.

روز گذشته ارتش اوکراین حمله نسبتا سنگینی به بندر سواستوپل در جنوب شبه جزیره کریمه با هدف نابودی ناوگان دریایی روسیه در این منطقه انجام داد.

سرویس جهان مشرق _ امروز دویست و چهل و نهمین روز از نبرد میان روسیه و اوکراین بود.

تحولات روز دویست و چهل و چهارم جنگ اوکراین:

هشدار روسیه به نیروهای خود در خصوص آلودگی رادیو اکتیو در اوکراین/ زلنسکی: صدای پهپادهای ایرانی ما را اذیت می‌کند! +نقشه و تصاویر

علی رغم درگیری های سنگین در محورهای مختلف، همچنان خبری از پیشروی یکی از دو طرف درگیر وجود ندارد؛ ارتش اوکراین در تلاش است تا با رسیدن به شهر استراتژیک سواتوف در استان لوهانسک، ضمن ورود مجدد به عمق این استان، اقدام به قطع ارتباط این منطقه با شهرهای کرمینا و سورودونتسک کند اما با دفاع سنگین نیروهای روسی مواجه شده است.

حمله ناکام اوکراین به مقر نیروی دریایی روسیه در کریمه/ بریتانیا متهم اصلی خرابکاری در خط لوله گازی نورد استریم/ تانک‌های ارتقا یافته اسرائیلی به کی‌یف ارسال می‌شوند +نقشه و تصاویر

در جبهه استان خرسون نیز به نظر تقویت شدید خطوط دفاعی ارتش روسیه در شمال این شهر تا کنون جوابگو بوده و مانع از ادامه پیشروی ارتش اوکراین و تصرف این شهر شده است.

حمله ناکام اوکراین به مقر نیروی دریایی روسیه در کریمه

روز گذشته ارتش اوکراین حمله نسبتا سنگینی به بندر سواستوپل در جنوب شبه جزیره کریمه با هدف نابودی ناوگان دریایی روسیه در این منطقه انجام داد.

بنا بر اطلاعیه وزارت دفاع روسیه این حمله با استفاده از ۹ فروند پهپاد انتحاری و ۷ فروند قایق انتحاری کنترل از راه دور انجام شده بود که بیشتر آنها توسط پدافند هوایی و ناوگان نیروی دریایی روسیه رهگیری و منهدم شدند و تنها به یک فروند ناو مین روب روسی خسارت وارد شده است.

گفته می شود هدف اصلی ارتش اوکراین از حمله روز گذشته، نابودی ناو Admiral Makarov بوده است که پس از نابودی ناوشکن مسکوا در ماه های ابتدایی جنگ، به عنوان ناو پرچمدار نیروی دریایی روسیه در دریای سیاه شناخته می شود.

حمله ناکام اوکراین به مقر نیروی دریایی روسیه در کریمه/ بریتانیا متهم اصلی خرابکاری در خط لوله گازی نورد استریم/ تانک‌های ارتقا یافته اسرائیلی به کی‌یف ارسال می‌شوند +نقشه و تصاویر

بریتانیا متهم اصلی خرابکاری در خط لوله گازی نورد استریم

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای رسمی اعلام کرد، کشور بریتانیا متهم اصلی انفجارهای صورت گرفته ماه گذشته در خطوط گازی نورد استریم ۱ و ۲ در دریای بالتیک است.

حمله ناکام اوکراین به مقر نیروی دریایی روسیه در کریمه/ بریتانیا متهم اصلی خرابکاری در خط لوله گازی نورد استریم/ تانک‌های ارتقا یافته اسرائیلی به کی‌یف ارسال می‌شوند +نقشه و تصاویر

این انفجارها موجب شد تا انتقال گاز صادراتی روسیه از این خطوط به مقصد کشور آلمان به طور کامل قطع شود؛ پیش از این گمان می رفت انفجار در خط لوله نورد استریم منتسب به امریکا باشد، اما منابع روسی اعلام کردند این کشور قصد دارد پرونده شکایتی علیه بریتانیا در شورای امنیت سازمان ملل تشکیل دهد.

حمله ناکام اوکراین به مقر نیروی دریایی روسیه در کریمه/ بریتانیا متهم اصلی خرابکاری در خط لوله گازی نورد استریم/ تانک‌های ارتقا یافته اسرائیلی به کی‌یف ارسال می‌شوند +نقشه و تصاویر

تانک‌های ارتقا یافته اسرائیلی به کی‌یف ارسال می‌شوند

دولت اسلونی اعلام کرد این کشور ۲۸ دستگاه تانک T-۵۵ خود را برای کمک به ارتش اوکراین به این کشور منتقل کرده است.

حمله ناکام اوکراین به مقر نیروی دریایی روسیه در کریمه/ بریتانیا متهم اصلی خرابکاری در خط لوله گازی نورد استریم/ تانک‌های ارتقا یافته اسرائیلی به کی‌یف ارسال می‌شوند +نقشه و تصاویر

این تانک ها توسط صنایع نظامی اسراییل شدیدا ارتقاء پیدا کرده اند. نصب توپ ۱۰۵ میلی متری، دستگاه های جدید هدف گیری و زره جدید از جمله این ارتقاء ها به حساب می آید.

استفاده گسترده ارتش روسیه از پهپادهای انتحاری لانست

وزارت دفاع روسیه به تازگی تصاویری از استفاده از پهپادهای انتحاری مدل "لانست" علیه ادوات نظامی ارتش اوکراین منتشر کرده است.

در این تصاویر که مشترکا از دریچه دوربین پهپاد انتحاری و پهپادهای شناسایی ارتفاع بالا ضبط شده است، یک دستگاه سامانه پدافندی Buk-M۱ اوکراینی و یک دستگاه هویتزر ۱۵۵ میلی متری امریکایی M-۷۷۷ توسط پهپادهای لانست هدف قرار گرفته و نابود می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ارتش روسیه IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    ماشالا ارتش روسیه به کوری غرب گداها الان بعد پست این نظر میان خخخخ
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      16 5
      اصلا حمله به اوکراین کار روسیه نبوده، #کار_خودشونه که حواس مردم رو پرت کنن. انفجار نورد استریم هم #کار_خودشونه. (تورو خدا نخندین، باور کنین به همین ساده لوحی در اطراف خودمون هستن و دارن زندگی میکنن).
    • پِدی ازپیج همسایه IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      5 4
      مشرق فیلم۴۰تاغول قدیروف داخل کیسه حمل جسد که بدست توپخانه ی ارتش اکراین به هلاکت رسیدن رو پخش نمیکنی؟
    • پدی ازپیج همسایه IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 2
      درخاک اکراین ازخودشون ویدئو(تلگرام یا تیک تاک)گرفتن پشت پیانو هروکر میکنن و موقعیتشون لو میره ، یهو توپخونه ی ارتش اکراین عین ببرمازندران روی سرشون خراب میشه و۴۰تاشون رو داخل کیسه میکنه.ویدئوش هست.
    • ح IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      2 0
      بلا نسبت ببر مازندارن که با این نئو نازی های نوکر باندارا مقایسه بشه باندارا خون یک ملیون لهستانی به گردن توست ولی ظاهرا باید چشم بر جنایات نازی ها هست
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      1 0
      به نظر جنگ روس و اوکراین مثل جنگ عراق و ایران قرار نیست برنده ای داشته باشد و فقط باید باعث فرسایش دو طرف بشه
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 0
      نتیجه جنگ ایران عراق این بود ، مهاجم نابود شد . درسته که نه مستقیمن به خاطر همون جنگ ولی به خطر اون ذهنیت سلطه جویی و تجاوزی که در داتش بود . روسیه هم همین دات نابودش میکنه .
  • DE ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    16 11
    دلقینسکی: صدای پهبادهای ایرانی ما را اذیت میکند. خب مگه صداشون چطوریه که اذیب میشی، میشی ؟ میتونی صداشون را تقلید کنی ؟ آره صدای موتورسیکلت‌ِ اینجوریه: عووو ووووووووووووووم بومب ! خب مگه‌ضدهوایی ندارید؟ چرا خوبشم داریم ولی پهباده جاخالی در میکنه لایی میکشه تیک اوف میکنه‌تک چرخ میزنه نمیشه زدش. خوب چرا با فتوشاپ‌کلا دیلتش نمکنید؟ چون‌در فتوشاپ هم همین کارها را میکنه. خب پس برو بمیر بگذار مردم‌آخر عمرشون را حداقل کمی در آرامش زندگی کنند
  • حسام IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    11 14
    حمله ناکام.؟ دو تا قایق بزرگ جنگی غرق شده. یه مین روب متلاشی شده. ناو جنگی ماکاروف صدمه دیده. یه کشتی حمل و نقل آسیب شدید دیده. چندتای دیگه هم آسیب دیدن. از دید روس‌ها همه چیز ناکامه. عین همون ناو پوشالی مسکوا که آخرش گفتن در یک عملیات ویژه تبدیل به زیر دریایی شد.😂😂
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      11 6
      حسام یکم دیگه به دروغات ادامه بدی مینویسی که مسکو هم سقوط کرد و ارتش متحد ناتو در حال پیشروی به سمت چین هستش
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      8 1
      ولی شعاع انفجار خیلی زیاد بود فکر کنم حداقل 2 ناو جنگی غرق شد
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    9 5
    روس ها اگر می خوان از این جنگ نتیجه بگیرن باید فرودگاه ها و راه های ارتباطی این کشور با غرب را بزنن جوری که دیگر برای ماه ها آن فرودگاه یا ایستگاه قطار یا پل به بازگشایی مجدد نرسه والا 100 درصد شکست خواهند خورد هر چی گرفتن از دست می دن و سرخورده می شن چون جنگ فرسایشی شده و طرف مقابل چه مالی چه تجهیزاتی و حتی نیروی انسانی دائما و به شکل گسترده در حال شارژ شدن است عملیات های اصلی و بزرگ علیه روس ها مثل همین حمله به نیروی دریایی روس ها , تماما توسط ناتو و به رهبری انگلیس انجام می شه و افسران و فرماندهان ناتو در میدان هستند نظامیان روسی ربات که نیستند خسته می شن تحلیل می رن خصوصا روحی روانی چون می بینند امروز مثلا یگان زرهی اوکراینی ها در فلان منطقه را خلاص کردن فرداش حتی با ادوات و تجهیزاتی بهتر جایگزین می شه تمام قدرت ماهواره ایی , آواکس ها و پرنده های جاسوسی الکترونیک , جنگال و شنود و ... ناتو هم در میدان است یعنی اصلا این ها حرکت پرنده های روسی را در لحظه ایی می بینند که هنوز از روی باند بلند نشده چنین جنگی اصلا در دراز مدت به نفع روس ها نیست کریمه را هم از دست خواهند داد مگر در شیوه جنگی خود تجدید نظر کنند .
  • جاوید ایران اتمی US ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    10 4
    این bbc عجب بی شرفیه خداییش، عجب مهره سرویس اطلاعاتی دولت انگلیس بوده، خیلی تابلو هست، امروز توی سایتش چیزی دیدم که حیرت کردم!!!! بی بی سی بی شرافت و‌ ارگان امنیتی انگلیس اومده توی سایتش تیتر زده: «بی‌اعتنا به تهدید و سرکوب خشن، اعتراض‌های گسترده در ایران ادامه دارند» !!!!! بی بی سی تا حالا نوعی جلو اومده بود که سعی میکرد به خیال خودش وقتی اینترنشنال هست خودش خیلی عریان جلو نیاد! سعی میکرد نسبتاً از اینترنشنال کمرنگ تر وملایم تر خودش رو نشون بده، اما حالا یکی دو روزه و مخصوصاً از امروز برخلاف همه روزهای گذشته عمل کرده و تند تر از اینترنشنال جلو اومده! دیده وضع خرابه و‌دیگه در شهر ها مخصوصاً بعد ازهشدار دیروز ژنرال سلامی عزیزمون خبری نیست اومده احساس خطر بزرگی کرده داره صرفاً با تیتر هیجانی میخواد به مخاطبش امید بده!! حیرت آوره واقعاً !! یعنی در روز روشن خواسته اینطور به مخاطب پیام بده که مبادا بعد از سخنان ژنرال ایرانی عقب بشینید صحنه رو خالی کنیدهاااا، ما در اونصورت بدبخت میشیمممم‌ هااااا !! این درحالی هست که خود بی بی سی برای اثبات تیترش هیچ ویدیویی نتونسته از اعتراضان خیالی توی پیج و سایتش منتشر کنه! یعنی این بی بی سی در روز روشن اعتراض در چند دانشگاه رو چنان تیتر درشت و هیجانی زده که کسی ندونه شدیداً توهمی میشه!!
    • ناصر IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      1 3
      خوب نوشتی ولی باپرچم امریکاضدامپریالیسم شدنت شک برانگیزه
  • جاوید ایران اتمی US ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    12 2
    یک چیز دیگه درباره تیتر همون بی بی سی در امروز، بگم باورتون نمیشه، یعنی میتونم بگم اونایی که تا گوشت و پوست و استخون این بی بی سی رو شناختن میتونن بفهمن بی بی سی چقدددددر ناراحت و‌عصبانی هشت😂😂 در زیر همون تیتر برای خلاصه کوتاه از عناوین اصلی خبرهاش نوشته: (فرمانده سپاه خراسان جنوبی هشدار داده که «اگر موضوع ادامه یابد از دست ما خارج خواهد شد») !!!! یعنی منی که متوجه هستم و دیگه سالهاست فریب این بی بی سی رو‌نمیخورم هم فریب خوردم و به خودم گفتم یعنی وضع ایران اینقدر بده که فرمانده سپاه خراسان جنوبی اینو گفته!؟ یعنی وضع داره از کنترل حکومت خارج میشه!؟ راستش شوکه و ناراحت شدم!! اما بعدش به خودم گفتم شاید اصل ماجرا و خبر این نباشه و بی بی سی بازهم شیطنت کرده! رفتم دنبال اصل خبر و مشروح کامل گفته های این فرمانده! بعد که خوندم دیدیم ای دااااااد بی بی سی خواسته صد در صد خبر رو وارونه به خورد مخاطب القا کنه! وقتی اصل خبر رو خوندم اژ شدت حرص و خشم و ناراحتی و وابسته به MI6 بودن بی بی ییکباردیگه حیرت کردم! این فرمانده منظورش ‌از این حرفها این بوده که صبر ما و حامیان حکومت و بسیج و‌کل نظام داره به پایان میرسیه وماتا الان خیلی تلاش کردیم جلوی ورود نیروهای انقلاب رو برای برچیدن کامل آشوب ها بگیریم اما اگه ماجرا رو بیشتر کش بدن دیگه از دست ما خارج میشه و ما دیگه نمیتونیم جلوی ورود دوستداران انقلاب و حکومت برای جارو کردن آشوبگرها رو بگیریم!! این پیام کجا و پیامی که بی بی سی تلاش میکرد با همین تیتر به مخاطب ابله خودش القا کنه کجا!! اول من فکر کردم این حرفها تماماً نشان دهنده ضعف هست و یعنی تظاهرات تمام کشور رو دربرخواهدگرفت و اوضاع از دست ما(سخنان فرمانده خراسان جونوبی) خارج میشه اما بعد متوجه شدم دقیقاً برعکس هست و یعنی صبر ما در حال به پایان رسیدن هست و دیگه نمیتونیم جلوی ورود حامیان حکومت برای جارو کردن رو بگیریم!! میبینید بی شرفی و امنیتی بودن بی بی سی رو!؟ این مدل کار رسانه ای کردن فقط از سرویس های امنیتی برمیاد، بیخود نیست بی بی سی نقش اساسی در کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ داشته و رمز اون کودتا از همین بی بی سی اعلام شده!! واقعاً و دقیقاًیکبار دیگه برام اثبات شد بی بی سی فارسی شعبه MI6 هست و کاملاً یک نهاد امنیتی هست،ادامشم میگم الان😂
  • جاوید ایران اتمی US ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    6 1
    به مشروح اون بخش هم رفتم درباره حرفهای فرمانده سپاه اون استان هیچ توضیح اضافه ای نبود، فقط هدفشون بیشترین تأثیرگذاری روی مخاطب در صفحه اول و تیتر اصلی سایت بی بی سی هست! منظور من از همه اون حرفهایی که گفته بودم درباره تأسیس یک شبکه فارسی بسیار پرخرج و مدرن همین بود که در این مواقع فوری بیاد برنامه ترتیب بده برای آگاه کردن مردم و حرفهای من رو اونجا بگن و آموزش بدم مردم رو، اما نداریم چنین چیزی! عجب چیزیه این بی بی سی، خیلی ناراحتن خیلی عصبانی هستن خیلی به دلهره افتادن کامل مشخصه😂 احساس خطر عجیب به جونشون افتاده😂 کارمندان به ظاهر ایرانی بی بی سی به چی خودشونو فروختن؟ ننگ برشما که کارمند سرویس امنیتی اطلاعاتی انگلیس شدید بر علیه کشور خودتون، البته شما بی همه چیز هستید شما وطن ندارید، بی غیرت های خود فروخته هستید.
  • IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    13 5
    زمستان سرد اروپا چی شد؟ آخه یکی تحلیل هاتون نباید درست از آب در بیاد؟؟مملکت هم از بدبختی ما ادارش با شماست
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      8 2
      اینها تحلیل بلد بودند که وضع مملکت این قدر لبه پرتگاه نبود. قیمت گاز منفی شد و پوتین بدبخت هنوز تو توهم است
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      1 1
      قیمت گاز منفی شده ولی دویچه وله میگه تورم آلمان ۱۰.۵ درصده! بعد یک سال پیش تورم ۲ ۳ درصد بود اصن درد نداشته!
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      1 0
      تحریم روسیه وبلاروس همزمان خرج نبرداوکراین واخراج کارگران شرکتهای مشترک باروسیه وتوریستهاونرم افزارها ونابودکردن گازنورداستریم وقحطی گندم بخاطرنبودخریدازاوکراین وروسیه
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      1 0
      هنوز زمستون نیومده صبر کنید تو پاییز بسر می بریم / آخر پاییز هم نشده که جوجه ها رو بشمرن/ خیلی عجول هستید ؛)) / زمستان سرد میاد بوقتش
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    12 5
    روسیه هرچه نابود وناتوان ومضمخل شود هم به نفع ایران وهم به نفع کل دنیاست اما به نفع نوکران وسرسپرده گان روسیه در ایران نیست
  • مصطفی IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 6
    همینه./ رهبری فرموده بودن اسرائیل 25 سال دیگه رو نمیبینه همینه. روسیه اسرائیل رو از جا می کنه می ندازه دور./ واقعا فکرش رو نمی کنند که انوقت روسیه از خاک سوریه میتون مادرشون رو به عزاشون بشونه
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    8 7
    هنوز هم به زمستان سرد امیدوارید!! اول اینکه به رنج کسی خوشحال نباشید ما مسلمانیم دوم اینکه اگر پی همسایه بشکند، سرعت شما زیاد نمیشود!
    • قریشی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      6 3
      بحث اینجاست که برای بار هزارم ملتها یاد بگیرند با طناب پوسیده امریکا ته چاه بدبختی نرن . ملت اوکراین هم داره تاوان نوکری سیاستمداران خودش برای امریکا رو پس میده .
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 0
      ملت اوکراین داره وطیفش رو انجام میده تا شرمنده ایندگانش نباشه ، دفاع
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    4 8
    درود بر روسیه و دوستان دور و نزدیک
  • سِتی خواهرپِدی IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    12 9
    قراربود۷۲ساعته کیف و۱۰۰٪خاک اکراین سقوط کنه ،الان ۲۴۹روز گذشته و۱۰٪خاکش اشغال شده و اونم دارن پس میگیرن.زمستونم میادومیره روسیاهی به زغال ونوچه هاش میمونه.
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 2
    نابودیش به نفع ایرانه
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    10 7
    واقعا خاک بر سرتون که خودتون رو به خاطر روسیه اینطور قاطی جنگی کردین که هیچ ربطی بهتون نداره...
    • آریا IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      4 5
      اتفاقاً خیلی هم ربط داره ... هرچی ناتو به قفقاز و آبهای خزر نزدیکتر بشه برای ایران مشکلات بیشتری درست میشه ...
  • مهدی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    4 2
    روسیه خوب داره دفاع میکنه 😁😁😁😁
  • من IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    6 5
    اف بر تو مشرق که عاشق پوتینی
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    4 2
    کور خوندن ما تا قطره آخر خونموم برای رهبر پوتین میجنگیم
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 0
      😂
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 0
      جدا از شوخی ، فعلا خون لازم نداره ، اگه خیلی وفادارید ، پول مالیاتتون رو بدید پهباد براش بسازید 🤣
    • ح IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 0
      خفه شو اشغال بی وطن مثلا دنبال چی هستید؟ آقا ما مستقیم از غرب آقایون برای اینکه بهشون فشار نیاد و وجدان راحت داشته باشن میگن شرقی و توده ای کی شود آب دریا ز پوز سگ نجس؟
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 1
      رهبرپوتین خودش میگه ارزوی من دیدارهابارهبرمعنوی ایران است ون زمینی که شماتوش میخوای نشون بدی سیاست ایرانه اونواوته
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 0
      برو بابا
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    0 2
    دفاع روسیه بهتر از قبل شده
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    2 0
    منگلها ،ناوگان رو میزنن ، اشغالش نمیکنن که . همین که صربه خورده و اسیب دیده ،عملیات موعق هست
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 0
    اصلن تابلو نیس که سینه چاک روسیه هستید
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 0
    روسیه تا سالها درگیر این جنگ خواهد ماند
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 1
    پیروزی سریع و قاطع لازم داشت که نشد همین شکست محسوب میشه . و چون اووراین شرایط جنگی داره ،زلینسکی هم در پست ریاست جمهوری باقی خواهد ماند .جنگ اوکراین ، جز شکست خفت بار برای روسیه هیچ سودی نخواهد داشت
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 0
    رهبر عزیز پوتین تا خون در رگ ماست هدیه به پوتین.... انشالله ایران هم به روسیه ملحق میشه و یک کشور میشیم
    • مملی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 0
      میتونم بگم بهت خاک تو سرت شل مغز
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 0
      اگر زلینسکی رو نتونه شکست بده و دولتش رو عوض کنه ، چیزی از روسیه نمیمونه ، تنها راهش اینه که با خودش ، الحاقمون کنه به لقاح الله 🤣
  • حسین IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 0
    جنگ در هر صورت پدیده شومی هست اما تجربه جنگ جهانی دوم نشون داد که بیطرفی به نفع ایران نیست و ایران باید منافع خودش رو در نظر بگیره ،اگر روسیه در اوکراین شکست بخوره بعدش ناتو میاد سراغ ایران ،به نفع ایرانه که روسیه شکست نخوره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس