کد خبر 1431178
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
پیام تسلیت رئیس‌جمهور درپی درگذشت آیت‌الله واحدی

رئیس جمهور درگذشت عالم ربانی حضرت آیت‌الله سیداحمد واحدی را به بیت مکرم ایشان، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه و دوستداران آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در پیامی با تسلیت درگذشت عالم ربانی حضرت آیت‌الله سیداحمد واحدی اظهار کرد: این روحانی فرهیخته و دین‌پژوه که نزد بزرگانی چون آیت‌الله بروجردی، امام خمینی و علامه طباطبایی به کسب علم پرداخت، برای ترویج معارف اسلامی و مکتب ائمه اطهار(ع) راهی سوریه شد و مدتی تولیت حرم‌های مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام‌الله علیهما) را عهده‌دار شد و در کنار فعالیت‌های دینی، منشأ‌ خدمات اجتماعی ماندگاری شد.

رئیس جمهور در پایان این ضایعه را به بیت مکرم، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه و دوستداران آن مرحوم تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همجواری با اهل بیت(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • انديمشك IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    1 0
    ضمن عرض تسليت به جهت درگذشت اين شخصيت، واما چقدر خوبه كه رييس جمهور هرروز ويا هرزماني كه دربين اين شلوغيها افرادي كشته مي شوند، در باب احترام به حقوق شهروندي حداقل به خانواده كساني كه انصافاً گناهي نداشته اند و يا بطور ناخواسته كشته شده اند، همدردي كنن و عرض تسليتي هم براي مردم عادي داشته باشند
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 1
    شادی روحشان صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس