کد خبر 1429773
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
ساپینتو به این راحتی بی‌خیال پرسپولیس نمی‌شود!

سرمربی استقلال برای آگاهی هر چه بیشتر از وضعیت فنی حریف بعدی لیگ برتری تیمش دست به کار شد.

به گزارش مشرق، در حالی که برگزاری دیدار دربی تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر هنوز تاریخ و زمان مشخصی ندارد اما سرمربی استقلال از بررسی و زیر نظر گرفتن حریف بعدی لیگ برتری تیمش هم غافل نیست.

از اردوی تیم استقلال خبردار شدیم ساپینتو به یکی از دستیارانش ماموریت داده تا با حضور در استادیوم آزادی به ورزشگاه برود و بازی تیم پرسپولیس مقابل مس کرمان را به دقت زیر نظر بگیرد.

با اینکه تیم پرسپولیس در حد فاصل بازی هفته یازدهم تا دربی تعطیلات طولانی را به پشت سر خواهد گذاشت اما سرمربی پرتغالی استقلال هیچ چیز را به اما و اگر نسپرده و با این احتمال که شاید دیدار دربی قبل از مسابقات جام جهانی برگزار شود از همکارانش خواسته تا بازی این حریف مهم استقلال را تحت نظر داشته باشد.

گرچه بسیار بعید است مسابقه دربی قبل از جام جهانی انجام شود اما ساپینتو گفته به هر حال چون پرسپولیس تا قبل از بازی با ما دیگر هیچ بازی رسمی ندارد باید همه نکات فنی این تیم و نقاط ضعف و قوت بازیکنان پرسپولیس را در اختیار داشته باشد تا برای بازی دربی از هر نظر با آمادگی کامل به مصاف این حریف برود.

شایان ذکر است؛ پیشتر قرار بود دیدار دربی پیش از جام جهانی برگزار شود ولی مسئولان سازمان لیگ بعد از جلسه با کی روش تصمیم گرفتند مسابقه هفته دوازدهم استقلال و پرسپولیس بعد از بازگشت بازیکنان ملی پوش شان از اردوی جام جهانی برگزار شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس