طائب

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بازگشت مجدد نتانیاهو به قدرت، سبب تضعیف دولت دموکرات‌ها در آمریکا می‌شود و انتخابات دیروز، شروع چالشی جدید برای اسرائیل و آمریکا خواهد بود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسین طائب، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه ۱۱ آبان) در دانشگاه امام حسین (ع) در تحلیل وضعیت رژیم صهیونیست، گفت: با توجه به تلاش‌های گسترده دولت فعلی رژیم صهیونیستی برای حفظ دولت، بازگشت مجدد نتانیاهو به قدرت، سبب تضعیف دولت دموکرات‌ها در آمریکا می‌شود و انتخابات دیروز، شروع یک چالش جدید برای اسرائیل و آمریکا خواهد بود.

وی افزود: علی رغم درخواست بنت از جمعیت خاموش اسرائیل و طرفداران خود برای حضور در خیابان‌ها و شرکت در انتخابات، بعد از برگزاری ۴ انتخابات در طول یکسال، با اقدامات تند و رجزخوانی‌های طرفداران نتانیاهو مبنی بر برخوردهای رادیکال با مخالفان آنها، اوج دوگانگی سیاسی - اجتماعی و خشم و کینه سیاسی شکل خواهد گرفت.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه در پایان تصریح کرد: روی کار آمدن حزب لیکود، دوگانگی‌های سیاسی را به اوج رسانده و خشم و گسل‌های اجتماعی را افزایش خواهد داد. ادامه این روند موجب وخامت اوضاع دولت و تشدید آسیب‌پذیری‌ها و منجر به بروز ناآرامی‌های اجتماعی در درون اسرائیل خواهد شد و نتیجه، آن خواهد شد که همان برنامه‌هایی که برای ایران در نظر گرفته بودند را به خودشان در اسرائیل و آمریکا باز می‌گرداند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 21
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سوخته IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    انشاالله اسرائیل و اربابانشان و همدستان شان در داخل ایران { اصلاح طلبها } نابود میشوند
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 0
    ان شاءالله بحق محمدوآل محمد(ص)نابودی مستکبران ودشمنان اسلام نزدیک است. اللهم عجل لولیک الفرج.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس