کد خبر 1429346
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
ملی پوش استقلال: هیچ شانسی برای حضور در جام جهانی به خودم نمی دهم/ هرکس علیه من ادعایی کرده اشتباه می کند!

هافبک ملی پوش استقلال از کیفیت فنی اش در این فصل دفاع کرده می گوید همان بازیکن فصل قبل است.

به گزارش مشرق، مهدی مهدی‌پور که پس از حضور کی‌روش شانس حضور در اردوی اتریش را از دست داد، این روزها در مینی‌کمپ‌های تیم ملی حاضر است تا شاید بتواند نظر مربی پرتغالی را تغییر دهد و در نهایت خودش را به جام‌جهانی برساند. البته او  تأکید دارد که فعلا شانسی برای خودش قائل نیست.

 مقابل آلومینیوم در خانه به تساوی رضایت دادید و از صدر فاصله گرفتید.

فقط بدشانسی دلیل اصلی این موضوع بود. تیم حریف دفاع متراکمی داشت، با این حال ما سوار بازی بودیم و چند موقعیت گل داشتیم که استفاده نکردیم.

 ساپینتو بعد از بازی گفت که آلومینیوم با ۲اتوبوس دفاع کرد.

خیلی سنگین دفاع کردند. نه فقط آلومینیوم که بیشتر تیم‌هایی که مقابل استقلال بازی می‌کنند، همین سبک را دارند. ما باید سعی کنیم نیمه اول گل بزنیم تا تیم حریف را مجبور کنیم، به‌اصطلاح بالا بازی کند و از لاک دفاعی بیرون بیاید. در این شرایط می‌توانیم از فضای پشت دفاع حریفانی که دفاعی بازی می‌کنند، استفاده کنیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌شان بسازیم.

بیشتر بخوانید:

۴ استقلالی در خطر از دست دادن دربی

اعتراض‌ها به داوری این بازی هم زیاد بود.

در بازی با آلومینیوم داوری خوب بود. فقط یک صحنه مشکوک به پنالتی داشت که اگر در آن صحنه VAR‌ بود، می‌توانست کمک کند.

استقلال در شرایطی هست که بتواند قهرمانی فصل پیش را تکرار کند؟

ما تلاش می‌کنیم که به این مهم برسیم. خوشبختانه در ۱۰هفته‌ای هم که از لیگ گذشته، شرایط خوبی داشته‌ایم. امیدوارم روند خوب‌مان را همینطور ادامه دهیم و بتوانیم در پایان فصل دل هواداران را با گرفتن یک‌جام دیگر شاد کنیم. ذهنیت قهرمانی در بین مربیان و بازیکنان استقلال وجود دارد و تلاش می‌کنیم این اتفاق بیفتد.

دوباره به تیم ملی دعوت شده‌ای، به‌نظر خودت چقدر برای حضور در لیست نهایی شانس داری؟

فعلا در مینی‌کمپ‌ها شرکت می‌کنم. خدا را شکر شرایط خوب است و امیدوارم با نظر آقای کی‌روش اتفاقات خوبی بیفتد. بودن در لیست نهایی بستگی به‌نظر سرمربی دارد. فعلا به‌خودم هیچ شانسی نمی‌دهم. اگر در تیم باشم، سعی می‌کنم به تیم ملی کمک کنم، اگر هم نباشم، دعا می‌کنم تیم ملی از گروهش بالا بیاید و بهترین نتایج را بگیرد.

تیم ملی می‌تواند از گروهی که در آن قرار گرفته، صعود کند؟

همه تیم‌ها با تمام توان در جام‌جهانی شرکت می‌کنند. در گروه ایران، انگلیس، ولز و آمریکا هستند که شرایط خوبی دارند. تیم ایران هم در دوره قبل نشان داد که چه قدرتی دارد. با آمدن آقای کی‌روش شرایط تیم ملی خیلی خوب شده و امیدواری‌ به صعود زیاد است.

در این چند هفته‌ای که از لیگ گذشته، در مورد خودت بحثی مطرح است، اینکه مهدی‌پور بازیکن فصل قبل نیست. این موضوع را قبول داری؟

نه. هرکس چنین ادعا و نظری دارد، اشتباه می‌کند. من همان مهدی‌پور فصل قبل هستم.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس