نتانیاهو با حمله به لاپید: امنیت در اسراییل کاهش یافته و گرانی حاکم شده است

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با حمله به یائیر لاپید نخست وزیر کنونی گفت که در دوره لاپید گرانی حاکم و امنیت شخصی صهیونیست ها کاهش یافته است.

به گزارش مشرق از خبرگزاری اسپوتنیک،  بنیامین نتانیاهو روز یکشنبه افزود: لاپید چیزی از اقتصاد نمی داند و خود وی یه این موضوع اعتراف کرده است.

وی اضافه کرد: شهروندان اسرائیلی هزینه نا آشنایی لاپید با اقتصاد و بیگانگی وی با اقتصاد اسرائیل را می پردازند.

نتانیاهو گفت: اسرائیل شاهد گرانی بی سابقه است و شهروندان صهیونیست نمی توانند هزینه غذای روزانه خود را تامین کنند و دولت نیز به آنها توجهی نمی کند.

پیشتر نیز نتانیاهو به بنی گانتس وزیر جنگ حمله کرده بود و اجازه خرید بالگردهای جدید به تشکیلات خودگردان را فراهم کردن یک مسیر امن برای قاچاق سلاح عنوان کرده بود.

در انتخابات آینده کنست رژیم صهیونیستی، نتانیاهو نماینده احزاب راست و تندرو یهودی و بنی گانتس ائتلاف انتخاباتی به نام اردوگاه رسمی را رهبری می کند.

آخرین نظرسنجی در سرزمین های اشغالی نشان می دهد که هیچ یک از دو اردوگاه "بنیامین نتانیاهو" و "یائیر لاپید" نخست وزیران اسبق و کنونی این رژیم نخواهند توانست کرسی های لازم را برای تشکیل کابینه آینده بدست بیاورند.

کمپین های انتخاباتی احزاب رژیم صهیونیستی از سه شنبه هفته گذشته آغاز شده و قرار است انتخابات این رژیم اول ماه آینده میلادی (نوامبر) برگزار شود.

نتایج آخرین نظرسنجی نشان می دهد که اگر انتخابات اکنون برگزار شود، اردوگاه راست به رهبری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسبق و رئیس حزب لیکود ۵۹ الی۶۰ کرسی در کنِسِت به دست خواهد آورد؛ این درحالی است که اردوگاه رقیب به رهبری یائیر لاپید نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی ۵۶ الی۵۷ کرسی از مجموع ۱۲۰ کرسی کنِسِت را کسب خواهد کرد.

این وضعیت نشان می دهد که باز هم بحران سیاسی مزمن در رژیم صهیونیستی بعد از انتخابات یاد شده ادامه خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمدهادی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 0
    پسر عجب شکاف عمیقی در احزاب سیاسی اسراییل بوجود اومده دقیقا یه همچین مشکلی رو ما در امریکا هم شاهدیم دو طرف درگیر دموکرات ها با جمهوری خواهان ظالم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس