کد خبر 1430123
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
واکنش‌ها به فاجعه تحقیرآمیز تیم ژاوی؛ خداحافظ بارسای از پادرآمده+تصاویر

نشریات اسپانیایی نسبت به شکست تحقیرآمیز بارسلونا مقابل بایرن مونیخ و حذف از لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، پیش از اینکه بارسلونا دیدار مهم خود مقابل بایرن مونیخ در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را آغاز کند، اینترمیلان در ایتالیا با شکست ویکتوریا پلژن ضربه‌ای سهمگین به بدنه آبی‌اناری‌ها وارد کرد و مانع صعود این تیم به مرحله حذفی اروپا شد.

بارسلونا برای دومین سال متوالی از رسیدن به جمع ۱۶ تیم پایانی اروپا بازماند تا در بحرانی بزرگ فرو رود.

واکنش‌ها به حذف تحقیرآمیز تیم ژاوی +عکس

بارسای امسال با مدیریت خوان لاپورتا تلاش زیادی کرد تا با خرید بازیکنان متعدد بتواند به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا برسد ولی دریغ از اینکه اصلا نتوانست از گروه خود بالا برود تا به شدت از لحاظ مالی متضرر شود.

بسیاری از رسانه‌ها به خاطر این شکست فاجعه‌بار معتقدند که ژاوی خیلی زود از سمت سرمربیگری بارسلونا کنار خواهد رفت.

واکنش‌ها به حذف تحقیرآمیز تیم ژاوی +عکس

نشریات اسپانیایی نسبت به این حذف تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان دادند و مدعی شدند که بارسلونا از پا درآمده است.

موندو دپورتیوو با انتشار عکسی متفاوت از لواندوفسکی نوشت: خداحافظ.ما زمین خورده‌ایم و از هم گسسته‌ایم!

واکنش‌ها به حذف تحقیرآمیز تیم ژاوی +عکس

این نشریه نوشت: اشتباه خودمان هم بود. برای دومین سال متوالی راهی لیگ اروپا شدیم. خبری از یک معجزه از سوی ویکتوریا پلژن در شهر میلان و معجزه از بارسلونا مقابل بایرن مونیخ نبود. یک بار دیگر، بارسا در نیوکمپ برابر بایرن تحقیر شد و نشان داد چقدر با تیم‌های بزرگ فاصله دارد.

اسپورت کاتالونیا با تیتر «بارسلونا بار دیگر از پا درآمد» به انتقاد از آبی‌اناری‌ها پرداخت و نوشت: ما بار دیگر در غمگین‌ترین بازی ممکن شکست خوردیم. خبری از حملات بارسلونا در مقابل بایرن مونیخ نبود تا لیگ اروپا انتظار ما را برای حضور در این رقابت بکشد.

واکنش‌ها به حذف تحقیرآمیز تیم ژاوی +عکس

اسپورت همچنین از مصاحبه لاپورتا در جلد اصلی استفاده کرد. مدیر بارسلونا گفت: ما رو به جلو می‌اندیشیم و برای قهرمانی در رقابت‌های دیگر تلاش خواهیم کرد. ما می‌دانستیم که در احیا و بازسازی دوباره بارسلونا بالا و پایین خواهیم داشت و به همین علت آماده این شکست‌ها بودیم.

بارسلونا فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ و بنفیکا شکست خورد و راهی لیگ اروپا شد. در آن رقابت نیز در برابر اینتراخت فرانکفورت تن به شکست داد تا از رسیدن به فینال این رقابت نیز بازماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس