کد خبر 1429019
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
فوتبال جذابیتش رااز دست داده/استقلال از دارایی‌اش استفاده نمی کند

کارشناس فوتبال گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس دو امتیاز با استقلال فاصله پیدا کرده است، آبی پوشان راهی جز بردن تیم هوادار ندارند تا بتوانند به حریف قدیمی خود برسند.

به گزارش مشرق، محمدرضا شکورزاده در خصوص تساوی بدون گل استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: استقلال مقابل کاپیتان سابق خود به یک سد دفاعی محکم برخورد کرد و نتوانست راهکاری پیدا کند تا از این سد گذشته و سه امتیاز را به دست بیاورد. این برای دومین بار است که استقلال مقابل یک تیم کاملاً تدافعی قرار می‌گیرد و نمی‌تواند از سد این تیم عبور کند.

وی ادامه داد: اشکال بزرگ استقلال که هنوز برطرف نشده این است که کادر فنی این تیم نتوانسته اند راهکاری برای مقابله با تیم‌های دفاعی پیدا کنند. درست است که آنها فشار زیادی روی حریف می‌آورند اما راهکاری ندارند تا بتوانند از این لایه‌های دفاعی به خوبی عبور کنند تغییراتی هم که ساپینتو در طول نیمه دوم انجام داد گره گشا نبود و آبی‌ها بازی را با تساوی به پایان رساندند تا یک فاصله دو امتیازی را با رقیب قدیمی خود پیدا کنند.

شکورزاده با انتقاد از ضعف‌های خط میانی استقلال گفت: خط هافبک استقلال بعد از گذشت ۱۰ هفته هنوز نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد. خط هافبک این تیم سردرگم بازی می‌کند. بازیکنی که بتواند در لحظه‌ها حرکت‌های انفجاری انجام دهد وجود ندارد. مهدی پور تلاش زیادی انجام می‌دهد، اما متأسفانه هنوز نتوانسته عملکرد فوق العاده خوبی داشته باشد. آبی‌ها باید برای نیم فصل دوم یک هافبک خلاق و طراح را جذب کنند تا بتوانند این مشکل بزرگ را که باعث شده امتیازات زیادی را هم از دست بدهند از بین ببرند.

بیشتر بخوانید:

تبعات جنجال ساپینتو برای استقلال

وی در خصوص انتقاداتی که این روزها از ساپینتو به دلیل بازی ندادن چند تن از بازیکنان صورت می‌گیرد، گفت: انتخاب بازیکن به عهده سرمربی است اما متأسفانه برخی انتخاب‌های ساپینتو اشتباه است، صالح حردانی یکی از بازیکنانی بود که در فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای داشت اما مشخص نیست چرا این بازیکن به یک باره با آن همه آمادگی کنار گذاشته می‌شود. ارسلان مطهری فصل گذشته نمایش خوبی داشت اما او همانند حردانی به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده و برای ما عجیب است که ساپینتو این بازیکنان را ۱۰،۱۵ دقیقه به زمین می‌آورد و انتظار دارد که این بازیکنان بی انگیزه برای او کارهای بزرگ هم انجام دهند.

وی در مورد دیدار روز جمعه استقلال برابر هوادار تهران گفت: هوادار یک تیم جوان و باانگیزه است، تیمی که کادر فنی آن شناخت خوبی از عملکرد آبی پوشان دارند. ساکت الهامی چند باری که مقابل استقلال قرار گرفته نتایج خوبی کسب کرده استقلال می‌داند برای رسیدن به پرسپولیس راهی جز برد این تیم ندارد. ساپینتو بعد از سه هفته غیبت کنار زمین می‌تواند بازیکنانش را از کنار خط راهنمایی کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس دو امتیاز جلوتر از استقلال است، آبی‌ها باید با پیروزی در این دیدار فاصله خود را یا کمتر کرده یا حفظ کنند. دربی که در هفته دوازدهم انجام خواهد شد می‌تواند در تعیین صدرنشین جدول بسیار تأثیرگذار باشد البته به شرط آنکه استقلال بتواند این هفته از سد هوادار بگذرد.

وی درپایان خاطرنشان کرد: در هفته‌های اخیر بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود و فوتبال رفته رفته جذابیت‌های خود را از دست می‌دهد، امیدوارم در دیدار استقلال و پرسپولیس شاهد حضور تماشاگران باشیم که اگر این اتفاق نیفتد دربی هم برای مردم جذابیت نخواهد داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    باباحمید و آقای مهدی تاج نمی گذارند که استفاده کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس