روایتی از بسیجی مجروح آبیکی که به دست اغتشاشگران به کما رفت

بسیجی آبیکی که ۱۲ شب پیش در اغتشاشات، مورد اصابت نارنجک قرار گرفت، هفت روز به کما می رود و پس از چهار روز بستری شدن در بخش، از بیمارستان مرخص می شود اما درمانش هنوز ادمه دارد.

به گزارش مشرق، شب چهارشنبه چهارم آبان بود که خبر رسید در شهر آبیک تحرکات و اغتشاشی به راه افتاده است که با پیگیری ها از مردم و برخی منابع آگاه و مشاهدات عینی خبرنگار ما در شهرستان آبیک صحت موضوع تایید شد.

آشوبگران در قالب گروه های مختلف در نقاط مختلف شهر می رفتند و اقدام به سردادن شعارهای ساختار شکنانه و شعارنویسی می کردند.

روایتی از بسیجی مجروح آبیکی که به دست اغتشاشگران به کما رفت

آتش درگیری و آشوب در بلوار امام خمینی(ره) تندتر بود و  بیشتر تمرکز برخی آشوبگران و ناآگاهان در داخل شهر آبیک در این مکان بود که البته برخی نیز در نقاط دیگر از جمله شهرک بعثت به حرکات و رفتارهای هنجارشکنانه دست می زدند.

با ورود نیروی انتظاری و ویژه سپاه و بسیجیان گردانهای مختلف آتش اغتشاش پس از چندین ساعت مهار شد و ماموران امنیتی و انتظامی موفق به دستگیری تعدادی از لیدرهای اغتشاش شدند که با ادامه دستگیری افراد اصلی در روزهای بعدی، کاملا آرامش به شهرستان بازگشت.

در حین آشوب و تحرکات هم دو نفر توسط اغتشاشگران آسیب دیدند و مصدوم شدند.

یکی از بسیجیان شهرستان آبیک که در شب اغتشاشات دچار حادثه شد، سید محمد آرموتی بود که سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان به همراه سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک، حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک، علیجانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک و دیگر مسئولان سپاه استان و شهرستان از این بسیجی آسیب دیده عیادت و از وی دلجویی کرد.

ماجرای شب آشوب و نحوه مصدوم شدن این بسیجی را از وی و پدرش پیگیری کردیم و گفت و گویی انجام دادیم که از نظر می گذرد.

وقتی نارنجک زیر پایم افتاد دیگر متوجه چیزی نشدم

سید محمد آرموتی ۲۴ ساله و دارای شغل آزاد اظهار می کند: حدود ساعت هشت و نیم شب چهارشنبه بود که اطلاع دادند شهر توسط اغتشاشگران شلوغ شده است. با موتور شخصی، خود را به بلوار رساندم. موتور را در جایی پارک کردم و داخل جمعیت رفتم و به بسیجیان دیگر ملحق شدم.

وی می افزاید: داخل جمعیت بودم که از بالای پاساژ آزادی نارنجک زیر پایم پرتاب کردند که کلاهم افتاد و کاملا بیهوش شدم و دیگر متوجه چیزی نشدم.

این بسیجی ادامه می دهد: از ناحیه چشم و سر دچار آسیب شده بودم که هفت روزی در کما بودم و چهار روز هم در بخش بیمارستان شهید رجایی قزوین بستری بودم.

آرموتی اضافه می کند: کارها و اقدامات آشوبگران اشتباه بوده و پشیمانی برای آنان می ماند. آنان و دیگر اغتشاشگران تحت هیچ شرایطی نمی توانند نظام را تغییر دهند و تصور باطلی است که در ذهنشان می گذرد، ما رهبر معظم انقلاب را داریم و به خاطر دفاع از مردم و میهن مان در شب شلوغ و آشوب شرکت کردم.

در شب اغتشاش، آشوبگران اعم از افراد مختلف و بعضا دختران و پسران جوان هم حضور داشتند و دست به اقدامات مختلف از جمله شعار دادن، درگیری، آتش زدن سطل های مکانیزه، شکستن برخی ساختمان ها،  شعار نویسی، سر دادن شعارهای ساختار شکنانه و... زده بودند و برخی نیز با قمه و تبر و اسلحه و....  وارد کارزار آشوب شده بودند که با طرح های امنیتی مناسب، اوضاع مدیریت و کنترل شد و آرامش کاملا به شهر برگشت.

روایتی از بسیجی مجروح آبیکی که به دست اغتشاشگران به کما رفت

از دست ما جز دعا کاری بر نمی آمد

سید باقر آرموتی پدر این بسیجی آبیکی، محمد را تنها فرزند خود ذکر و می گوید: سر کار بودم که به من خبر دادند پسرم در اغتشاش زخمی شده، اول گفتند که دستش شکسته بعد گفتند پایش شکسته تا اینکه اطلاع دادند سرش آسیب دیده و به کما رفته فقط دعا کنید. کاری جز دعا از دست ما برنمی آمد.

وی با بیان اینکه هر کس می آمد و یک چیزی در خصوص وضعیت پسرم می گفت، می افزاید: همسرم در همان شب به اتفاق اقوام دیگر قرار بود به کربلا مشرف شود که می خواست سفرشان را کنسل کنند اما گفتند که بروید و به امام حسین علیه السلام متوسل شوید.

پدر بسیجی بیان می کند: پسرم پایش تکان میخورد اما چشم هایش باز نمی شد تا اینکه چشم هایش را باز کرد و به هوش آمدنش را مدیون امام حسین علیه السلام هستم و توسل به این امام همام سبب شد خدا پسرم را دوباره به من و مادرش بدهد.

آرموتی می افزاید: آشوب‌گران تعدادی از نااهلان و افراد ناآگاه هستند که می خواهند نظم و امنیت را به هم بریزند و به نظام آسیب برسانند اما کور خوانده‌ اند.

وی بیان می کند: مملکت خوب و امنی داریم که برخی درصدد بر هم زدن این امنیت هستند و با راه اندازی اغتشاش و آشوب قصد دارند ایران را ناامن جلوه دهند که نخواهند توانست.

وضعیت محمد آرموتی رو به بهبود است و معالجه و درمان وی همچنان ادامه دارد.

فرد دیگری هم از شهرستان آبیک در چهارشنبه شب آشوب از سوی اغتشاشگران آسیب می بیند که وضعیت وی رو به بهبودی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    0 0
    طفلی چشماش چپ شده
  • ایرانی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    0 0
    لعنت و ننگ و نفرین بر بانیان و مشوقین و برنامه ریزان و عاملان جنایات ریز و درشت داعشیهای بی وطن! خداوند مدافعین نظم و آرامش و امنیت و اقتدار میهن عزیز را حفظ نموده و بر توفیقاتشان بیفزاید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس