امیدوارم قلب فتح الله زاده دوباره درد نگیرد!/ وقتی دلار ۳۳ تومان نبود از استقلال طلب داشتم!/ آجورلو خیلی خوب تیم را مدیریت کرد

پیشکسوت فوتبال در مورد بازی هوادار و استقلال و همچنین رقابت های پیش روی تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی در خصوص تقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما خیلی خوب توانسته بودیم استقلال را کنترل کنیم. در نیمه اول بازی پایاپای بود ولی در نیمه دوم توانستیم بازی را در دست بگیریم و به استقلال فشار آوردیم ولی آنها فقط یک موقعیت داشتند و از آن به خوبی استفاده کردند و در دقایق پایانی هم به بازی دفاعی روی آوردند که آقا ساکت از لفظ قطار پارک کردن استفاده کرد که این هم طبیعی است چون می‌خواستند از گل زده شان مراقبت کنند. در کل هوادار یک تیم کم هزینه است که رو به جوانگرایی آورده است و اکثر بازیکنان ما قرارداد ۲-۳ میلیاردی دارند ولی یک بازیکن استقلال قراردادش به اندازه کل ترکیب اصلی ماست. نگاه کنید بازیکنی مثل محبی دارند که یک موقعیت برایش کافی است تا گل بزند و تیم برنده شود.

وی در مورد اعتراض دو تیم به داوری مسابقه توضیح داد: اعتراض به هر حال وجود دارد ولی در فوتبال ما از حدش فراتر رفته و به نظرم تا زمانی که VAR وارد نشود مشکل همین است. ضمناً تیم ما زیاد اعتراض نکرد ولی بازیکنان ما می‌گفتند داور با استقلالی‌ها محترمانه برخورد می‌کند ولی با ما بد صحبت می‌کند. این رفتارها درست نیست و نباید حتی در رفتار تبعیض بین دو تیم قائل شوند. در کل مشکل خاصی نبود.

مربی هوادار در مورد اینکه خسرو حیدری گفته بود ساکت الهامی همه‌اش کنار زمین داد و بیداد می‌کرد و به خاطر همین آنها هم اعتراض می‌کردند، توضیح داد: ساکت الهامی در طول نود دقیقه اصلاً با داور صحبت نکرد. بعد از اتفاقات چند هفته قبل ساکت الهامی دیگر به داور اعتراض نمی‌کند ولی آن طرف کل نیمکت استقلال همه‌اش کنار زمین بود. من خودم به عنوان دستیار اصلاً از روی نیمکت بلند نشدم. ساپینتو فارسی بلد نیست و خارجی است و امثال خسرو حیدری و بیژن طاهری باید او را آرام کنند ولی وقتی همه‌اش در حال اعتراض هستند ساپینتو هم فکر می‌کند واقعاً خبری است و عصبی می‌شود.

امیدوارم قلب فتح الله زاده دوباره درد نگیرد!/ وقتی دلار ۳۳ تومان نبود از استقلال طلب داشتم!/ آجورلو خیلی خوب تیم را مدیریت کرد

بیانی در مورد وضعیت استقلال در این فصل هم خاطرنشان کرد: استقلالی که این فصل من دیدم عالی است و خیلی خوب بازی می‌کند. هم نمایش هجومی و تماشاگر پسند دارد و هم نتایج خوبی می‌گیرد. این تیم از تیم فصل قبل فرهاد مجیدی به مراتب تیم بهتری است چرا که فرهاد تمرکزش روی دفاع و گل نخوردن بود و شاید تماشاگر پسند بازی نمی‌کرد ولی این تیم واقعاً عالی است و مدعی اصلی قهرمانی است.

وی در مورد بازگشت چندباره فتح الله زاده به صندلی مدیریت باشگاه توضیح داد: فتح الله زاده یک استقلالی است و تجربه خوبی دارد ولی خب به نظرم دلیلی نداشت در این مقطع تغییرات رخ دهد. آجورلو خیلی خوب تیم را مدیریت کرد و در این یک سال و چند ماه هیچ صدای اعتراضی بابت پول و سایر موارد از تیم شنیده نشد در حالیکه در دوره مدیران قبلی همه دیدند چقدر اوضاع آشفته بود. اگر هم بنا بر تغییر مدیریت بود باید آخر فصل انجام می‌شد چون اینطوری تیم ضربه می‌خورد. ممکن است آجورلو به ساپینتو اعتقاد خاصی داشته باشد ولی فتح الله زاده نه. این را هم بگویم مدیریت دیگر با حرف زدن نیست و باید کار کرد. امیدوارم فتح الله زاده دوباره سر بزنگاه قلبش درد نگیرد و بخواهد استعفا دهد و کار کند و مفید باشد.

امیدوارم قلب فتح الله زاده دوباره درد نگیرد!/ وقتی دلار ۳۳ تومان نبود از استقلال طلب داشتم!/ آجورلو خیلی خوب تیم را مدیریت کرد

بیانی در ادامه گفت: من خودم از زمان مدیریت فتح الله زاده بابت مربیگری در استقلال ۳۰۰-۴۰۰ میلیون تومان طلب دارم. آنهم با دلار آن زمان نه با دلار ۳۳ هزار تومانی ولی عشق و علاقه من استقلال است و من را به اسم کاپیتان استقلال می‌شناسند و هیچ وقت حرفش را نزدم و بحثش را پیش نکشیدم و نخواهم کشید ولی امثال من خیلی هستند و امیدوارم حداقل در این دوره به بدهی‌های استقلال اضافه نشود.

پیشکسوت استقلال در مورد تقابل این تیم در سوپرجام هم توضیح داد: ما نساجی را به سوپرجام آوردیم و خیلی دوست داشتیم با این تیم ادامه دهیم. بنده خدا ساکت الهامی تراکتور را هم قهرمان کرد ولی در سوپرجام نبود یا پدیده را با گل محمدی به آسیا بردند و دیگری آمده استفاده‌اش را برد. حق ما بود در این بازی روی نیمکت باشیم ولی خب به خاطر مدتی که در این تیم بودیم به نساجی و مردم خوب مازندران عرق داریم و از طرفی استقلالی هم هستم و دوست دارم تیم محبوبم برنده این بازی باشد.

وی در مورد تیم ملی هم توضیح داد: تیم ملی شرایط خوبی دارد. با بازگشت کی‌روش سطح فنی تیم بالا رفته و بازی های تدارکاتی خوبی هم داشتیم و به نظرم در جام جهانی هم بازی اول خیلی مهم است و اگر بتوانند در بازی اول امتیاز بگیرند نصف راه صعود را رفته اند و می‌توانیم این دوره با کمی خوش شانسی و تلاش به دور بعد صعود کنیم.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس