کد خبر 1427315
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
حماس

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از تصمیم استرالیا مبنی بر انصراف از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، استقبال کرد.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از تصمیم استرالیا مبنی بر انصراف از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، استقبال کرد.

این جنبش امروز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس از تصمیم دولت استرالیا در خصوص تجدیدنظر در موضوع به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی استقبال می‌کنیم و آن را گامی در جهت صحیح و در راستای حمایت از حقوق فلسطینیان می‌دانیم.

حماس از دیگر کشورها نیز خواسته راه استرالیا را در پیش گرفته و اشتباه به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر را تصحیح کنند و این رژیم را بیش از پیش در انزوا قرار داده و جنایات آن علیه ملت فلسطین را برملا کنند تا اینکه سرانجام این ملت به حقوق کامل خود دست یابد.

این در حالی است که صهیونیست ها از تصمیم استرالیا در زمینه انصراف از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت این رژیم، خشمگین شده اند.

دانی دانون سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در این باره گفت: تصمیم استرالیا بیانگر واقعیتی تلخ برای ماست به این معنا که کابینه یائیر لاپید به یک فاجعه برای روابط خارجی اسرائیل (رژیم صهیونیستی) تبدیل شده است.

گفتنی است استرالیا روز گذشته اعلام کرد که از تصمیم خود مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی منصرف شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس