کد خبر 1434252
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
ند پرایس

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا خبر بازداشت یک زن تبعه این کشور در عربستان را تأیید کرد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه آمریکا تأیید کرد که یک شهروند زن آمریکایی به نام «کارلی موریس» در عربستان سعودی در بازداشت است، اما این وزاتخانه اشاره نکرد که آیا تاکنون هیچ کسی توانسته با او ملاقات کند یا خیر.

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری با اعلام این خبر افزود: سفارت ما در ریاض بسیار درگیر این قضیه است و آنها از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارند. ما از گزارش‌هایی مبنی بر بازداشت خانم موریس مطلع هستیم و البته امنیت شهروندان آمریکایی در خارج از کشور اولویت اصلی ما در وزارت امور خارجه است.

وی تصریح کرد: ما در کمک به شهروندان آمریکایی که در خارج از کشور بازداشت می‌شوند، بسیار جدی هستیم. ما به دنبال دسترسی فوری برای ملاقات با شخص بازداشت شده برای کمک به او با تمام کمک‌های کنسولی مناسب هستیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ج د ا IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    4 0
    ((البته امنیت شهروندان آمریکایی در خارج از کشور اولویت اصلی ما در وزارت امور خارجه است)) خخخخخخخخ ....البته اولویت وزارت خارجه آمریکا دخالت وحشیانه در امور تمام کشورهای غیر همسو با سیاست های استکباری آمریکاست... دروغ پراکنی - نفرت پراکنی - تهمت پراکنی - فرافکنی جنایات آمریکا و اسرائیل و غرب - ایجاد فتنه و انقلاب رنگی در کشورهای مختلف و همکاری با سازمان های تروریستی در ترور و کشتن نخبگان نظامی و علمی در کشورهای غیر همسو با آمریکا از جمله اولویت ها و فعالیت های شبانه روزی وزارت خارجه آمریکاست...
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 0
    عربستان از مزیتهای دستگیری این جاسوسه به خوبی استفاده کند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس