتوله که افسردگی داشته و متادون مصرف می‌کرده با انگیزه نامشخصی مادر خود را هدف ضربات چاقو قرار داده و از صحنه جنایت از مهلکه گریخته است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان موردنظر را هدف بازبینی قرار دادند و اقدامات اطلاعاتی گسترده را برای ردیابی محل اختفای قاتل را آغاز کردند.

با دستور محمدحسین زارعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    یا صاحب الزمان عجل علی ظهورک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس