ثبت سومین پیروزی تیم مجیدی در روز برتری لحظه‌آخری شباب الاهلی با نوراللهی

تیم‌های الاتحاد کلبا و شباب الاهلی امارات در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ امارات به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب پیروزی شدند.

به گزارش مشرق، هفته ششم رقابت‌های لیگ فوتبال امارات با برگزاری ۲ بازی پیگیری شد که در آنها تیم‌های الاتحاد کلبا و شباب الاهلی به برتری دست یافتند.

الاتحاد کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی، پس از تجربه‌ ۲ هفته‌ بدون برد به مصاف میهمان خود الفجیره رفت و با نتیجه‌ ۲ بر صفر به برتری رسید تا ضمن ثبت سومین پیروزی این فصل ۱۰ امتیازی شود و موقتا تا رده‌ ششم جدول رده‌بندی بالا بیاید.

دنیل بِسا(۷۵) و احمد النقبی(۸۴) گلزنان الاتحاد در این بازی بودند. با این برد شاگردان مجیدی توانستند به بالای جدول نزدیک‌تر شوند. الفجیره هم با یک امتیاز قعرنشین باقی ماند.

شباب الاهلی در دیگر بازی که به صورت همزمان برگزار می‌شد به مصاف تیم مدعی الجزیره رفت و با نتیجه‌ی ۲ بر یک به پیروزی دست یافت. در این بازی که احمد نوراللهی از ابتدا برای تیمش به میدان رفته بود و تا دقیقه‌ ۸۵ در زمین حاضر بود ابتدا الاهلی به وسیله‌ی بازیکن حریف یعنی خلیفه الحمدی، در دقیقه‌ ۳۰ به گل رسید اما این گل در دقیقه ۸۷ به وسیله برونو اولیویرا جبران شد.

جالب است که علی خسیف، گلر باتجربه‌ الجزیره در دقیقه ۸۳ از زمین اخراج شده بود. در ادامه و در دقیقه‌ ۹۸ بازهم تیم میزبان به گل رسید و این مرتبه نوبت به یوسف جابر رسید تا گل حساسی را وارد دروازه‌ حریف کند.

با این نتیجه تیم لئوناردو ژاردیم ۱۰ امتیازی شد و در رده پنجم ایستاد. الجزیره هم با تجربه‌ اولین باخت این فصل ۱۱ امتیازی باقی ماند و در رده‌ی سوم جای گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس