کد خبر 1433458
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
لاپید: بخشی از کابینه آینده نخواهیم بود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که دوره نخست وزیری اش پایان یافته است، گفت: به صف مخالفان کابینه آینده خواهیم پیوست و بخشی از این کابینه نخواهیم بود.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی که دوره نخست وزیری اش پایان یافته است، گفت که برای بازگشت به قدرت خواهد جنگید و به صف مخالفان کابینه آینده این رژیم خواهد پیوست.

بر اساس این گزارش، لاپید گفت که آنها بخشی از دولت آینده رژیم صهیونیستی نخواهند بود.

وی افزود: اما باید پس از انتخابات متحد و یکپارچه باشیم.

در همین راستا، «ایال شویکی» مسئول دفتر رئیس رژیم صهیونیستی صبح یکشنبه با ارسال نامه هایی به نمایندگان اتحادیه اروپا به آنها اطلاع داد که اسحاق هرتزوگ از روز چهارشنبه ۹ نوامبر رایزنی ها با تمام فراکسیون ها را آغاز خواهد کرد.

دفتر رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: با دریافت نتایج رسمی بیست و پنجمین انتخابات کنست، هرتزوگ از روز چهارشنبه رایزنی با فراکسیون های کنست را آغاز خواهد کرد و پس از آن با نامزدهایی که فراکسیون ها آنها را برای تصدی تشکیل کابینه نامزد کرده اند، گفتگو خواهد کرد.

گفتنی است در انتخابات اخیر کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) ائتلاف راستگرایان افراطی به رهبری نتانیاهو توانست اکثریت پارلمان را بدست آورد.

براین اساس به نظر می‌رسد در روزهای آینده با تشدید دو قطبی در صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی، مقامات مرتبط با کابینه شکست خورده یائیر لاپید از صحنه حذف شده و نزدیکان نتانیاهو بار دیگر به قدرت بازگردند.

بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی ضمن اذعان به شکست در انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) درباره تشدید افراط گرایی در صحنه سیاسی این رژیم پس از پیروزی نتانیاهو هشدار داد.

وی که از رقبای نتانیاهو در انتخابات اخیر کنست محسوب می‌شد، گفت: هضم این رخداد برای من دشوار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس