کد خبر 1426783
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
گل‌محمدی: توافقم با کی‌روش ۳ روز بود نه ۴ روز!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید توافقش با کی‌روش برای حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی سه روز بود نه چهار روز.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی، درباره جلسه‌ عصر یک‌شنبه‌اش با هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: موضوع جلسه کلی بود و بیش‌تر درباره اهداف‌مان برای رسیدن به قهرمانی صحبت کردیم. مشکلات‌مان را در این مسیر عنوان کردیم و برخی مسائل مربوط به تمرین، امکانات و حضور بازیکن در تیم ملی را هم عنوان کردیم. باید مشکلات‌مان را هرچه زودتر حل کنیم تا تمرینات و مسابقات بهتری را انجام بدهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور بازیکنان پرسپولیس در اردوی تیم ملی مشکلی ایجاد شده است؟ گفت: من با سه روز حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی مشکلی ندارم اما این سه روز الان به چهار روز تبدیل شده است. توافقی که با آقای کی‌روش داشتم قرار شد بعد از هر بازی سه روز بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند و من هم موافقت کردم اما الان سه روز گذشته و فردا روز چهارم است و انتظار داریم فردا بازیکنان ملی‌پوش در تمرین ما حاضر شوند. این موضوع را به باشگاه انتقال دادم و با آقای نبی هم صحبت شده و امیدوارم این موضوع حل شود. چون اگر فردا ملی‌پوشان ما در تمرین  حاضر نشوند، پس‌فردا که روز پنجم است ریکاوری خواهد بود و روز ششم هم باید به انزلی سفر کنیم و عملا بازیکنان را در اختیار نخواهیم داشت و تیم ما ضربه می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

درویش فعلا در پرسپولیس ماندنی است

گل‌محمدی هم‌چنین درباره شرایط علیرضا بیرانوند و این که با توجه به مصدومیت او در اردوی تیم ملی آیا توصیه شده بود که برای پرسپولیس بازی نکند؟ اظهار کرد: بیرانوند مصدومیت خاصی ندارد و بحث این بود که از او مراقبت بیش‌تری انجام  بدهیم و این مراقبت دو طرفه باشد. یعنی هم در اردوی تیم ملی و هم در پرسپولیس سعی کنیم تمرینات اخصاصی‌ برای بیرانوند در نظر بگیریم که به او کمک کند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه هیات‌مدیره بر سر مسائل مالی نیز صحبت شد؟ گفت: درباره مسائل مالی مشکل کوچکی بود که به بازیکنان بد عنوان شده بود؛ الان هم مشکل برطرف شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    بهتر نیست لیگ تعطیل بشه هر لحظه امکان داره نصف تیم ملی مصدوم بشن..
  • سعید رضایی IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 1
    یحیی دیگه خیلی داری بهانه میاری به جای این حرفا به فکر آرامش باش
  • رستمی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    جناب شل ممدی بقول حمید لوران بلان (( همیشه از بهونه هاتون بزرگتر باشید))
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 0
    این چرا خودشو شکل غاز پر کنده کرده..مثلا دارید اعتراض میکنید خوب بگید کوموله ها بیان پوست سرتون رو بکنند قشنگ تر میشید..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس