شورا

اعضای شورای اسلامی شهر تهران لایحه شهرداری تهران مبنی بر بهای ارائه خدمات به مهاجرین و اتباع خارجی، را با ۵۰ درصد افزایش خدمات، تصویب کردند.

به گزارش مشرق، اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در جریان نود و هفتمین جلسه شورای شهر، بررسی لایحه ۱۴۰۱ شهردار تهران در خصوص اصلاحیه مصوبه اخذ بهای خدمات ارائه شده به مهاجرین و اتباع خارجی را در دستور کار قرار دادند.

محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت که این لایحه در مردادماه به تصویب رسیده بود و بهای خدمات خانوار یک و دو نفره با ۵۰ درصد افزایش به ۴۰۰ هزار تومان، خانوار سه و چهار نفره به ۵۰۰ هزار تومان و خانوار پنج نفر و بیشتر به ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

وی عنوان کرد که پیشنهاد شهرداری برای خانوار یک و دو نفره ۳۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار سه و چهار نفره ۴۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان و خانوار پنج نفر و بیشتر ۵۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان بود که کمیسیون این تعداد را رُند کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: در گذشته ۶۰ درصد مبالغ به استانداری می رسید و ۴۰ درصد به شهرداری اختصاص داشت و عملا مبلغی وارد شهرداری نمی شد، اما در حال حاضر ۵۰ درصد به شهرداری و ۵۰ درصد به استانداری اختصاص یافته است.

در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران لایحه یادشده را با ۱۸ رای موافق تصویب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    2 2
    شما را به امام حسین علیه السلام کاری کنید این اتباع خارجی از کشور برن، هر کجا میری بیشتر از ایرانی ها افغانی های بی مصرف پر رو و گستاخ هستند توی مترو، رستوران های بین جاده ای، سفره خانه ها، فروشگاه های کوچک، کار ساختمانی، پیمانکاری، باغات، فست فود ها و... خیلی از شهرها افغانی ها رو راه نمی‌دن خدا خیرشان بده ولی مشهد و قم و البرز و تهران و حومه تهران و البرز فاجعست به راحتی خونه به نام ایرانی ها میخرن یا خونه قولنامه ای به نام خودشان میخرن الان بیشتر املاک شهرستان شهریار و... مالک هاشون افغانین
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 2
      تو سی سال گذشته سی میلیون افغانی را از ایران بیرون کردن چیکار کنند اینها هیچی بهشون بر نمیخوره ده بار پرتشون می کنند بیرون باز بر میگردن؟اینها از کشورشون و هویتشان نفرت دارند
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      2 2
      ضمن لعن و نفرین به همۀ مسلمان جهان بجز یه سری، من هم هفته وحدت اسلامی رو بخصوص به شماها تبریک ویژه عرض میکنم.ماشاالله به تو که فقط خودت مسلمونی و بس.
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    3 2
    از صفویه درس نمی گیرید این همه افغانی راه دادید که پشیزی برای کشورشان و هویتشان ارزشی قاءل نیستند؟در آینده نه چندان دور شهرهای شیعه نشین با تغییر ترکیب مذهبی مواجه خواهد شد باید به بحران برسه تا متوجه شوید
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    2 2
    روزی نیست که افغانی آدمها نکشند جنایت نکنند بعد خدمات به اینها می دهید
  • امير IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    2 2
    اخه چه خدماتي دادين به اتباع خارجي؟اتباع خارجي حساب بانكي كه نميتونن باز كنن .سيم كارت هم كه نميتونن بگيرين .من موندم با چه رويي حرف از خدمات ميزنيد.فقط پول رو خوب بلديد بگيريد
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      2 2
      حرف حساب. خدا عمرت بده. منت گذاری در عین بهره کشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس