واکنش نظام پزشکی به یک شایعه/ دکتر بهمنی بر اثر تصادف جان باخت

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کل کشور گفت: دکتر پریسا بهمنی متخصص جراحی عمومی براثر تصادف جان باخته است و خبر کشته شدن وی توسط ماموران امنیتی صحت ندارد.

به گزارش مشرق، دکتر رضا لاری پور افزود: دکتر بهمنی عضو سازمان نظام پزشکی زنجان بود و بر اساس اظهارات سازمان نظام پزشکی شعبه زنجان، وی در سانحه رانندگی جان خود را از دست داده است و مراسم خاکسپاری این مرحومه نیز برگزار شد.

وی تاکید کرد: البته پزشکی قانونی در حال بررسی مرگ دکتر بهمنی است و بزودی نتیجه آن در رسانه ها نیز اعلام می شود.

لاری پور، برخی شایعات در مورد اینکه دکتر بهمنی  روز چهارم آبان در تجمع پزشکان در مقابل ساختمان نظام پزشکی تهران و در حمله ماموران حکومت تیر خورده و در نتیجه کشته شده است را کذب دانست و آن را تایید نکرد.

برخی کانال ها در فضای مجازی مدعی شدند که دکتر پریسا بهمنی جراح عمومی زنجانی در روز چهارم آبان با شرکت در تجمع پزشکان مقابل ساختمان نظام پزشکی تهران از طرف ماموران تیر خورده است و امروز جان خود را از دست داد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 1
    خوب بود روشنگری های دکتر خدادادی نظام پزشکی مشهد در باره اغتشاشات را مگذاشتید خیلی جالب بود
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    0 4
    زمینه ساز اغتشاش واشوب واغتراض مسولین بی کفایتند
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    6 1
    دشمن از هر اتفاقی به نفع خود میخواهد سو استفاده کند
  • هموطن IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    1 0
    ما دعا میکنیم آشوب ها و اغتشاشات هرجه زودتر به نفع اسلام خاتمه یابد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس