لندن: حمله به دفتر مهاجرتی در جنوب انگلیس با انگیزه تروریستی بود

پلیس انگلیس امروز اعلام کرد که حمله به مرکز جدید مهاجرت در شهر «دوور» با انگیزه «تروریستی» بوده است.

به گزارش مشرق به نقل از ایندیپندنت، واحد مبارزه با تروریسم انگلیس امروز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که حادثه حمله اخیر با بمب به یک مرکز مهاجران در شهر «دوور» در انگلیس با انگیزه راست گرای افراطی بوده است.

در بیانیه صادره از سوی واحد مبارزه با تروریسم انگلیس در این باره آمده است: شواهد به دست آمده نشان می دهد که یک انگیزه راست افراطی پشت این حمله وجود داشته است. اقدامات حمله کننده بر پایه تفکر افراطی صورت گرفته که از آستانه حادثه تروریستی می گذرد.

از سوی دیگر، پلیس ضدتروریسم در جنوب شرق (CTPSE) نیز در این خصوص اعلام کرد که شواهد به دست آمده نشان می دهد که این اقدام با انگیزه تروریستی یک ایدئولوژی راست‌ گرا انجام شده است.

یک مقام امنیتی که نخواست نامش ذکر شود گفت که پشت این حمله انگیزه‌ای راستگرای افراطی وجود دارد.

گفتنی است در ۳۰ امتبر فردی به مرکز جدید مهاجر در شهر دوور واقع در جنوب شرق انگلستان کوکتل موتوتق پرتاب و سپس خودکشی کرد.

آتش‌سوزی ناشی از انفجار کوکتل مولوتف توسط نیروهای آتش‌نشانی مهار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    یعنی یک کوکتل مولوتف انداختن آن هم ازطرف شهروند درجه یک انگلیس مدعی وخبیث ،این قدر جلزو ولز و بیانیه دارد؟ آخر جانوران بد ترکیب ده ها مورد تخریب ،پرتاب نارنجک وکوکتل مولو تولف و...در ایران اعتراض می شود و شما حامی ،!!!ولی یکدانه کوکتول مولوتوف می شودغملیات تروریستی! شماد یگر چه موجودات مشمئز کننده ای هستید؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس