روسیه پادزهر تحریم های غرب را یافته است

وزیر دارایی روسیه اعلام کرد این کشور توانسته راهکار مقابله با تحریم های غرب را پیدا کند.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، «آنتون سیلوانوف» وزیر دارایی روسیه مجموعه اقداماتی را که وزارت دارایی روسیه برای پاسخ به فشار تحریم های غرب بر روسیه انجام داده است، را مورد ستایش قرار داد و گفت: روسیه توانسته است در برابر تحریم های اقتصادی غرب پادزهری پیدا کند.

وزیر دارایی روسیه در ادامه تاکید کرد که دستاورد مشترک، به ویژه دروزارت دارایی روسیه این است که طیف وسیعی از اقدامات به منظور پاسخ گویی به این وضعیت دشوار در پیش گرفته شد.

سیلوانوف ادامه داد: ما از پیش یک برنامه تقریبی از اقدامات، یک برنامه تصمیم گیری در مورد چگونگی ساختن اقتصاد و امور مالی خود را داشته ایم.

بنا به تاکید سیلوانوف، روسیه توانسته است با تحریم ها مقابله کند.

وزیر دارایی روسیه افزود: ما پیش از این یاد گرفته‌ایم که چگونه به محدودیت‌هایی که باید با آن‌ها زندگی کنیم، پاسخ دهیم و پادزهری در برابر این تحریم‌ها یافته ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    آفرین. وقتی روبل در مقابل انرژی دریافت میکنید، این یعنی رابطه پترول-دلار رو نابود کردید... و این یعنی نابودی انرژی ارزان به آمریکا از اصلی‌ترین عوامل قدرت چرخنده اقتصاد آمریکا. سبحان الله که حضرت روح الله، چند ده سال پیش این مطالب رو میگفتند و کسی نفهمید... الان دارید کم‌کم میفهمید که قدرت کذای غرب، بدون انرژی ارزان، پوف! ریال در مقابل نفت، بایستی در دستور کار اقتصاد ایران برای پشتوانه پول ملی، بشود... یعنی از بین بردن رابطه پترو-دلار.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس