1

اصلاح‌طلبان که منافع خود را به فضای غوغاسالاری سیاسی گره زدند، تلاش دارند آتش التهابات بالا بماند و عملاً در حال حاضر در مرحله ورود به کاسبی سیاسی حداکثری از اغتشاشات هستند.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*********

روزنامه‌های امروز دوشنبه دوم آبان ماه در حالی چاپ و منتشر شد رویکرد مقابله با محرکان و حامیان اغتشاش، رویکرد جبهه اصلاحات به آشوب‌ها و سرمایه گذاری ۲۷ میلیاردی در صنعت نفت از تیترهایی است که در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

روزنامه سازندگی در شماره امروز خود شی جین‌پینگ را عکس روی جلد کرده و با تیتر «حکومت یک نفره» نوشته است:

شی جین‌پینگ برای سومین بار رهبر حزب کمونیست چین شد تا زمینه سومین دوره ریاست جمهوری‌اش هموار شود، این روزنامه اصلاح‌طلب با طرح این سؤال که «آیا حکومت تک نفره مائو قرار است بار دیگر تکرار شود؟» نوشته: «می‌گویند اگر بخواهید دو نفر را با هم مقایسه کنید، باید حتماً موضوعی را فاش کنید تا تفاوت‌های آنان مشخص شود. مثلاً قیاس پوتین با استالین یا قیاس لیز تراس با مارگات تاچر چگونه خواهد بود؟ در نگاه اول شباهت‌ها قابل توجه است.»

سازندگی در ادامه به قیاس جین پینگ با مائو پرداخته و نوشته است:

رئیس مائو، همانطور که شناخته می‌شد، شخصیت سیاسی تعیین کننده قرن بیستم چین بود. او حزب کمونیست و کشورش را در زمان تأسیس جمهوری در سال ۱۹۴۹ تا روز مرگش در سال ۱۹۷۶ اداره کرد. هیچ رهبر دیگری در چین از آن زمان تا کنون به چنین رکوردی که حدود ۳۰ سال کشور را در اختیار داشته باشد و آن را رهبری کند نزدیک نشده است. با این حالشی جین پینگ خود را فراتر از مائو می‌بیند، اگرچه ممکن است که در آرزوی آن باشد که مانند وی سالیان سال حکومت کند.

 نقشه چریک پیر اصلاحات برای حرکت در مسیر اغتشاشات/ چه کسی سریال رسوایی در برلین را کارگردانی کرد؟

روزنامه شرق نیز برگزاری کنگره حزب کمونیست چین را دوران تثبیت خوانده و می‌نویسد:

بزرگ‌ترین گردهمایی سیاسی جهان با حضور حدود ۲۳۰۰ نماینده حزب کمونیست از سراسر چین به مدت یک هفته در تالار بزرگ میدان «تیان آن من» پکن برگزار شد؛ میدانی که با وجود تلاش‌های گسترده پکن، هنوز خاطره کشتار مخالفان را زنده نگه داشته است. در این یک هفته قرار بود نخبگان حزب کمونیست به نتیجه‌ای دست پیدا کنند که از قبل بر همگان روشن است: تثبیت قدرتشی جین‌پینگ.

شرق در ادامه نوشته است:

این حزب همچنین پیشرفت‌های دوره پنج‌ساله گذشته را بررسی و اهداف سیاست داخلی و خارجی خود را برای دوره بعدی تعیین کرده است. البته تصمیم‌گیری درمورد سیاست و پرسنل رده‌بالای حزب، به طور رسمی در بهار آینده نهایی خواهد شد. با توجه به نقش چین در اقتصاد جهانی و با وجود از پیش مشخص‌بودن نتیجه آن، آنچه در پی برگزاری کنگره برای چین و سایر نقاط جهان رخ می‌دهد احتمالاً مهم‌ترین رخداد در دهه‌های اخیر خواهد بود. شی جین‌پینگ رئیس‌جمهور چین از زمان «مائوتسه تونگ» به این سو، بیش از هر رهبر دیگری بر چین تسلط یافته و برای سومین دوره به عنوان دبیر کل حزب کمونیست چین انتخاب شده است.

 نقشه چریک پیر اصلاحات برای حرکت در مسیر اغتشاشات/ چه کسی سریال رسوایی در برلین را کارگردانی کرد؟

روزنامه هم‌میهن بهزاد نبوی را عکس روی جلد کرده و به گفت‌وگو با وی درباره شرایط کنونی پرداخته است. نبوی در این مصاحبه با بیان اینکه اینکه فردی تا آخر عمر سیاسی خود، یک حرف بزند و به تغییر اوضاع و شرایط، بی‌توجه باشد، نوعی جزمی‌گرایی و دگماتیزم است.

نبوی در ادامه به هم‌میهن گفته است:

من ناطق امروز را رقیب خاتمی در سال ۷۶ و لاریجانی را کماکان، لاریجانی مرتبط با فیلم «عصر عاشورای» سال ۷۶ نمی‌دانم. نه تنها من، بلکه آنان هم تغییراتی در مواضع‌شان داشته‌اند و این معنای محافظه‌کار شدن من یا رادیکال شدن آنان نیست. وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفته است که پس از تشکیل مجلس دهم به دیدار دکتر عارف رفتم و به ایشان پیشنهاد کردم در کنار فراکسیون امیدی که تشکیل داده‌اید و فراکسیون‌های اصولگرایان معتدل، فراکسیون جدیدی به نام فراکسیون «اعتدال و میانه‌روی» تشکیل شود تا در اثر رقابت دو فراکسیون فوق، اقلیت بسیار کوچک اصولگرایان افراطی نتوانند در اداره مجلس نقش ایفا کنند.

 نقشه چریک پیر اصلاحات برای حرکت در مسیر اغتشاشات/ چه کسی سریال رسوایی در برلین را کارگردانی کرد؟

سعید حجاریان تئورسین اصلاحات ۱۷ مهرماه طی یادداشتی در سایت «مشـق نـو» با عنوان «چه پی فکندن در سیل بار ایـن بنـدر؟» دوران قبل از دولت اصلاحات را دوره حاکم بودن «وضعیت استثنایی» در سیاست رسمی می‌خواند که در آن طرح کلیدواژه‌های همچون «تهاجم فرهنگی» و «آزادسازی اقتصادی» از سوی حاکمیت موجب بروز تعارضات در برخی از شهرهای ازجمله اسلامشهر، قزوین، مشهد شـد. در روزهای اخیر جریان اصلاحات سعی کرده است تا خود را به عنوان منجی شرایط موجود نشان دهد، این وضعیت باعث شده است تا آن‌ها روی لبه تیز آشوب مانور سیاسی داده تا نبض آن را در دست بگیرند.

روزنامه جام‌جم در اینباره نوشته است:

سعید حجاریان، نظریه‌پرداز جریان اصلاحات گفته‌است که همواره باید به زمین سیاست وفادار ماند؛ زیرا عرصه سیاست به‌ویژه سیاست نرمال است که در بلندمدت سایر عرصه‌ها را از خود متأثر و فرآیندهای اجتماعی را بازگشت‌ناپذیر می‌کند. این درحالی است که محمدرضا تاجیک از چهره‌های فکری جریان اصلاحات هم معتقد است که خشونت آن‌گاه افزون‌تر می‌شود که بسیاری از اصحاب این نوع تحلیل، می‌دانند تحلیل‌شان همان تحدید و تحریف و تصغیر است، اما با این حال طوری سخن می‌گویند که پنداری آینه تمام‌نمای وقایع و حقایق است. گرچه این فقط دو فکت از مهم‌ترین شخصیت‌های فکری-گفتمانی جریان اصلاحات است اما افراد مؤثر در این جریان نوعی از اتفاقات اخیر، بهره‌برداری سیاسی حداکثری کردند که عمق‌فکری این جریان را در پس آشوب‌های اخیر به خوبی ترسیم کرد.

در ادامه این گزارش آمده است:

اصلاح‌طلبان که منافع خود را به فضای غوغاسالاری سیاسی گره زدند، تلاش دارند آتش التهابات بالا بماند و عملاً در حال حاضر در مرحله ورود به کاسبی سیاسی حداکثری از اغتشاشات و حوادث روزهای اخیر به سر می‌برند.

 نقشه چریک پیر اصلاحات برای حرکت در مسیر اغتشاشات/ چه کسی سریال رسوایی در برلین را کارگردانی کرد؟

سناریو تکراری کنفرانس برلین!

 روزنامه کیهان برگزاری سیرک برلین را نیز عکس یک کرده و نوشته است:

رسانه‌های ایرانی معاند که برای اجرای یک عملیات گسترده روانی تدارک دیده بودند، در ادامه اما به انتشار تصاویر ساختگی و ارائه آمارهای تخیلی متوسل شدند. بیشتر تصاویر با هدف نشان دادن آمار بالای مشارکت‌کنندگان نشان داده می‌شد اما هنگامی که دوربین چهره معترضان را از نزدیک نشان می‌داد دو نکته حائز اهمیت بود. شمار قابل‌توجهی که ایرانی نبوده و احتمالاً برای شرکت در این تجمع اجاره شده بودند؛ و گروه دیگری که با تکان دادن پرچم گروه‌های تجزیه‌طلب چهره واقعی و انگیزه نهایی معاندین از اغتشاشات اخیر را نشان دادند. شنیده‌ها نیز حاکی است که گردانندگان تجمع برلین، دست به دامن گروه‌های مدنی غیرایرانی از جمله دگرباش‌ها، شیطان‌پرست‌ها، اتباع آفریقایی و پناهندگان سایر کشورها از جمله اوکراین شده و آنها را با وعده‌های مالی به تجمع آورده بودند.

 نقشه چریک پیر اصلاحات برای حرکت در مسیر اغتشاشات/ چه کسی سریال رسوایی در برلین را کارگردانی کرد؟

روزنامه وطن امروز نیز عکس‌هایی از تجمع ضد انقلاب در برلین و پرچم‌هایی که در دست داشتند را کنار هم آورده و با تیتر «ترکیب تجزیه» می‌نویسد:

نمایش پرچم گروه‌های مختلف تجزیه‌طلب در سیرک برلین ماهیت ضد ایرانی آشوب‌های اخیر را شفاف‌تر کرد، شنبه‌ای که گذشت حیثیتی‌ترین روز ضدانقلاب و براندازان خارج‌نشین بود. بیش از یک ماه عملیات رسانه‌ای گسترده و فضاسازی سیاسی و تشکیلاتی باید شبه تصاویری از یک انقلاب را در خیابان خلق می‌کرد، خیابانی که البته قریب به ۱۰ هزار کیلومتر از خیابان انقلاب تهران فاصله داشت.

در ادامه این گزارش آمده است:

 قاب انقلابی ضدانقلاب در برلین البته آنقدر عریان و زننده بود که احتمالاً تبدیل به نقطه ضعف ضدانقلاب خواهد شد. رقص انبوه پرچم‌های جدایی‌طلبان، همجنس‌بازان و... در کنار مواضع خوشایند دولت‌های غربی که از تریبون این تجمع پخش می‌شد شاهدمثالی بر تمام هشدارهایی بود که در هفته‌های گذشته درباره پشت پرده پروژه آشوب‌های خیابانی طرح شده بود. به همین خاطر شاید برلین را باید با تمام تبلیغات و مانور رسانه‌ای جریان برانداز نقطه فاصله‌گیری بیش از پیش معترضان داخلی از براندازان خارج‌نشین دانست.

 نقشه چریک پیر اصلاحات برای حرکت در مسیر اغتشاشات/ چه کسی سریال رسوایی در برلین را کارگردانی کرد؟

روزنامه جوان نیز درباره سیرک ضد انقلاب در برلین با هدایت سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نوشته است:

شنبه‌ای که گذشت، برلین باز صحنه تجمعی ضد ایرانی بود. روزها تبلیغ عناصر ضدانقلاب در سراسر اروپا انجام گرفت، با لیدری یک ایرانی‌تبار – با تابعیت کانادایی- که مرگ همسر و دخترش در ماجرای هواپیمای اوکراینی او را به کنشکر سیاسی ضد ایرانی تبدیل کرده است. او بارها خواستار تحریم‌های مختلف علیه ایران شده است تا جایی که در مورد او در فضای مجازی این مضمون بسیار به چشم می‌خورد که او، چون همسر و فرزندش را از دست داده، می‌خواهد کل ایران را به نابودی بکشاند.

 نقشه چریک پیر اصلاحات برای حرکت در مسیر اغتشاشات/ چه کسی سریال رسوایی در برلین را کارگردانی کرد؟

جوان در این باره نوشته است:

با همه تناقض‌ها، تجمع برلین روز شنبه ذیل چشمان منتظر هزاران ایرانی – اعم از انقلابی و ضدانقلابی- برگزار شد. ابتدای ماجرا شور عجیبی برای ضدانقلاب داشت، اما ماجرا هر چه جلوتر رفت، خبرها و عکس‌ها و حواشی هر چه بیشتر منتشر شد، نشان داد برلین برای این جماعت هم رسوایی رقم زده است، حتی اگر خود سواد درک آن را نداشته باشند! متوسط آماری که خودشان از جمعیت تجمع‌کننده در برلین اعلام کردند، ۵۰ هزار نفر بود؛ یعنی فقط نصف جمعیت خانواده‌هایی که برای خواندن سرود سلام فرمانده به استادیوم آزادی رفته بودند! این در حالی است که خود آلمان، صرف‌نظر از سایر کشورهای اروپایی، بیش از یک میلیون ایرانی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • عبدالله مومن IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    38 4
    اگر برای شرکت در ترور شهید رجایی به دار آویخته می شد. حالا نه چریک بود و نه چروک !!!
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      18 2
      همین آزادسازی فله ایی که نهادهای امنیتی و قوه قضائیه با این جوجه دواعش و ... می کنند و متاسفانه اکثرش هم به اسم رأفت اسلامی است باعث باز تولید دهها موجود وحشی تر شبیه این چروک پیر می شود ای کاش میفهمیدند
  • سید IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    19 4
    آیا هیچ فتنه ای در این چهار دهه بلکه از مشروطیت تاکنون سراغ دارید که اصلاح طلبان ت...ع آور امروزی و یا اسلاف بی خردشان در آن به نحوی نقش نداشته اند؟! یا بانی و باعثش بوده اند و یا مشوق و محرکش و یا مجری و مزدورش!!!!
  • سید IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    10 1
    این گونه که روزی نامه سازندگی از تمدید زیاست جمهوری چین برآشفته است نه از باب نگران آزادی که نگران موفقیت شرق در برابر غربی است که کعبه آمال و آرزوی این جماعت بوده است! دلیل این ادعا هم تمجید این جماعت از امثال ترامپ و جانسون و اوباما و ترزا و تراس و بایدن و بدگویی از پوتین و شی جی پینگ است!! معلوم نیست چه محسناتی در جماعت اول دیده اند که در رؤسای جمهور چین و روسیه نیست؟!
  • بشیر IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    13 3
    فعلاً که اصلاح طلبان شرافتشان را سر چوب زده اند و حتی به اندازه یک بی دین هم حس ملی گرایی ندارند . آدمهای وطن فروش بی شرافت . چه شود .
  • سید IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    11 2
    هدف اوباش و حامیان خارجی و داخلی شان از جمله اصلاح طلبان ت...ع آور لیبی زاسیون کردن ایران است!!!
    • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      1 0
      ببینید تو رو خدا این مملکت به چه بلای خانمانسوزی مبتلا شده
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    6 15
    سال ۱۴۳۰: بهزاد نبوی در مشاحبه با روزنامه بوق درباره شرایط کشور گفت..... سال ۱۴۵۰: بهزاد نبوی از جلسه هماهنگی شورای اثلاحات با خاتمی برای انتخاب کاندید ریاست جمهوری خبر داد سال ۱۵۰۰: شورای اشلاحات با خاتمی و نبوی....
  • علی افصحی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    23 0
    چریک پیر و پشیمان از نفاق عمیق و پیچیده جریان منحوس خود یعنی اصلاح طلبان غارتگر بیت المال پرده برداری می کند که برای جبهه عظیم انقلاب اسلامی عبرت انگیز است. زمانی افرادی در جبهه انقلاب تعریف می شدند و حتی برای این ویژگی جناحی کتک ها و تهمت ها می خوردند سال هفتاد وشش جریان افساد طلب در کوران انتخابات می نوشت ذخاتمی بنویسید ناطق بخوانید » و برخی دیگر که همه حمله دشمنان انقلاب اسلامی تحت لوای اصلاح طلبان از گوگوش تا سروش آوار بر آن می شد چون ،لاریجانی ها، باهنر و...وحتی هاشمی به عنوان » آغاسی!» اما پس از مدتی در اثر ضعف شخصیتی همین حضرات، ورق برگشت و هاشمی شد نجات غریق اصلاح طلبان فاسد! و خودش در اصلاح طلبی غرق شد بعد از او ،ناطق شد امید هر انتخاباتشان و .... این جریان نفاق پیچیده! البته چریک پیر به اتهام عضو یت در احزاب کمونیستی در زمان شاه که دستگیر می شود ، پس از مدتی عضو اصحاب فتوا شده و زندانیان کمونیست را نجس می داند!!! این تحول صفر تا صدی را این چریک پشیمان خود تجربه کرده و دیده که شدنی است چرا که بلافاصله پس از پیروزی انقلاب در کابینه های مختلف حضور یافته و همه اصلاح طلبان فاسد را نمک گیر کرده حالا هم در فتنه دست ساز شیطان بزرگ و همراهی اصلاح طلبان از جمله خودش، خاتمی، جهانگیری و...باز نظریه تحول منافقانه را از اصلاح طلبان طلب کرده و آن ها را ارجاع به افرادی دیگر... می دهد با بهره گیری از نظریه مذهب علیه مذهب!این پیر آلزایمری اما نمی داند ایران اسلامی کویر راهبرد نبست که خلجانات ذهن زنگ زده این فرد راهبرد آن باشد این دیار سلیمانی است با ولی فقیه مقتدری چون امام خامنه‌ای ،که راهبردهای حضرتش همه برنامه های شیطانی آمریکا و غرب وحشی را به هم ریخته است و آن ها را از منطقه بیرون رانده و می رود که در جهان بی آبرویشان سازد. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      1 1
      شما آدم کاملا مطلعی هستین. اگر می توانید یه فکری به حال دانشجویان کودن و گاگولی بکنید که امروز شعار کومله را تکرار می کردن!
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 0
    هیچگاه ،هیچگاه سندی ارائه نشد
  • FR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    7 1
    پیره مرد بی انصاف
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    9 1
    کسانی مثل نبوی و حجاریان که در ترور شهید رجایی پرونده کاملا مشکوکی دارند هیچوقت بازخواست نشدند.براستی چه کسانی پشت این فراد قرار داشته و دارند؟
    • مقدس IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      بنظرم عوامل نفوذى مثل حجاريان و تاجيك و خسرو تهرانى و....
  • SE ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    11 3
    بازادشت شدگان سال 88 پشت این اغتشاشات هستند
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 0
    تا اواخر 1402 کشوری به نام ایران نخواهد بود البته این خوابی که تعبیر نخواهد شد
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 3
    از کاسبان تحریم چرا نمی نویسی
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    عوام الناس که از دینداری اطلاع درستی ندارند بدرستی نمی دانند که بالاییها چقدر از دین مبین اسلام و انقلاب فاصله گرفتند .
  • تک سوار DE ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    آغاز مرحله چانه زنی در بالا ...
  • DE ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 1
    سریال رسوائی در برلین
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    2 1
    واما قابل توجه جنتب نبوی عباس عبدی گنجی کریمی کرمی ووووووووعاقبتان اینگونه است این بد بخت بیچارههای فلک زده سرباز ان شیطان از خدا بی خبر ودشمن خدا و ملت خود خداوند امثال این جانورها ی دو پا را تحدید کرده ولی نمی فهمند از جایی می خورند که فکرش را هم نمی کنند «انَّ الَّذينَ كَفَروا وماتوا وهُم كُفّارٌ اولكَ عَلَيهِم لَعنَةُ اللَّهِ والمَلكَةِ والنّاسِ اجمَعين‌• خلِدينَ فيها لايُخَفَّفُ عَنهُمُ العَذابُ ولا هُم يُنظَرون؛ [۴] [۵] كساني كه كافر شدند و در حال كفر از دنيا رفتند، لعنت خداوند و فرشتگان و همه مردم بر آنها خواهد بود. هميشه در آن ( لعن و دوري از رحمت پروردگار) باقي مي‌مانند، نه در عذاب آنان تخفيف داده مي‌شود و نه مهلتي خواهند داشت.» ۵. «... ومَن يَرتَدِد مِنكُم عَن دينِهِ فَيَمُت وهُوَ كافِرٌ فَاولكَ حَبِطَت اعملُهُم فِى الدُّنيا والأخِرَةِ واولكَ اصحبُ النّارِ هُم فيها خلِدون؛ [۶] ... ولي كسي كه از آيينش برگردد، و در حال كفر بميرد، تمام اعمال نيك (گذشته) او، در دنيا و آخرت، بر باد مي‌رود، و آنان اهل دوزخند، و هميشه در آن خواهند بود.» ] . ۶. «كَيفَ يَهدِى اللَّهُ قَومًا كَفَروا بَعدَ ايَمنِهِم وشَهِدُوا انَّ الرَّسولَ حَقٌّ ...• اولكَ جَزاؤُهُم انَّ عَلَيهِم لَعنَةَ اللَّهِ والمَلكَةِ والنّاسِ‌ اجمَعين‌• خلِدينَ فيها لا يُخَفَّفُ عَنهُمُ العَذابُ ولا هُم يُنظَرون؛ چگونه خداوند جمعيتي را هدايت مي‌كند كه بعد از ايمان و گواهی به حقانيت رسول، كافر شدند؟! ... كيفر آنها، اين است كه لعن (و طرد) خداوند و فرشتگان و مردم همگي بر آنهاست. همواره در اين لعن (و طرد و نفرين) ميمانند، مجازاتشان تخفيف نمييابد، و به آنها مهلت داده نمي‌شود.»
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 6
    زنده باد اصلاحات؛زنده باد سید محمد خاتمی
  • CA ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    4 0
    هروقت فتنه ای بوده اصلاحطلبها در بوجود آمدن آن دخیل بودن. متاسفانه باید بگم این اصلاحطلبها تا دولت رئیسی رو فلج نکنن آرام نمیگیرند. داعش،منافق،کومله،سلبریتی،سلطنت‌طلب ،تجزیه طلب بدون اصلاحطلب مرده ای بیش نیستند. اصلاحطلبها فقط خود را محق و مستحق حکومت میدانند. بنی صدر مرد اما روح او در کالبد اصلاحطلب زنده است و همه آنچه را او میخواست اصلاحطلبها میخواهند. و البته اگه خواسته آنها برآورده شود خواسته صهیونیستها و تجزیه طلبها نیز برآورده میشود. ایران قطعه قطعه شده دائم در جنگ، سکولار دین ستیز.
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    3 0
    دولت ایران و نیز وزارت امور خارجه نباید در مقابل این کج دهنی و خباثت رژیم آلمان که اجازه داده اند تا این شو علیه ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران توسط فریب خوردگان به راه افتاده؛منفعل و بی پاسخ بماند .
  • وطن پرست DE ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    چقدر عقبید. برلین چهار روز پیش بود. الان شریفه
  • انقلابی اصیل IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    دوستان بدون تعصب نظر بدید
  • IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    2 0
    این چریک فرتوت، ۲ ریال مرام اردشیر زاهدی هم ندارد که با خود بگوید من دیگر یک پایم توی گور است و ۴ تا حقیقت را از پشت پرده تیره تار خود و همپالکی هایش از گذشته های دور و نزدیک را بر زبان بیارد به پاس بزرگداشت حق و حقیقتت این نظام و انقلاب اسلامی.
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    این اصلاح طلبها خاینین مفسدان خودی باید بطور واضح مشخص واعلام کنند با کی هستند
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    البته برنامه میتینگ برلین برکاتی دارد اگر ضرری برای جمهوری اسلامی ندارد اما ازاین ببعداپوزوسیون شاهد گرفتن پاچه یک دیگر خواهند شد
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    ابرو براتون اونور و اینور آب نمونده ...خخخ
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    2 0
    اقای بهزاد نبوی و تیم همراه او در بیشتر مصائب و مشکلات سیاسی و اقتصادی و امنیتی کشور از ابتدای انقلاب تاکنون مسقیما دست دارند . در ابتدای انقلاب دکتر سروش و سعید حجاریان و موسوی خوئینی و بهزاد نبوی و میرحسین موسوی از طراحان و مجریان اصلی اختلاف افکنی در صفوف انان میخواستند الگوی اختلافات جریانات سیاسی در صدر مشروطه را نسبت به انقلاب تکرار کنند . این افراد نه تنها از ابتدای پیروزی انقلاب حتی قبل از انقلاب با افکار و اندیشه های سیاسی و اعتقادی امام خمینی ره و ولایت فقیه مخالف بودند .مجاهدین انقلاب از مشکوکترین جریانات سیاسی کشور است که در دهه اول انقلاب در تمام نهادهای امنیتی و سیاسی کشور و در دهه دوم انقلاب در راس هرم اقتصاد کشور نفوذ کرده بود . عناصر ایدوئولوژیک مجاهدین انقلاب از مهمترین تشکیل دهندگان حلقه شبه فراماسونر " کیان " جهت به چالش کشیدن مبانی اعتقادی نظام اسلامی و تئوری سازی جهت استحاله و براندازی جمهوری اسلامی محسوب میشوند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس