جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی مجلس درباره جام جهانی فوتبال/ مدیرعامل منطقه آزاد کیش: نواقص موجود در زیرساخت‌های جزیره کیش تا قبل از جام جهانی برطرف می‌شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مدیرعامل منطقه آزاد کیش عنوان کرد که کاستی‌های موجود در بحث زیرساخت‌های جزیره کیش برای پذیرایی از تماشاچیان مسابقات جام جهانی در قطر تا پیش از آغاز جام جهانی برطرف می شود.

به گزارش مشرق، غلامرضا منتظری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: نشست کمیسیون فرهنگی مجلس برای بررسی پیوست فرهنگی تهیه‌شده برای مسابقات جام جهانی فوتبال در قطر و همچنین بحث آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای پذیرایی از بخشی از گردشگران و تماشاچیان مسابقات فوتبال قطر در کشورمان برگزار شد.

وی افزود: در این نشست که وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و معاون وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، رئیس سازمان صدا و سیما، مدیرعامل منطقه آزاد کیش برگزار شد، این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و میهمانان جلسه گزارشات خود را درباره این موضوعات به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: طبق گزارش ارائه‌شده برنامه‌های ادبی، فرهنگی و هنری مختلفی برای مسابقات جام جهانی در حوزه مسائل فرهنگی در پیش، حین و پس از برگزاری مسابقات فوتبال در قطر در نظر گرفته شده که این مسابقات هم در جزیره کیش و هم در کشور قطر  هم در استان‌های مختلف کشورمان برگزار خواهد شد.

منتظری خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین آقای کشاورز مدیرعامل منطقه آزاد کیش گزارشی را از آماده‌سازی زیرساخت‌های جزیره کیش برای پذیرایی و استقبال از جمعی از تماشاگران مسابقات جام جهانی فوتبال ارائه کرد و گفت که نواقص و کاستی‌ها در این حوزه به حداقل رسیده و همین کاستی‌های حداقلی نیز تا پیش از آغاز مسابقات جام جهانی برطرف خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس