کد خبر 1425673
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
مسکو: ناتو به جنگیدن در اوکراین اذعان کرد

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت، دبیرکل ناتو در اظهارات خود به جنگیدن این اتحاد نظامی در اوکراین اذعان کرده است.

به گزارش مشرق، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز چهارشنبه گفت، دبیرکل ناتو در اظهاراتش به جنگیدن در اوکراین اذعان کرده است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، پسکوف در نشستی خبری گفت، اظهارات «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو درباره جنگ در اوکراین نشان‌گر حضور این اتحاد نظامی در این جنگ است.

استولتنبرگ امروز گفت، پیروزی روسیه در این جنگ «فقط یک شکست بزرگ برای اوکراینی‌ها نیست بلکه یک شکست و اتفاقی خطرناک برای همه ما خواهد بود».

کشورهای عضو ناتو به ویژه آمریکا، انگلیس و آلمان علاوه بر تأمین تسلیحات اوکراینی‌ها، با فراهم کردن داده‌های اطلاعاتی به اوکراین در این بحران مداخله دارند.

مسکو به این کشورها هشدار داده که کمک‌های آن‌ها به اوکراین موجب طولانی‌تر شدن جنگ و تلفات بیشتر آن خواهد شد.

استولتنبرگ در آستانه نشست وزرای دفاع ناتو در بروکسل در نشستی با اشاره به حملات موشکی اخیر روسیه به مناطق مختلف در خاک اوکراین گفت، روسیه بزرگترین تنش را از زمان آغاز جنگ اوکراین ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد، حملات روسیه به زیرساختهای اوکراین جدی است و این نشان می‌دهد که باید سیستمهای دفاع هوایی بیشتری برای اوکراین ارسال شود.

دبیرکل سازمان ملل افزود: «ما حمایت خود را از اوکراین ادامه خواهیم داد تا آنها بتوانند به دفاع از خود و آزادسازی قلمروی خود از اشغال روسیه ادامه دهند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    این حرف بایدن که اوکراین می تواند خاک اصلی روسیه را هدف قرار دهد از میزان بالای خیانت فرماندهان ارتش روسیه نشات می گیرد او قطعا می داند تعداد زیادی از ژنرال های شویکو را خریداری کرده است به مقامات برسانید
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    این حرف بایدن که اوکراین می تواند خاک اصلی روسیه را هدف قرار دهد از میزان بالای خیانت فرماندهان ارتش روسیه نشات می گیرد او قطعا می داند تعداد زیادی از ژنرال های شویکو را خریداری کرده است به مقامات برسانید
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    0 0
    ناتو هیچگاه بخاطر اوکراین حاضر نیست کاخهایش با بمب های اتمی روسیه از روی کره زمین محو گردد اینها فقط جهت روحیه بخشی به اوکراین است نه تهدید روسیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس