احمدی: اتحاد سلطنت‌طلب، منافق و تجزیه‌طلب هم در اداره ایران بی‌عُرضه است

پژوهشگر حوزه اندیشه گفت:اگر سلطنت‌طلب‌ها، منافقین، کومله و گروه‌های تجزیه‌طلب همگی باهم متحد شوند، نه عرضه اداره کشور را دارند و نه اصلاً تعدادشان به قدری است که بتوانند نظام سیاسی ایران را هدایت کند.

به گزارش مشرق، اتفاقات اخیر در فضای هزاررنگ مجازی و در ذهن بعضی، چنین چیزی را به وجود آورد که «کشور شاهد یک نهضت اجتماعی منتهی به انقلاب» است. هرچند انقلاب، واجد مختصات و نشانه‌هایی است که حتی اعتراض منهای اغتشاش هم بدان شباهتی ندارد و به منظور اصلاح ساختار فعلی رخ می‌دهد. با این حال به منظور بررسی اصالت ادعای «انقلاب بودن اعتراضات اخیر»، بدون آن‌که پیش‌داوری و سوگیری داشته باشیم با سهیل احمدی، مدرّس پژوهشگر حوزه فرهنگ و اندیشه گفت‌وگو کردیم تا ببینیم اتفاقات کف خیابان‌های ایران در مهرماه ۱۴۰۱ چقدر به یک «انقلاب» شباهت دارد.

دیگر انقلابی رخ نخواهد داد

عده‌ای معتقدند اتفاقات اخیر منتهی به یک انقلاب خواهد شد. آیا می‌توان این ادعا را پذیرفت که در حال حاضر ما با یک نهضت انقلابی روبه‌رو هستیم؟

در این مورد چند نکته قابل توجه و تأمل است. موضوع مهمی که جنبه جامعه‌شناختی دارد و از بین نظریاتی که تا الآن در مورد شورش‌ها و انقلاب‌ها داده شده، نظریه مختار افرادی مثل ساموئل هانتینگتون هم هست و آن این است که اساساً انقلابی دیگر رخ نخواهد داد. به این معنا که جوامع، دیگر ظرفیت انقلاب کردن را ندارند؛ بلکه تنها سیاست نظام و حاکمیت کشورها تغییر می‌کند. این چیزی است که غربی‌ها در مورد انقلاب‌ها بدان معترف‌اند. اگر نگاهی هم به تاریخ اخیر بیندازیم، خواهیم دید که در چند سال گذشته، کشوری نبوده که در آن یک انقلاب اجتماعی رخ بدهد و نظام سیاسی آن به کلی تغییر کند. حتی کشورهای ضعیف که ساختار سیاسی سطح پایینی هم دارند، دیگر توسط انقلاب‌ها سرنگون نمی‌شوند، چه رسد به کشورهایی که ساختار و ارکان سیاسی پیچیده و محکمی دارند مثل ایران.

سلبریتی‌ها جدی‌جدی باورشان شده بود نظام رفتنی است!
ساموئل هانتینگتون

جنبشی که یک رهبر ندارد!

حال در پاسخ به سؤال اصلی که آیا اتفاقات اخیر را می‌توان یک نهضت اجتماعی منتهی به انقلاب دانست یا خیر، باید قدری تأمل و توجه کرد. پاسخ کلی به سوال «خیر» است؛ چرا که علت اول، نداشتن یک رهبر در اتفاقات اخیر بود. مردم (بالاخص نسل جوان) ایران شاید سلبریتی‌ها را دوست داشته باشند، اما حقیقت ماجرا این است که در بزنگاه‌های تاریخی، مردم مرجع خود را سلبریتی‌ها قرار نمی‌دهند. این موضوعی است که بسیاری درک نمی‌کنند و تصور اولیه بر این است که مرجعیت فکری را سلبریتی‌ها در بین تمام اقشار جامعه در دست گرفته‌اند. حقیقت ماجرا این بود که اگر مردم می‌خواستند سلبریتی را به عنوان رهبر قبول کنند، باید به کف میدان می‌آمدند، چرا که آنان جزو پرچمداران اصلی مخالفت با حاکمیت در اتفاقات اخیر بوده‌اند؛ در صورتی که در شرایط فیزیکی مردم با آنها همراهی نکردند. حداکثری‌ترین رقمی که به‌دست‌ آمده، می‌گوید تنها ۶۹ هزار نفر به کف خیابان‌ها آمده‌اند. آیا می‌توان مدعی شد که مردم به حرف سلبریتی‌ها گوش داده و در حال مبارزه با نظام هستند؟

سلبریتی‌ها جدی‌جدی باورشان شده بود نظام رفتنی است!

سبک مبارزه انقلابی نبود، شورش بود

سبکی هم که در این چند روزه شاهد بودیم، بیش از آن که شبیه یک نهضت و جنبش اجتماعی باشد شبیه یک شورش بود. چند نفری به خیابان‌ها بیایند، سطل زباله، اتوبوس و معابر را به آتش بکشند، به شکل سازماندهی شده در بین معابر تقسیم شوند و وقتی یک محله و محیط را ناامن کردند، سراغ محله و محیط دیگری بروند. این یعنی دقیقا آنان یک حرکت شورشی را دنبال می‌کنند؛ نه انقلابی.

۸۸ با آن همه طول و تفصیل نهضت اجتماعی نبود، تکلیف اتفاقات اخیر دیگر روشن است

فتنه ۸۸ را عده‌ای نهضت اجتماعی می‌دانند؛ هر چند که من به این موضوع اعتقادی ندارم، اما به هر حال در آن اتفاق اولاً افرادی که به خیابان‌ها می‌آمدند، گوش به فرمان یک شخص بودند تا زمانی که او بیانیه می‌دهد کنش و واکنش خود را تنظیم کنند. ثانیاً از ابتدا دست به شورش و آتش زدن معابر نزدند. با این حال عرض کردم بنده این اتفاق را یک نهضت اجتماعی نمی‌دانم، دیگر چه رسد به اتفاقات اخیر!

سلبریتی‌ها جدی‌جدی باورشان شده بود نظام رفتنی است!
فتنه سبزِ سال ۸۸

بیرون نشسته‌اند و می‌گویند لنگش کن

نکته بعدی این است که انقلاب، یک حرکت درونی است؛ یعنی اگر قرار است رهبری داشته باشد و حرکتی آغاز شود باید از درون باشد. کسانی باید باشند که به عنوان سردمداران نهضت اجتماعی هزینه مبارزه دهند و خطرات را به جان بخرند؛ در صورتی که اتفاقات اخیر کشور این ویژگی را نداشت و همگی شاهد بودند که اتفاقات از بیرون از کشور و توسط افراد خارج‌نشین و رسانه‌های وابسته به دیگر کشورها کنترل و هدایت می‌شد.

سلبریتی‌ها جدی‌جدی باورشان شده بود نظام رفتنی است!

دعوا سر حجاب نیست، دعوا جای دیگری است

نکته بعدی این است که دعواهای اخیر سر موضوعی است که تقریبا می‌توان گفت در ایران حل شده است. مسأله حجاب برخلاف تصور عده‌ای که آن را حل‌نشدنی و چالش همیشگی می‌دانند، موضوعی است که در کشور حل شده و اکثریت زنان پذیرفته‌اند که با پوشش عرفی در جامعه حضور پیدا کنند و در این امر زنان ملت ما با یکدیگر جنگی ندارند. اتفاقاً شاهد هستیم که زن چادری در بهترین و کامل‌ترین پوشش با خانم مانتویی با کم‌ترین پوشش در کنار همدیگر زندگی می‌کنند. اما دعوای اخیر در جای دیگر است؛ دعوا در دنیای رسانه و فضای دیجیتالی است؛ نه در کف میدان. به هر حال همه اطرافیان و بستگان ما که شخصیت‌های حزب‌اللهی و مذهبی نیستند، اما با این حال با یکدیگر زندگی می‌کنند و روابط خود را برقرار می‌سازند. حجاب مهم هست و موضوع فرهنگی قابل توجهی هم خواهد بود. اتفاقا در مواقعی زخم کاری هم می‌زند؛ منتها به این شدتی که بخواهد به یک بهانه برای نهضت اجتماعیِ منتهی به انقلاب تبدیل شود، تصور غلطی است!

لات هم لات‌های قدیم

پس این جوّ حاکم در فضای فکری و روانی مردم از کجا نشأت می‌گیرد؟

چهار لایه از اتفاقات اخیر حمایت کردند: اول کسانی هستند که آموزش دیده‌اند و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری خاص شده بود. البته نمی‌توان گفت همه کسانی که بیرون آمدند از این قبیل‌اند؛ چون به هر حال دشمن تمام پول خود را یکجا خرج نمی‌کند و تمام تخم‌مرغ‌هایش را در یک سبد نمی‌گذارد. لایه دوم، اراذل و اوباش جدیدی هستند که به میدان آمدند که من اسمشان را می‌گذارم شعبان بی‌مخ‌های نسل جدید! کسانی که بر عکس لات‌های قدیم، نه مرام و معرفت خاصی دارند، نه هیکل ورزیده و ورزشکاری! بلکه تنها دل‌خوشیِ‌شان این است که موادی مصرف کنند و جایی را ببندند و شورشی بکنند.

سلبریتی‌ها جدی‌جدی باورشان شده بود نظام رفتنی است!

لایه سوم، کسانی هستند که جرأت حضور در کف میدان‌ها را ندارند، اما گویی اگر یک بچه بسیجی شهید بشود یا زندان اوین آتش بگیرد، قند در دل این‌ها آب می‌شود و خوشحال می‌شوند. لایه بعدی کسانی هستند که با توجه به فشارهای اقتصادی و معیشتی که در چند سال گذشته در کشورمان به وجود آمده است، واقعا معترض‌اند. این افراد به خیابان‌ها آمدند و معترض هم بودند، اما رفته رفته با توجه به انحرافی که در مسیر این اعتراضات رخ داد، خود را از صف شورشیان جدا کردند. مسأله این افراد، معیشت است؛ نه اینکه یک خانم برهنه شود و شعار «زن، زندگی، آزادی» سر دهد. در مورد لایه سوم، افرادی که جرأت بیرون آمدن ندارند، با هر اتفاقی که در کشور می‌افتد سودای انقلاب در سر می‌پرورانند و توهم این را دارند که اکثریت مردم هم مثل خودشان فکر می‌کنند. دلیل هم واضح است، آنها متاثران از عرصه مجازی و فضای اینترنت هستند.

مردم ایران نسبتی با این اتفاقات ندارند

 نکته مهم دیگری که ذات یک نهضت اجتماعی است، مردمی بودن و حضور و تعداد مردم است؛ چیزی که ما در اتفاقات اخیر در واقعیت جامعه و حقیقت عینی شاهد نبودیم. نگاه واقعی، مردم دعواهای سیاسی نیست. بعضی فکر می‌کنند که دغدغه این روزهای مردم، تحولات سیاسی کشور و انقلاب یا دفاع از انقلاب است؛ در صورتی که حقیقت جامعه این است که مردم به این موضوع توجهی ندارند. مردم ما از دعوا خسته شده‌اند. اگر از اکثریت افراد جامعه پرسش کنیم، خواهیم دید که آنان از اتفاقات اخیر ناراحتند؛ به این علت که مانع کسب و کار آن‌ها شده است. این حقیقت جامعه است. جامعه خود را نمی‌خواهد درگیر چنین دعواهایی بکند؛ چون می‌داند که خسارتش به خودش برمی‌گردد.

سلبریتی‌ها جدی‌جدی باورشان شده بود نظام رفتنی است!

یک سوال مهم که پیش می‌آید، این است که چرا آنقدر سلبریتی‌ها صحنه‌گردان اتفاقات اخیر بودند و با ادبیات تندی در فضای مجازی نسبت به حاکمیت و نظام موضع‌گیری می‌کردند؟

شاید علت را اینطور باید بیان کرد که آنان فریب‌خورده جنگ شناختی‌ای هستند که خودشان شروع کردند. سال‌ها در فضای مجازی و سریال‌های ساخته شده القا کردند که مردم نظام را نمی‌خواهند و سختی و رنج ما از این کشور است. حالا که بهانه‌ای پیش آمد، خودشان فریب‌خورده این تصور ساختگی شدند. گویی باورشان شده است که به زودی کار نظام تمام است و تا فردا نظام سقوط خواهد کرد. پس منِ سلبریتی فلان توییت را می‌زنم و ترسی ندارم چرا که سرنگونی جمهوری اسلامی نزدیک است.

مردم از مسئولین توقع برخورد مقتدرانه با صحنه‌گردان‌های شورش را دارند

در این باره نکته مهمی که مسئولین و حاکمیت بدان باید توجه کند، روایت پس از بحران است. اگر ما از بحران فهم صحیح پیدا کردیم، باید آن را در عمل خود نشان بدهیم. به طور مثال اگر باور داریم که اتفاقات اخیر نهضت اجتماعی نیست و یک شورش سازماندهی شده و هدایت شده از سوی کشورهای بیگانه است، باید با صحنه‌گردان‌های آن که فلان بازیگر و فلان فوتبالیست بوده است و هنوزم که هنوز است، فعالیت خود را ادامه می‌دهد و دست به تشنج فضای روانی مردم می‌زند، برخورد شود! مردم از نظام و مسئولین برخورد مقتدرانه می‌خواهند. می‌خواهند این قضیه به شکل کامل جمع شود. در این رابطه حاکمیت تعارف و مماشاتی نباید به خرج دهد و صراحتاً باید موضع‌گیری خود را بیان کند و بیان این موضع‌گیری همانطور که عرض شد در عمل مسئولان است.

متاسفانه ذهنیتی که در بین بسیاری از مسئولین به وجود می‌آید، این است که اگر با فلان شخصیت بخواهیم برخورد بکنیم، احتمال دارد ناآرامی در شهرها دوباره آغاز شود. به عقیده من این ذهنیت را کسانی دارند که رسانه‌زده هستند و به مسئولین مشاوره می‌دهند یا مسئولینی که خود در فضای مجازی حضور دارند و رسانه‌زده هستند.

اگر سلطنت‌طلب، منافق و تجزیه‌طلب دست به دست هم بدهند، باز هم عُرضه اداره ایران را نخواهند داشت

شما فردای بعد از جمهوری اسلامی را چگونه تصور می‌کنید؟ 

در ارتباط با این سوال باید گفته شود که اپوزیسیون جمهوری اسلامی عرضه اداره کشور و برپایی یک نظام سیاسی را ندارد. به اعتقاد من اگر سلطنت‌طلب، منافقین، کومله و گروه‌های تجزیه‌طلب همگی با هم متحد شوند نه عرضه اداره کشور را دارند و نه اصلاً کمّیت و تعدادشان به قدری است که بتوانند نظام سیاسی ایران را هدایت و کنترل کند.

سلبریتی‌ها جدی‌جدی باورشان شده بود نظام رفتنی است!

جالب است که این افراد به خودشان هم رحم نمی‌کنند! در تجمعاتی که سر اتفاقات اخیر در خارج از کشور برگزار شد، دیدیم که چگونه به جان هم افتاده بودند و همدیگر را می‌زدند! این افراد تمدن ندارند، بلکه به جای آن توحّش دارند و البته مردم ایران هم این موضوع را به خوبی درک می‌کنند و حاضر نیستند زندگی و امنیت خود را به چنین افرادی بسپارند. سر فتنه اخیر و شورش‌هایی که در شهرهای ایران اتفاق افتاد، دشمن تمام ظرفیت خودش را به کار گرفت و بعد از ۱۰ سال جنگ شناختی و آوردن این همه ظرفیت به میدان، نتیجه آن شد که مردم فهمیدند این افراد لیاقت و شایستگی و رهبری اداره ایران را نخواهند داشت. مردم ما به خوبی متوجه هستند که این قسم آدم‌ها صلاحیت اداره ایران را ندارند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 252
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 45
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    از بس با جو سازی و شانتاژ بازی تماس مستقیم تلفنی ود فضای مجازی بعضی سلبریتی های بی عقل کوته بین رو ترسونده بودن و می ترسونن که باورشون شده که قراره خبری بشه و اگر با معاندین نظام همسو نشن آینده بدی در انتظارشون هست.
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      نمونه اش علی دایی
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      هر کجا یدید خشونت زیاد شد بدونید جمعیت کم هست. با خشونت زیاد سعی دارند فقدان جمعیت رو از لحاظ رسانه ای پوشش بدن
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      دقیقا
    • ن IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      خیلی ها میخوان بدونن اگر انقلاب نمیشد ایران چطور بود،درست مثل تایلند، مستند بگویم با نگاه فیلهای قدیمی ایرانی قبل از انقلاب و وجود شهر نو و مراکز فساد دیگر در شهرستانها و ...........
    • ل IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      ما دیگر نباید به فکر تغییر انقلاب باشیم ما باید عزممان را جزم کنیم که آمریکا را نابود کنیم
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      من اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروا میخوام برای این تروا دوست
    • علي IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      علی کریمی تصور می کرد فردا حداقل ش وزیر ورزش خواهد شد.........
    • مظلوم IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      عقل که نباشد . جان در عذاب است . خیلی ها شون فطرت و طینت اصلی خودشون رو نشون دادن . که ظاهرا خودشون رو مردمی نشون میدادن
    • شاکی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      این دفعه دیگه باید برن برای خودشون شمع روشن کنن
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      6 440
      جدی؟
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      2 381
      اسب تروا نداریم
    • ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      4 410
      دقیقا
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      سلبریتیا چرا مالیات نمیدن؟
    • . IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      سلبریتیهای وطن فروش مشخص شدن
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      موجوداتی که با عربده کشی و دادوفریاد اظهار وجود میکنند نیازی به اینترنت ندارن
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      2 219
      این جماعت مرده خور ذره ای از اینجور اتفاقات نه مرگ مهسا امینی نه موارد اینچنینی ناراحت نیستن.فقط میخوان مردمو تو ناراحتی و بدبختی نگه دارن خودشون موج سواری کنن و پز روغنفکری بدن و خودشونو مطرح کنن.مثل توییتای برزو ارجمند و احسان کرمی که کلی گفتن آهای ما داغدار عزیزان توی ابادان هستیم چرا سرود سلام فرمانده اجرا کردین؟بعد از چند ساعت عکسای خودشون تو عروسی ساسی مانکن دراومد
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      6 222
      هر کسی با به خشم‌ آوردن خدا، به دنبال راضی نگه‌داشتن مردم باشد، خدا او را به همان مردم وامی‌گذارد.امام حسین (ع)
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      3 327
      تو ای دوره خیلی از دیکتاتورای وحشی که ۱نفر از سلبریتیا اگه مثلا دستبند مشکی نمیزد یا چیزی از مهسا امینی نمینوشت بهش تو فضای مجازی حمله و شروع به فحشای رکیک به خودش و جدوآبادش میکردن بعد دم از آزادی میزنن و مرگ بر دیکتاتور میگن.درحالیکه دیکتاتور واقعی خودشونن.مرگ بر خودشون که دیکتاتورترینن
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    خدا لعنت کند؛ دشمنان اسلام و مسلمین و بدخواهان این مملکت ریشه دار را .‌.
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      خدا تو و پدرت رو لعنت کند که همه ی معترضان رو ضد اسلام معرفی می کنی
    • DE ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      9:50 خسته نشدی از بس نظر چرتت رو کپی پیست می کنی و همه جا میزاریش؟؟
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      امام جمعه زاهدان را محاکمه کنید بابت حرف های دروغ و دمیدن در آشوب بعد نماز جمعه تا کی این عنصر نامطلوب را بعد چند سال....
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      10:25 این بنده خدا کجا صحبت از معترضین کرده که این توهین و اراجیف رو میگی. ایشون گفته دشمنان اسلام و مسلمین و بدخواهان
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      می‌خواهی اغتشاشگران آدمکش را معترضان بیگناه جلوه دهی؟!!!!
    • حجت IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      نکبت منافق، چی گفت این بنده خدا که به پدرو مادرش دشنام میدهی، بجز دعا کرد که خدا دشمنان را نابود کند. شمایی که تحمل یه جمله ساده انتقادی ندارید، غلطمی کنین دم از آزادی می زنین
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      4 271
      خوبه خودت میگی دشمنان ضد اسلام اینا که تو خیابان میان اکثرا ضد هستن ضد اسلام
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    مردم ایران مملکت را دست اراذل اوباش و وحوش دشمن نمی دهند
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      اینستاگرام دیگه برای همیشه باید فیلتر بمونه
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      دولت دیگه برای همیشه باید اینستاگرام این برنامه کثیف خانواده خراب کن رو جوری فیلتر کنه که با هیچ فیلتر شکنی هم نشه بازش کرد و تحت تاثیر اشغال طلبا و ننه من غریبم بازیشون قرار نگیره
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • ایران IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      در جواب به اون چلغوزی که گفته اینترنت ملی راه اندازی کنین و فلان؛ به کره شمالی سلام کن. همینقدر خفقان باشه و هیچی نبینی و هیچی نشنوی، واسه خودت کیف میکنی. تو باید توو عصر حجر زندگی میکردی و نمیدونستی که اینترنت چیه وگرنه مثل تو رو باس همیشه بزنن توو سرش و بله چشم گو باشی
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      7 224
      دقییییییییییییییییییییییقا
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      برای نابود سازی سوسک و مگس و موش باید چاه فاضلاب را بست. در اینستاگرام و واتساب را ببندید. اینترنت ملی جایگزین شود.
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      معماری یکی از علوم شاخص تمدن بشریت بوده و هست برای طراحی یک خانه راحت ؛ باید اول فاضلاب و توالت خانه را طراحی کرد اینترنت ملی باید جایگزین اینترنت آمریکایی شود مانند چین وگرنه همین آش و همین کاسه خواهد بود
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      8 436
      احسنت
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      7 368
      دقیقا
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      2 2
      در مورد اینترنت دعوا نکنید ، تکنولوزی قرن ۲۱ راهگشا شده
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    57 29
    این اوباش می خواهن ایران رو اداره کنند ؟؟
    • حسام IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      9 3
      همینو بگو
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      3 2
      خخخخ البته تو توهمشون
    • . IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      3 2
      تو خواب
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    55 42
    توهم سلبریتی بیسوادی چون کریمی بعد ازکسب 9 رای تحقیرآمیز در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اینه که وزیر ورزش آینده ست البته رقیب متوهم دیگه ای چون دایی به تازگی براش پیدا شده . بزک نمیر بهار میاد خخخح
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      30 22
      نه اینکه نماینده باسواد شما با رای زیاد و تبانی رئیس شد بعدش سربلند و عزتمندانه از فدراسیون بیرون اومد
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      35 13
      اولا که همین دارودسته کریمی که همین الانش فدراسیون و کمیته داوران را قبضه کرده اند اخراجش کردند ثانیا اینجا بحث توهم و اجنبی پرستیه که کریمی بیسواد و دایی گوی سبقت را از بقیه ربوده اند
  • ثرتاثر IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    10 5
    قشششششششنگ معلومه
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    5 5
    جدی جدی
  • علی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    33 19
    نظام رفتنی نبست ، بمونه ما مدافع حاکمیت وقوانین اسلام واقعی هستیم ولی امیدوارم میولین صدای مردم را شنیده باشند
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    47 25
    از سلبریتی های بی سواد بیش از این نمی توان توقع داشت.
    • اکبر IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      19 0
      با شش کلاس سواد رفتن سلبریتی شدند
    • حق طلب IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      13 3
      سواد که میگی فکر میکنم که مدارک دانشگاهی رو میگی. ولی بنظرم یکسری از سلبریتیا سواد سیاسی و همچنین بصیرت ندارن
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      1 0
      احسنت
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      1 0
      واقعأ چرا
    • حامی رهبر IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      1 0
      وقتی وزیر ارشاد و صدا و سیما از یه عده بی حجاب و هم راه با دشمن حمایت می کنه و حتی یکبار اخطار هم نداده با دستمزدهای نجومی و بدون پرداخت مالیات خودشون را گم می کنند.کشور باید با این عده سلبریتی که عکس و فیلمهای بی حجابی شونو استوری می کنن یکبار برای همیشه ممنوع التصویرشون کنه اگه دیگه چنین غلطی کردن.
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    40 26
    انقلاب کردن اول بک ایدیولوژی میخاد که این جماعت سلبریتی و ..ندارن.یمن انقلاب کرد مثلا چون بیداری اسلامی اتفاق افتاد.آرمان میخاد تا انقلاب بشه.افرادی که آرمانشون برهنگی و کشف حجاب هست هرگز پیروز نمیشن.
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      25 14
      دقیقا، انقلاب اسلامی دارای ایدئولوژی و آرمان اسلامی و مردمی بود و رهبری مثل امام خمینی داشت و امام افرادی مثل شهید مطهری بهشتی رهبر امام خامنه ای و .... که هر کدام وزنه بزرگی بودن و آحاد مردم و شهدا که از بهترین و پاک ترین جوانان بودن و به هیچ وجه قابل قیاس با این اغتشاشگران نخاله و رهبران نداشته نخالشون نیستند
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      19 6
      دیروز یکی از این جوانهای بیکاره و نخاله که تو اغتشاشات هست و ذره ای فهم و شعور و درک نداره می گفت دو ماه دیگه آخوندا میرن میریم .... راه میندازیم. یعنی فقط دنبال هرز....ی و کثافتکاری هستن
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    39 28
    از سلبریتی های بی سواد دوزاری وطن فروش جز لجن پراکنی، انتظار دیگری نیست.
    • یدالله IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      33 18
      دقیقا سلبریتی این کشور بی سواده
  • DE ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    32 18
    یک مشت ادم فکر می کنند انقلاب کردن همینطور الکی پلکیه در انقلاب جمهوری اسلامی ۹۸ درصد شاه را نمی خواستند و با استکبار مخالف بودند و رهبری حکیم و فرزانه داشتند که سکان انقلاب را به خوبی همانطور که همه از ته دل می خواستند هدایت کرد وگرنه کی حاضر بود از جونش بگذره یک نگاه به تعداد شهدا مشخص می شه که حق با کیست
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    36 16
    اگر راست میگویید رفراندم بگذارید وببینید چند درصد مردم موافق مالیات گرفتن از سلبریتی ها هستند
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      17 1
      همه ی مردم موافق گرفتن مالیات از سلبریتیا و فوتبالیستها هستن بجز خود سلبریتیا و فوتبالیستها
    • . IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      8 0
      دقیقا
  • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    23 11
    اگر فقط 69 هزارنفر هستند یعنی در قبال 85 میلیون یعنی هیچ پس این همه قیل وداد و تحلیل نداره الان یک ماه ما داریم بحث می کنیم یا عدد غلطه یا یک چیز دیگه هست که ما نمی دانیم
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      14 4
      والبته جوسازی مجازی. دشمن چنان در فضای مجازی جو ایجاد کرده بود که دختر من در خانه فکر می کرد در خیابانها جنگ و درگیری هست و همه جا سقوط کرده و بعد از اینکه با ترس و لرز باهم رفتیم بیرون می گفت پس چرا خبری نیست
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      5 0
      به خاطر اینکه سطح تخریبشون چه در فضای حقیقی و چه مجازی بالاست و به شدت فعال هستند. دیماه سال ۹۶ ده‌ها برابر این جمعیت اومد بیرون و در آبان سال ۹۸ از نصف هم کمتر شدن ولی از هرکی بپرسی سال ۹۸ رو یادشه و فکر میکنه تعداد بیشتر بوده چون تخریب و کشته سازی در ۹۸ بیشتر بود
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      2 0
      بخاطر اینه که همه ی دشمنان متحد با هم علیه ما دارن فعالیت میکنن و تبلیغات شدیدی علیه ما هست. طبیعیه که ما درباره ش حرف بزنیم.
  • علی خوش روان IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    28 5
    اینکه غربی ها ومشتی خارج نشین در پی اشوب وبلوا در کشور هستند شکی نیست چون انها زخم خورده انقلاب ایران هستند اما حکومت هم باید بفهمد که تحریک پذیر چه مرگشه که حرفهای کسی مانند علی نژاد را میپذیرد ؟؟!!! چرا نمی فهمند اینها که در خیبانند فرزندان همان بازنشستگانی هستند که ۴ سال در خیابان حقشان را میهواهند اما مورد بی توجهی قرار گرفتند !!!! این فرزند بازنشسته که امروز به خیابان امد اونی هست که ۱۰ بار از پدرش چیزی را درخواست کرد وپدرش گفت پول ندارم !!!! کی می فهمید ؟؟؟؟ زمینه برای جوانان تحریک پذیر نباید مهیا شود ((( به اقتصاد برسید !! به معیشت مردم برسید !! سر از زیر برف بیرون بیارید
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      16 2
      دروغ نگو و حماقتت رو توجیه نکن همه اونهایی که اومدن شورش جیبهاشون از دلارهای کثیف عربستان پر بود. ما هم بچه ی بازنشسته ایم که شرایط پدرمون رو درک کردیم و به احترام این همه شهید واسه یه جفت کتونی نخریدن نیومدیم خیابون همصدا بشیم با فا.... مثل مصی علینژادها و مریم رجوی ها.
    • . IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      2 0
      خوب شد که وطن فروش ها مشخص شدن
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    8 2
    شورش بی خدایان علیه کشور اسلامی
    • م ح IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      2 2
      موضوع قبول یا رد خدا و ایمان نیست که . مجبورید پست بزارید وقت و پول نت‌مون ما رو تلف کنید ؟
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    3 4
    اما به یاد داشته باشیم بخش عمده ای از ریشه های این به اصطلاح شورش به وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه نهفته هست
    • منتظر ظهور IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      1 0
      وقتی یک عده خائن وطن فروش از آمریکا و اروپا درخواست تحریم های سنگین تر و بیشتر میکنند همین میشه
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    15 13
    سلبریتی موجودی است که عقل بر زندگیش، غالب نیست. هر چند که ادایش را در بیاورد. سلبریتی موجودی است دو پا که جو زده است. و می‌اندیشد برای خودش کسی است. همان طور که در نقش‌هایش گاهی این است و گاهی آن، در موضع گیری‌هایش نیز گاهی این است و کاهی آن. تنها کاری که ما مردم میتوانیم بکنیم، این است که هیچ گاه جدی‌شان نگیریم.
    • فرید IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 0
      دقیقا
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    18 12
    به خدا یک جوری دارن تو فضای مجازی جولان میدن که اگه نباشه روشنگری ها بعضیا واقعا باورشون شده که نظام درحال فروپاشی تا این حد پیش رفتن واین به یک رویکرد اگاهی دادن به جوانان واز طرفی باید به شدت با برهم زدگان نظم عمومی برخورد شود اون وقت که انقلاب کجا حتی کسی داد قار الکی هم نمیکنه. نیاز به روشنگری هست باید فقط شبکه های مستند تاسیس کرد تا با مدرک این رسوا ها رو رسواتر کرد
  • ناشناس IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    16 2
    چرا نگن انقلاب شده خانم‌ بی حجاب با بلوز و شلوار و سگ به بغل داره راست راست می چرخه کافی چشمت بیافته بهش فقط چشمت با وقاحت می گه به تو چه از اول هم همچین هدفی داشتن
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    19 13
    انقلاب سطل آشغالی
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      1 0
      پیروز بشه خیلی ضایع هست 🤣
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    14 9
    بابا مردم اعتراض دارند
    • مجید IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      13 3
      هر اعتراضی رو خارجیا در ایران تبدیل به اغتشاش میکنن. اعتراضشونو همه مسولین میدونن. گرونی و اختلاس و ... اینکه کاری نمیکنند رو دیکه نمیدونم.
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    15 3
    همه فرمایشات شما صحیح فقط یک پیشنهاد یک رفراندوم آزاد برگزارکنید تا ببینیم چند درصد مردم موافق مالیات سنگین بر سلبریتی ها هستند اگر مردم با این نظرات سلبریتهیها موافق باشند باید به مالیات بر سلبریتیها رای منفی بدهند .
    • مانی گلستان IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      3 0
      اصلا یارانه تمام خارج نشینان از سبلیترتی و....باید از اول مهر1401قطع و خسارات آشوبهای اخیر مشخص و اسیبهای یه کشور و مردم ودولت از کلیه ی خارجنشینان حامی آشوبگرا ن گرفته شوذ ر فرودگاه و حتی پا ی پله هواپیما .
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    10 8
    مگر شما در پیروزی انقلاب شک دارید؟؟
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      8 2
      اونایی که یکماه پیش میگفتن تا یه هفته دیگه کار نظام تمومه و بعد الان واسه یکماه دیگه و جام جهانی برنامه‌‌ریزی میکنن شک دارن
    • عوام IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 0
      انقلاب یا لمپونیزم؟ انقلاب یا مزدوری بیگانگان؟ چهل سال است که می‌گویند تا دوسه ماه دیگه کار نظام تمام است که ارشیو سخنان دشمنان در این مورد وجود دارد ولی نظام روز به روز قویتر میشود ولی وقاحت دشمنان در پیش بینی سقوط نظام کم که نمیشود هیچ بلکه بیشتر نیز میشود اخر دیگر مگر برای سخنان و پیشگویهای شما که در واقع ارزوهای شماست اعتباری باقی مانده؟ پیش بینیهای شما و خود شما اندازه اب بینی اعتبار ندارید.
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    23 3
    مسولین فعلا همانند کبک سرشان را زیر برف کنند مدیریت در گرداب وباتلاق خود را توجیه و تمام تقصیرات را به گردن صد انقلاب بیگانگان بیاندازند تا ببینیم ته قضیه چه در می آید
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    26 15
    بیشتر کامنت ها مشخصه مال افراد بیکار خود خبرگزاری مشرقه. ی چند تا از مردم عادی هم ک کامنت می‌کنند متاسفانه یا سانسور میشه یا انتشار نمیشه. بعدن میگند چرا منوتو و اینتر نشنال رو دنبال میکنید
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      10 9
      دقیقا موافقم با سخن شما
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      11 11
      توهم که اصلا معلوم نیست آدم بیکار شبکه های معاند هستی
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      5 8
      دمت گرم خودشون خبر میذارن خودشون هم برای خبرشون کامنت میذارن که وای ما چقدر خوبیم هیچ مشکلی هم تو مملکت نیس... یه ذره هم اگه مشکلی باشه اونم تقصیر آمریکا و غربه
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      3 0
      اولامشکلات ما برنامه ریزی انقلابی که تدوین شده است نیست مام مخالف وجودنفوذی وخائن به برنامه های مدون انقلاب اسلامی که برخی مسئولین بارانت ونجومی بگیری وعدم شفافیت هست ولی این انقلاب خدایی حامی مستضعفین وسالمین ودینداران ونجیبان وازاده هاست وبافسادوجنگ افروزی وجنایت مقابله میکند
    • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      2 0
      گویا افراد بیکار خبرگزاری های دیگه هم اومدن.اتفاقا کامنت هاشون منتشر هم شده یکیش خود تو 🤪😜😝
  • ایران IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    25 12
    آره مشرق، تو که راست میگی.
  • ارسلان IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    8 4
    دروغ باعث ازبین رفتن میشه
  • علی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    10 1
    این احتمال هم وجود دارد که از سوی سرویس های اطلاعاتی با سلیبریتی ها تماس گرفته شده باشند و به آنها وعده سرنگونی قطعی نظام را داده باشند و آنها با این تصور موضعگیری کرده باشند .باید بررسی شود .
  • علی ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 3
    نکنه شما باورتان شده
  • روح مطهر JP ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    5 5
    من نمیدونم اگر من همینجا یه کامنت مخالف ارزشها و نظام بنویسم فیلتر میشه و اگر از دستشون دربره باهام برخورد میشه و البته درست هم هست ولی سوال اینجاست که وقتی سلبریتی با ده میلیون فالوور ضد انقلاب و نظام و رهبری حرف میزنه هیچ برخوردی نمیشه. این یعنی تبعیض در اعمال قانون. خود این مسئله باعث بدبینی مردم و عصبانیت اونا میشه
    • حسن IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      5 5
      دوست عزیز همه نظرات شما که تایید شده البته با چند اسم ولی چون فیلتر شکن خوبی داری که تا حالا بسته نشده از پرچم ژاپن مشخص میشه که با چند اسم و بی اسم انواع نظرات رو دادی و چون ......
    • اصغر IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 0
      به روح مطهر. دقیقا بهتر بود قبل از کامنت گذاری از سوی دو طرف، اول بروی کمی ادبیات فارسی و آیین نگارش و بعدش هم منطق یاد بگیری. عبری که حتما خوب بلدی خب فارسی هم یاد بگیر.
  • یک مسلمان JP ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    7 7
    باعث تاسفه این شول کاری قوه قضاییه در برخرد با این بی صفتان
  • عزادار JP ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    8 8
    دهن اینا رو باید گل گرفت. بدبختمون کرن با اتیش که راه انداختن
  • JP ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    11 3
    سلبریتی کیلویی چند؟؟ مگه اون با اون همه پول درد منو با 3 تومن حقوق میفهمه؟؟؟؟
  • نیش فعال JP ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    10 9
    تقصیر خودمونه که بردیمشون عرش علا حالا برامون شاخ شدن
  • مدارا JP ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    9 5
    سلبریتی که پول براش از جون مردم مهمتره برام اندازه آفتابه سرویس بهداشتی هم ارزش نداره
  • JP ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    7 5
    این سلبریتیها تولیدی صدا و سیمای خودموه متاسفانه. بادکنکی بهشون شخصیت بخشیدن حالا شدن بلای جان مردم
  • JP ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    10 1
    باید با سلبریتیها مثل مردم عادی برخورد بشه
  • مهران IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    8 7
    نارضایتی تو هرجای دنیا هست همه جای دنیا برای گذران معیشت باید تلاش کرد و حتی بیشتر کار کرد. نباید فکر کنیم همه جای دنیا بهشته و فقط مملکت ماست که مشکلات داره.ما باید کشورمونو دوست داشته باشیم، روش غیرت داشته باشیم. آیا بنظرتون آمریکا دلش به حال مردم ایران سوخته؟ باور کنید اندازه یک ارزن ارزشی قاعل نیستن و فقط ژست بشر دوستانه دارن.نمونش رو هم تو افغانستان دیدیم. مردم باید پشت کشورشون و مملکتشون باشن و کشور هم پشت مردم فقط اینطوری ایران گلستان میشه.
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    4 0
    ما مردم نمیدونیم
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    ما مردم نمیدونیم
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    ما مردم نمیدونیم
  • س ح IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    4 5
    واقعا این تحلیل واقعی بود با استفاده ازکارشناسان مطلع وبصورت علمی باید آبروی سلبریتی ها ی خائن وکاسب رابرد وبعد ازآن درگوشه ای مثل سوسک آنها را له کرد وشعبان بی مخ های گوگوری مگوری نشئه هم باید به زندان و بند گنده لاتهای بروند خودشون بقیه کار رابلدند خدا وند قهرمانان واقعی این مملکت رامثل سپاه ،بسیج ،ارتش ،یاران گمنام امام زمان ،اطلاعات ،نیروی یگان ویزه و.... درپناه خودش نگه دارد
  • حمید IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    4 7
    به نظر خیلی‌ها در بخش دانش آموزان معترض و دانشجویان غیر از. فضای مجازی عده کمی هم بودند از یکسال پیش مغز این بچه ها را منحرف می‌کردن خدا لعنت کند هرکسی که بخواهد به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند
  • شهاب IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    7 3
    در انقلاب اسلامی مادرانی هستند تمام پسرانشان را تقدیم این راه کردند و خانواده ایی هست که ۱۱ شهید تقدیم کرده است خاناده ای از شهر بانه کردستان با تقدیم ۶ شیر مرد حامی انقلاب اسلامی هستند اگر به این مرحله از معرفت رسیدید بسم الله این گوی و این میدان!
  • حسین IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    4 3
    باید برخورد قاطع با سلبریتی هابشه ،این که هر ادم در پیتی به خودش اجازه بده با اظهار نظر های امریکا پسند جوان ها رو به خیابون بکشه قابل قبول نیست.
  • CA ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    4 2
    وقتی این سلبریهای الدنگ از چیزی حمایت کنند از آن چیز فاصله بگیر زیرا اگر بیماری جسمی به تو ندهد روانت را پریش خواهد کرد.
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    7 4
    این ظلم بزرگیه در حق ایرانیها که امثال علی کریمی بشه لیدر مردم مسلمان و وطن پرست و انقلابی و بابصیرت ایران. علی کریمی یه روز میشه برگردی ایران دنبال شغل اصلیت و تو کرج داد میزنی کرج آزادی واسه دو تا مسافر. آخه تو هم آدمی و از کی پیاز هم شده جزء میوه ها
  • فرزاد IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    کسانیکه آشوبگری کردن و آتش زدن و قتل انجام دادن و .... هنوز کشور دستشون نیفتاده خوی داعشیشونو نشون دادن.
  • علی افصحی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    این که سلبرینی ها و قشر مرفه و غرب گدا ها و اصلاح طلبان فاسد از جمله خاتمی، جهانگیری. محقق داماد ، شکوری راد،و... باور کرده بودند نظام اسلامی ابران عربز در حال سقوط است این از یک محاسبه میدانی نگاه به ابر قدرتی آمریکا وغرب وحشی بر می آمد. این ها با دقت در امور جاری می دیدند روسیه در گیر اوکراین شده، ناتو در آستانه مداخله در روسیه و حتی چین بوده چرا که چین هم درگیر موضوع نایوان بوده و ایران اسلامی در این وسط تنها و بدون پشتیبان مانده و به راحتی می توان با یک ضربه چکشی به فضای عمومی ایران اسلامی و با بهره گیری از تمام توان سخت افزاری و نرم افزاری مزدوران داخلی و خارجی و نهادهای بین المللی کار را یکسره کرد. آشوب نتیجه سال ها برنامه ریزی بود و از دل اتحاد مصنوعی همه مزدوران دشمن و سلبریتی ها بر آمده بود. همه عوامل پیروزی به لحاظ بیرونی کاملا دقیق و کارآمد بود و در هر کشور دیگر ساقط کننده نظام. این برنامه ریزی دقیق دشمن و مزدوران داخل و خارجش، فقط یک حلقه مفقوده داشت ، مردم و هوشمندی و توان نظام اسلامی در سرکوب این آشوب همه جانبه! و این حلقه مفقوده اصلا برای دشمن خونریز مهم نبود چون با بالا بردن دورز خشونت و قتل و غارت به راحتی می شد مردم را کنار زده و بلکه همراه ساخت، چنان که در عراق و سوریه جواب داده بود!اما و هزار اما که خداوند در قرآن فرموده «و یکیدون کیدا این ها همواره سرگرم فتنه اند و «اکید کیدا من هم بی کار نیستم در کار فتنه شکنی ام» به شرط صبر و تقوا فننه انگیزی های دشمن اثری ندارد.در سوره آل عمران فرموده ان تتقوا و تصبروا لا یضروکم کیدهم شیئا و چه تقوایی بالاتر از دو ماه عزاداری بر حسین عزیز و پیاده روی اربعین. و ملت و دولت ما باز در تحمیل شکست بزرگ بر دشمن و مزدورانش وامدار محرم و صفر شد و حسین عزیز. دشمنان از قدرت محرم و صفر جهل مطلق دارند. اگر فتنه همه جانبه دشمن را درون دینی تحلیل نکنیم به بیراهه خواهیم رفت این جا جای تحلیل های جامعه شناختی و دانش های علوم انسانی دست پخت غرب وحشی نیست. یا حسین علیه السلام.
    • IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      0 0
      اصل مطلب همان ۱۰ فرمان تورات است
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    4 2
    مرگ بر دشمنان جمهوری اسلامی ایران
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    5 2
    کوتاه سخن اینکه نظام سلطه ودرراس آن آمریکا جنایت کار توسط جمهوری اسلامی ازعریکه قدرت بزیر،کشیده می شود ومردم دنیار زیریوغ ظلم وستم آزاد می شوند
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    اوایل عمده نفرات یه عده معترض بودن حالا یا به برخورد پلیس یا به حکومت بعد شد اغتشاش و آشوب که جوانان و نوجوانان و ارازل به آنها اضافه شدن که داستانشونم تقریبا تموم شده ولی الان به هرعنوانی چه دانشجو و چه معترض و چه شعار و چه تخریب دارن عمل می کنن یک عنوان بیشتر ندارن و اون برانداز هست واز نوع حرفه ای وسازمان یافته و اگه محکم باهاشون برخورد نشه اینها ولکن ماجرا نیستن و حدنهایتی هم برای خواسته خود ندارن حالا ممکنه هرنوع شعار یا خواسته سوری برای پیشبرد اهدافشون و همصدا کردن ملت علی الخصوص زنان و جوانان بیان کنن ولی درواقع براندازان قسم خورده هستن و برخورد محکم علی الخصوص از ناحیه قوه قضاییه می خواهند وگرنه تبعات و هزینه سنگینی عدم برخورد قاطع و سریع با اینها برای کشورخواهد داشت
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      1 0
      برای کشور نه برای اختلاص گرا
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    3 1
    به امید خدا اونایی که عکسشون تو این صفحه هست می میرند و این انقلاب همچنان هست.....خخخخ
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 1
    کشور قانون داره و همه ملتزم به رعایت اون، جوون کف خیابان با سلبریتی و ورزشکاری که از پول همین مردم آدم شدن و دارن پاچه همین مردمو میگیرن چه فرقی دارن. در ضمن برای هر چیزی مگه رفراندوم میزان ؟ وقتی طبق قوانین باید از کارمند و کاسب مالیات گرفت چرا نباید از مفت خوری مثل سلبریتی گرفت ؟ اینا اهمال و مماشات و ترسو بودن مسوول رو میرسونه. برید کشورهایی که همه شون تابعیت دومش رو دارن ببینید چه میکنن با هنرمند و ورزشکار که بخواد غلط اضافه بکنه بعد تو ایران جرات دارن و آشوب راه میندازه و پر رو پر رو میشینن خونه شون.... به خدا من گله دارم بابت این ناقض رفتارها
  • رضا IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    4 2
    اگه امثال کریمی خودش کفن پوشید اومد وسط میدون معلومه دردش درد مردمه اینا اگه راست میگن از خودشون مایه بزارن نه مردم
  • رضا IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 1
    الکی دلخوش نباش
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    4 3
    سلبریتی= دلقکهای عقده ای هایی تاریخ مصرف گذشته که گدای دیده شدن هستند. گاه با وقاحتme too، گاه با هیاهوی لباس در جشن حافظ و ...، گاه با روسری در اوردن سر پیری، گاه با لخت شدن در خیابان ، گاه با شعار به به سگ چه خوبه، گاه با کلید بنفش!!!!! و گاه زن، زندگی، آزادی=زن ...ژندگی ، گستاخی.... و گاه با واسفا جوانان وطنم !!!! همه را باید ممنوع الکار کرد و ممنوع الفعالیت در شبکه های اجتماعی و ارجاعشان داد به روانکاو. فاسدان بی عقل هزینه ساز
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      1 3
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 0
      دقیقا
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    صد البته
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    خخخخخخخخخ
  • تارا IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    آشوبگرها و اغتشاشگرها اسراییل کودک کش رو خوشحال و امیدوار کردن. حالا خودشون با خودشون ببینن کجا رو اشتباه رفتن....
  • امیر IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 1
    اولا که انقلاب ایدئولوژی مقدس و اصلاح گر وپاک ونیز رهبری مقتذرداخلی میخواد که هرگز دراین صدانقلاب های ایرانی نیست پس تمام کارهایشان به آشوبگری وتخریب اموال وقتل منجرمیشود ثانیا وابستگی شدید آنها به حمایت مالی ورسانه ای وسیاسی به آمریکا واسرائیل واروپا هست که برای مردم واصح هست وهمراهی نمی‌کنند و عامه جامعه به فضای مجازی وماهواره حتی اگر نگاه کنند اعتماد نمی‌کنند ثالثا انقلاب ما مردمی بود وهست رهبرحکیم مقتدر دارد واخلاص وخون پاک شهدای ما وزحمات مخلصانه اکثریت ملت موجب تاییدات الهی است وخدااراده بخاطر زحمات مخلصانه مردم ایران وخون مقدس وپاک شهدا ورهبرحکیم مقدس علیرغم همه دشمنی وجنگ وتحریم وخیانت خواص وجاسوس آن داخلی به نتیجه برسد وریشه ظلم دردنیا ریشه کن شود وماپرچم رابه صاحب ایران وجهان امام عصرتحویل خواهیم کرد ومطابق تمام روایات دینی شک نکنید که این انقلاب سرنگون نمی‌شود وبدست امام عصر میرسد وایشان ایران وجهان رااصلاح ونجات خواهند داد وعدل وصلح وایمان درآن حاکم خواهد ساخت و هزاران توئطئه واشوب یقین بدانید بامکرالهی بی اثرمیشو د
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    چرا عکس مهاجرانی رو نذاشتین؟؟؟
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    بجنگ تا بجنگیم
  • اکبر IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    4 4
    اسم علی دایی را تو دهن کثفتون نیارید
  • سید امیر حسین IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 1
    شاید گفته شما درست باشد که این رژیم با یه انقلاب جهت عوض شدن حکومت روبرو نبوده و نیست و دلیل اصلی انهم این هست که در حال حاضر شما برای ابر قدرتها همچون امریکا و روسیه و چین منفعت دارید
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      2 0
      درتوهمی . جمهوری اسلامی ایران ، ایران گاوشیرده درزمان رژیم پهلوی را به یک ابرقدرت تبدیل کرده که بدون اراده ایران هیچ مشکلی از مشکلات منطقه حل نمی شود وجلوزیاده خواهایی سلطه گران راگرفته
    • DE ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 0
      منافع؟ ترامپ و پمپئو که دیگه کاری نبود بر علیه ایران نکرده باشن. مگر اینکه بگید ترامپ هم عامل جمهوری اسلامی بوده خخ
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 1
    سلام سلبریتیها باتوجه به تعویض جایگاه اجتماعیشان احساس با فرهنگی بهشون وحی شده اما باید گذشته نه چندان دور خود را بررسی کنند
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 1
    سلام سلبریتیها باتوجه به تعویض جایگاه اجتماعیشان احساس با فرهنگی بهشون وحی شده اما باید گذشته نه چندان دور خود را بررسی کنند
  • مجتبی IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    4 0
    گور بابای همه این گروهها من متعرض بودم و هستم اما حتی یک ثانیه هم بیرون نرفتم سرم به کار و زندگی ام بوده و هست فقط بفرمایید تکلیف من و امثال من که تنها خواسته ام بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی( به خصوص برای خانه دار شدن )است چیست تا کی باید از این خانه به ان خانه اواره باشم و شاهد زروگویی صاحبخانه ها باشم ؟!
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    دولتها میان و میرن. و مردم میتونن با انتخاب افراد صالح و شایسته مشکلات این کشور رو حل کنن. و جمهوری اسلامی ایران پابرجا به مسیر رو به پیشرفت خود حرکت میکند.
  • محسن IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    بایدازسلبریتی ها شروع کنیم براحجامت نظام.بایدمحاکمه ومجازات بشن.البته همه جانفوذی هست منجمله صداوسیما
  • یکی از مردم ایران IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 1
    لطفا لیدرهای اغتشاشات رو محاکمه کنید. از سلبریتیا هم خسارت بگیرید. باتشکر
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 1
    فقط احمق ها می توانند باور کنند جمهوری اسلامی رفتنی است
  • کریم IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    یارو گفت اون سر کوچه نذر میدن دید همه دارن میرن ،خودشم قابلمه برداشت دنبال مردم ،حالا حکایت توهم یه مشت بیسواده ،این حکومت سوریه وعراق را از حلقوم داعش بیرون کشید،،،،،وصد البته مردم تقاضاهای به حق دارند ولی در زمین دشمن نباید بازی کرد
  • داریوش IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    خودمان رو گول نزنیم خطر همیشه هست ولی مردم دنبال آشوب و اغتشاش نیستند مردم مشکل دارند مشگلات اقتصادی و فشار گرانی از دارو گرفته تا خوارکی و مسکن کمر بر شده باید دولت اوضاع را سروسامان دهد و روابط تجاری با دنیا را اصلاح کنیم نباید آتش زیر خاکستر گذاشت بخدا قسم خیلی ها نمی دانند اوضاع شلوغ شود بیگانگان و دشمن به هیچکس رحم نمیکند
  • خدری IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    این اغتشاشات باعث رو شدن دست منافقین داخلی شد. دشمنان خارجی که کارشون دشمنیه.
  • انسان خردمند IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    عجب
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    درود بر مشرق
  • سیدمحمد IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    ایران با مردمی با ایمان، مردمی که هیچ وقت زیر بار زور نمی‎روند بلکه با ولایت تا شهادت حافظ این خاک و آب هستند. این کشور صاحب دارد صاحب آن حضرت بقیه الله روحی و ارواحنا له الفدا می باشد جان همه ما بفدای این صاحب عزیز . رهبری خردمند داریم و نیرو مسلح قوی که چشم طمع هر طماعی رو از حدقه درخواهد آورد.
  • طاهر خان IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    3 0
    سلبریتی ها یا جهره های هنری ورزشی سیاسی اجتماعی خواهشاً تاریخ معاصر سوریه را بروید و مطالعه نمایید دقیقاً برخی سلبریتی های سوریه هم در مقابل داعش و اغتشاشات سوریه همین رویه را پیش گرفتند و عاقبتش شد سوریه امروز البته چه هزینه هایی برای دفع داعش و اغتشاشات سوریه را جهان متحمل شد و خواهد شد با اینکه قطعاً و به یقین می دانیم رهبران و سران خاص نظام این اجازه را نخواهند داد که ایران مثل سوریه شود و این آرزوی دیرینه وحشی های عربی و آمریکایی انگلیسی را سرانشان بگور خواهند برد ولی هزینه بر می دارد انسانی و مالی خون ها به پای چه کسانی نوشته خواهد شد خون دل ها دغدغه های فکری و ناآرامی ها در جامعه به نام و پای چه کسانی است برخی سلبریتی ها نمی توانند خودشان را جمع کنند الان اظهار نظر می نمایند ای خدااااااااا
  • محمد IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد / الحمدلله کرم ها ی رو وزیر خاک و خا ئنین همه کشف و رصد شدند / خداقوت به بچه های امنیت دمتان گرم /
  • ناشناس IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 1
    نظرات مخالف رو که نمیذاری حداقل نظرسنجی رو باز کن که مثل همیشه بیبیی چقدر مخالف دارید برای خودتون خوبه
  • عباس IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    با سلام - مگر سلبریتی ها این آرزو و این تفکر را به گور ببرند ، با این همه شهید که برای به ثمر رسیدن انقلاب داده ایم دوباره بخواهند بفکر تغییر نظام باشند%
  • مهدی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 1
    این پژوهشگر حوزه اندیشه اسم نداشت؟
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    وقتی می گم اغتشاشات اخیر را باید تهاجم دروغ علیه صداقت، تهاجم فا...ه ها علیه عفاف و پاکی دانست بی دلیل نیست .... چرا مثل هاکان شکور ستاره فوتبال ترکیه که توسط دولت ترکیه اموالش مصادره شد با سلبریتی ها برخورد نمی کنید ؟
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 1
    دشمنان این نظام مقدس و مظلوم مقتدر، آرزوی سرنگونی رو با خودشون به گور میبرن
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    انقلابها دیگه رخ نمیده بدلیل نبود جایگزین. همین الانش هم وقوع انقلاب در امثال عربستان ممکنه
  • علیرضا IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    هر کسی لیاقت بها دادن را نداره.جز متقین إِنَّ الْعَاقِبَةَ لِلْمُتَّقِينَ ﻳﻘﻴﻨﺎً ﻓﺮﺟﺎم [ ﻧﻴﻚ ] ﺑﺮﺍﻱ ﭘﺮﻫﻴﺰﻛﺎﺭﺍﻥ ﺍﺳﺖ .(٤٩) لذا هرچیزی از اعتدال خارج بشه همین میشه.
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    اینها که میگن سلیبریتیها مالیات ندن ایا میدانن که همه کارمندان دولت اول مالیاتشان برداشت میشه بعد حقوق اینهاکه تلییاردرن مالیات که براشان پولی نیست تو فکر خودت باش اقای محترم ناراحت نشو خیلی دارن
  • مراد IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 1
    انصافا اگه شکر وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رو بجا نیاریم و دشمن بیاد توی خاکمون، بلایی سر خودمونو و ناموسمونو و همه خاندانمون میاره که ...
  • سجاد IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 1
    همین سلیریتیها بچهای ایران شیعه و مسلمونن ایقداونارو از نظام دور نکنید اونا گلایه دارند به حرفاشون گوش یدین
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 1
    طبق هماهنگییها توجیه شده بودن که تمام دشمنان جمهوری اسلامی یکپارچه درصحنه مبارزه هستند وکار جدی است اینها هم پرده از چهره انداختند وباتمام توان وارد شدند اگاهانه واشتباهی هم درکار نبود اصلاح طلبان سرمایه اصلیبودند وبعد از روشن کردن اتش درسایه قرار گرفتند
  • . IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 2
    خداروشکر که دست منافقان رو شد
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 1
    اتفاقا خوب شد تا هر کسی خود واقعیش رو نشون بده و نفاقها مشخص بشه
  • محمدی IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 1
    دشمنان جمهوری اسلامی آرزوی سرنگونی رو باخودشون به گور خواهند برد مثل اسلافشان
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 1
    یکی از خوبی های این اغتشاشات این بود که علی کریمی و علی دایی و برخی سلبریتی ها حداقل برای بخشی از جامعه تمام شد. یه وجه بسیار خوب اغتشاشات اخیر، بی اعتبار شدن مخالفان نظام در خارج از کشور و داخل کشور بود. از اول انقلاب برخی مخالفان طوری رفتار کرده بودند که خود را نایس نشان می دادند، اما حمایت و آموزش قداره کشی و زنده زنده آتش زدن و انواع و اقسام کارهای کثیف و ناهنجار و داعش گونه، اعتبار 40 ساله همه آنها را زیر سوال برد و این دستآورد بسیار بزرگی است و نیاز به تحلیل دارد. تازه می توان مخالفان را با این تحلیل و ریشه یابی آن به جان هم انداخت...
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    بخاطر همین خودشونو رو کردن
  • آرش قندچی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    با سلام از این احمق های بی سواد بیشتر از این انتظار دتشتن خطاست.
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    درود بر جمهوری اسلامی ایران
    • ناشناس IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      1 0
      خیلی ها خواستن این انقلاب رو بزن زمین ولی خودشون سرنگون شدند زیر خروارها خاک مدفون شدند.مرگ بر مریم رجوی مرگ برمنافق مرگ بر ربع پهلوی مرگ برتفاله های سلطنت طلب مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    3 0
    در این مورد که گفته شد یک لایه از معترضین کسانی هستند که به گرانی و معیشت اعتراض داشتند و با توجه به آمدن آشوبگران صف خود را جدا کردند حالا دولت وظیفه دارد در عمل نه در شعار. اوضاع اقتصادی را بهبود بخشد
  • دلدار IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    باید از سلبریتیا خسارتهایی که به مردم خورده بگیرید
  • عادل IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    واقعا چرا این همه به جمهوری اسلامی ایران از ابعاد مختلف حمله میشه؟ بخاطر اینه که استقلال داره و تفکرش مانع از ذلیل شدن و همچنین تفکرش مقابله با استکبار و استبداد و استعماره.
  • رامین IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    این اغتشاشات باعث شد که منافقین داخلی مشخص بشن. و اتفاقا باعث قوی تر شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    صف معترضان از اغتشاشگران جداست.باید با هر کدام برخورد موثری بشه.همه کسانی که کشور شون براشون مهمه خواهان مجازات و محاکمه این جماعت هستند
  • علی ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 1
    پس چرا نظر بنده تحریف کردین واقعا متاسفم براتون
  • GB ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    فکر کردن بوی کباب هست ولی نفهمیدن که دارن .... داغ می‌کنند. اینها باید از جامعه ورزشی و هنری تسویه شوند.
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 0
      جامعه پزشکی که زدید . ، ورزشی ، هنری رو هم بزنی کی میمونه تو این مملکت ؟
  • US ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    4 0
    این نظام رو خدا حفظ کرده. هر که هم با خدا دربیفته ورمیفته
    • SE ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      3 0
      درود
  • دلخور IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 2
    با ارزوها شون به گور خواهند رفت
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    اگه ملتی امید به آینده داشته باشه وار نظر مالی و درآمدی رفاه داشته باشه مگه دیوانه است که تو خیابون ها بروند وشعار بدهند
  • یعقوبی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 3
    این نظام برای حفظ دین و ناموس و خاک هزاران شهید تقدیم کرده.
  • یک هموطن IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    3 3
    باسلام زمستان گذشت وروسیاهی برای براندازان متوهم به زغال اماامیدوارم که کشورمادیگرشاهد ایندست ازقصه های پرغصه نباشد
  • دادا IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 1
    جانم فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران. مرگ بر دشمنان جمهوری اسلامی ایران مرگ بر دشمنان این ملت شریف ما ملت امام حسینیم
  • امیری IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    بهشون بگیم درازگوش داغ کردن خبری از کباب نیست چهل و سه سال است که از این غلط ها کردن کار بجایی نبردین مسعود شوهر همه زنهای شوهر دار سازمان منافقین بود ،مرد عجوزه خانم هم خواهد مرد همتون آرزوی تغییر نظام را بگور خواهید برد علی برکت الله
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    قابل توجه مشرق لطفا به اطلاع قوه قضائیه برسونید کلیپ جدید مدیری به خاطر این بود که از تغییر نظام ناامید شده بود همیشه به شعور مردم توهین کرده همین کسی که برای خودش بادیگارد درست کرده این بار نباید مفت دربره . هزینه های اغتشاشات از اون دستمزدهای ۳۰ میلیاردیش باید جبران بشه
  • حسن ازتبریز IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    باسلام واحترام شما صد در صد دردریافت مسائل در اشتباه هستید
  • . IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    5 2
    این نظام درخت تناوریست که گرچه مظلوم است ولی مقتدر است.
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      1 1
      🤣
  • امیری IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 1
    ... را داغ کردن خبری از کباب نیست
  • محمدی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    درود بر مشرق
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 1
    خخخخ مس خود واقعیشونو نشون دادن
  • . IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 1
    خخخخ، بخاطر همین نفاقشونو نشون دادن
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    بله باورشان شده بود
  • پرویزی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    3 0
    ول کنید این افکار.به فکر رفاه و آسایش مردم باشید.
  • هادی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 1
    وقتی قرار نیست اتفاق بیفته چرا تیتر میکنید؟
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    3 2
    مرگ بر منافقين خصوصا رجوي و زنش
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    خیلی جالبه
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    وصع مالی مردم را خوب کنید کاری به مردم نداشته باشیدهمه سرگرم زندگی خوب خود میشوند.
  • ع IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    وقتی بجای مدیری ، ی جوون بااستعدادو نمیارینن تو برنامه ها این میشه .
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    از سلبریتیا مالیات و خسارت بگیرید
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    من از سلبیریتیها راضیم
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    بخاطر همین خود واقعیشون شدن
  • . IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    کجای دنیا این همه با اغتشاشگران مماشات میشه. خداییش حتی اغتشاشگران قدر نمیدونن. ببینین توی کشورهای دلخواهتون چطور برخورد میکنن
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    ولی مثه اینکه تو باورت شده جون دل😂😂😂
  • 🇮🇷 GB ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    ۲۵۰۰۰ هزار شهید دادیم و لازم باشه ۵۰۰۰۰۰ شهید دیگه تقدیم می‌کنیم این کشور و نظام سر پا بمونه و اولیش خود من خواهد بود. جانم فدای ایران. این اوباش هم جوابشون را خواهند گرفت
  • امید IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    انشالله روزی میرسد
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    شبکه‌های ماهواره‌ای را کنترل کنید مدارس امروز باید روشنگری کنند بچه های بی اطلاع مدرسه ای که در منزلشان فقط شبکه های ضد انقلاب را می بینند رواج دهنده شعارهای هنجار شکنانه و شکستن قبح آن شدند
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    اگر غرب و ..‌. به حال مردم می سوخت تحریم ها را برمی داشتند.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    با وجود همه مشکلات بازهم کشورمان و دوست داریم تمام دنیا به این مردم و کشور حسادت دارن فردا خوبی پیش رو داریم لعنت به وطن فروش
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 1
    خودتون میگید و خودتون هم از خودتون تعریف و تمجید میکنید
  • محمدایوب IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    مریم رجوی یک بارهم شده دست مسعود رابگیر با خودت بیار
  • حجت IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    امثال شهنازو مهناز و کریمی و دایی با کدام عقلی فکر کردند نظام برود ملت موقع ریاست جمهوری به اینا رای میدن؟
  • . IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    هرکس به سمت جمهوری اسلامی ایران تیری پرتاب کند آواره خواهد شد.
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    متاسفانه مسئولین یک سری افراد فاقد هویت انسانی که با م‌قعیت نظام سلبرتی شده اند را به بهانه های واهی نگه داشته اند
  • محمد IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    حتما باید با سلبریتی های خائن بر خورد شدید شود وگرنه دوباره شاخ میشوند وطن فروشهای کثیف
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    از کلمه ی سلبریتی دیگه عوقم میگیره
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    ايناكه نشون دادين مثل پسر شاه ومنافقين واون علينژاد همشون خائنين به مردم وكشورند درش شكى نيست
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    ايناكه نشون دادين مثل پسر شاه ومنافقين واون علينژاد همشون خائنين به مردم وكشورند درش شكى نيست
  • جعفر تیموری IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 0
    وزارت ارشاد و صدا و سیما اگر ذره ای عرضه داشته باشند تمام سلبریتیهای هم راه دشمن را از امروز ممنوع التصویر کنند.اگر عرضه هم ندارند استعفا بدهند .تا کی شاهد بی حجابی یه عده باشیم که الگوی جوانان ما هستند؟تا کی مردم سکوت کنند و حرفهای بازیگران و بازیکنان علیه نظام را بشنوند؟ باید وزارت ارشاد جوتبگو باشد که با یه عده غربزده مدارا می کند.چرا؟
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 0
    آسیب اسب تروا حق هرچی غربگدا
  • اصغر IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 0
    ادم هرجورحساب میکنه این مملکت دیگه درست نمیشه ۳۰۰تومان روزی درامدم هست دوتا بچه مدرسه دارم هرروز فقط اول صبح ۴۰ تومان پول خوراکی میدم دیگه خودتون حساب کنید
  • سعید موسویان فرد IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 0
    واقعا چه نظری باید داد خواندن این مطالب عینه حقیقته بریده باد دسته منافق دست بن سلمان دسته زباله ها و پس مانده های رجوی و بد خواهانه ایران عزیزمان درود بر مدافعین امنیت کشور ( جانم فدای مدافعین امنیت )
  • سعید موسویان فرد IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 0
    بزرگترین آرزوی زندگیم دست گیری و محاکمه اون عجوزه دجاله ( مصی علینژاد ) .. امیدوارم آه ملت مظلوم ایران بگیره گلوی این اهریمنه نا به کارو .
  • الخلج IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 0
    انقلاب کن مثل یمنی هاست که پای برهنه وشکم گرسنه جلوی کل وحوش اعراب جاهلی وغرب گاو وران ایستادند نه مثل سلبریتی های ما که اگر یک روز عیش و نوش شأن نباشد به التماس می افتند هر ماه همسر عوض نکنند می میرند بیشترین افتخارات این است که پست بگذارند از زن جدیدشان رو نمایی کنند
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 0
    خیلی آ‌شغالید
  • علی IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    2 0
    همشون غلط میکنند .خودتونو الکی خسته نکنید
  • علی IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    1 0
    موندن هم بی فایده هست
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    کریمی برای هم روستایی ها ی خودش در سیاهکل یک مستراح هم نساخته که مردم بگن یک ادم مثبتی بوده و شکرگزارش باشند
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    کریمی مدتی قبل در دولت قبل نفوذ زیادی در ورزش و رسانه داشت ولی بعد کم شد و اهمیت ندادند و کینه ای شد
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 0
    وقتی کریمی از ماههای قبل اموالش را میفروخت برای خارج کردن از کشور احتمال زیاد از خارج بهش گفته بودند موضوع چیه و مطلع بود
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    افراد سیاستمدار ذی نفوذ
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    مدیری در ظاهر ادم منطقی و مثبت بود ولی برای موضوع بی ارزش خودش را خراب کرد و احتمال زیاد هدفش تابعیت و پناهندگی و بهانه برای خروج از کشور بود
  • DE ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    0 0
    مشرق جان این نظام داره سرنگون میشه البته همچون بمبی و همچون شهاب سنگی بر سر دشمنانش.
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    0 0
    نه بابا
  • علیرضا IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 0
    اولن من دهه ۷۰ ۲۹ سالمه اولنش من سربازی زندان نظام رفتم بخاطره بی انضباطی خودم ۷روز زندان بودم زندان نظام گریم گرفته بود میگفتم خودکشی میکنم من ۲۹ سالمه دیوانم وقتی می بینم کریمی بچشو برده کانادا عشق حال میکنن بیام خیابون دیونم مگه بعد من خودم میدونم پهلوی فسیله رجوی که هیچی ولش دیگه کی میخواد اداره کنه
  • IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    خودتون خوب میدونین که حداکثر تا چند سال دیگه رفتنی هستین، دارین دست و پا میزنین🤫😋
  • ع IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    علی دایی وعلی کریمی جفتتون نامرد
  • آرامش IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    0 0
    سلام سال های سال حکومت ما با دیدی باز با سلبرتی ها رفتار کرده و رفتار اون ها رو با کلماتی هم چون فریب خورده پوشش داده این راه کاملا غلطه باید یک بار برای همیشه با چنین رفتار هایی مقابله کرد این سازش شما ممکنه مردم رو ناامید کنه
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    0 0
    شما خودتون بیشتر از اونا باور دارین😂

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس