کد خبر 1432609
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
1

در ویدئو منتشر شده توسط نیویورک تایمز مردی مسلح دو پرستار را به قتل می‌رساند.

به گزارش مشرق، در ویدئوی منتشر شده از نیویورک‌پست (۲ نوامبر ۲۰۲۲) دوربین بیمارستانی در دالاس، تگزاس صدای هرج و مرج، فریادهای دردناک و فریادهای درخواست کمک را ضبط کرده است، هنگامی که مرد مسلحی که در اکتبر ۲۰۲۱ پس از گذراندن دوران محکومیت خود به خاطر سرقت، از زندان آزاد شده بود، اما همچنان تحت نظارت الکترونیکی قرار داشته و اجازه داشت برای زایمان دوست دخترش به بیمارستان مراجعه کند، دقایقی پس از زایمان دوست دخترش، او را متهم به کلاهبرداری می‌کند و دو پرستار را به ضرب گلوله کشته و دوست دخترش را نیز با تپانچه می‌زند.

در این ویدئو شنیده می‌شود که دوست دختر او به پلیس فریاد می‌زند که شلیک نکند و درخواست کمک می‌کند. پلیس از مادر جدید می‌خواهد که بیرون بیاید و او فریاد می‌زند که نمی‌تواند چون دستگاه‌ها به او وصل است. در صوت ضبط‌شده، صدای هق هق نوزادی که در بحبوحۀ کشت‌وکشتار به دنیا آمده و افسرانی که از نیاز به جراح می‌گویند نیز شنیده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پادشاه IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
    2 0
    تفکراتش مثل تفکرات اغتشاش گرای ایران بوده. با خودش گفته با یه دختر دوست میشم، بعد اگه حامله شد ، می کشمش تا دیگه مسئولیتی نداشته باشم ، بعد با شعار زن زندگی آزادی ، با یکی دیگه وارد رابطه میشم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس