رُم از آزادی زن ایتالیایی بازداشت شده در ایران خبر داد

دفتر نخست‌وزیری ایتالیا اعلام کرد یک زن ایتالیایی که اواخر سپتامبر به ظن شرکت در اغتشاشات در ایران بازداشت شده بود، آزاد شده است.

به گزارش مشرق، دفتر «جورجیا ملونی» نخست‌وزیر ایتالیا پنجشنبه (۱۰ نوامبر، ۱۹ آبان) اعلام کرد «زن ایتالیایی وبلاگ‌نویس سفر که اواخر سپتامبر [اوایل مهر ماه] در ایران بازداشت شده بود، آزاد شده و در راه خانه است». 

به گزارش خبرگزاری رویترز، دفتر نخست‌وزیری ایتالیا در بیانیه‌ای ادعا کرد: بعد از کار دیپلماتیک فشرده، امروز آلسیا پیپرنو توسط مقامات ایرانی آزاد شد و برای بازگشت به ایتالیا آماده می‌شود. 

رویترز مدعی شده دلیل بازداشت پیپرنو و دیگر شهروندان اروپایی توسط مقامات ایران، ظن شرکت در اعتراضات (اغتشاشات) اخیر در ایران بوده است. 

ملونی در سخنرانی در رُم، از سرویس‌های اطلاعاتی و دیپلماتیک ایتالیا برای آنچه وی «کار خارق‌العادۀ در سکوت» برای بازگرداندن این فرد به ایتالیا خواند تشکر کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    0 0
    ایتالیابهتر است کاری کند که خاطه تلخ نقش موسولینی به عنوان متحد هیتلر آلمان، درجنگ جهانی وکشتار میلیون ها انسان فراموش شود.نه این که دوباره در کنار وارثان هیتلر قرار گیرد. دفعه بعد حواسشان باشد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس