گاردین: کابینه جدید اسرائیل افراطی‌ترین کابینه تاریخ خواهد بود

روزنامه گاردین در گزارشی به مناسب بیست و پنجمین انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی نوشت که کابینه جدید این رژیم افراطی ترین کابینه تاریخ خواهد بود.

به گزارش مشرق، روزنامه گاردین در گزارشی به مناسب بیست و پنجمین انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی نوشت که کابینه جدید این رژیم افراطی ترین کابینه تاریخ خواهد بود و در صورت پیروزی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق، نظرسنجی ها نشان می دهد که کابینه آینده اکثریت مطلق را به دست نخواهد آورد و پیروزی اش شکننده خواهد بود.

در گزارش این روزنامه انگلیسی آمده است:بر اساس نتایج نظرسنجی از شرکت کنندگان در انتخابات پارلمانی اسرائیل ممکن است این انتخابات منجر به بازگشت احتمالی نتانیاهو به قدرت شود.

به نوشته گاردین، آخرین نظرسنجی ها نشان می دهد که ائتلاف مخالفان راستگرا به ریاست نتانیاهو و ائتلاف یائیر لاپید موفق به کسب ۶۱ کرسی برای تشکیل کابینه نخواهند شد.

بر اساس این نظرسنجی که توسط رادیو رسمی رژیم صهیونیستی «کان» انجام شده است، ائتلاف نتانیاهو ۶۰ کرسی و ائتلاف لاپید نیز ۵۶ کرسی را در کنست تصاحب خواهند کرد و چهار کرسی دیگر نیز به احزاب یکپارچه عربی به ریاست منصور عباس اختصاص خواهد یافت.

بر اساس گزارش گاردین، اگر نظرسنجی ها درست باشد، دوران بحران سیاسی اسرائیل با احتمال برگزاری مجدد انتخابات در بهار آینده ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس