فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه: تجزیه طلب در سیستان و بلوچستان نداریم

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه گفت: ما در سیستان و بلوچستان تجزیه طلب نداریم و همه در کنار هم برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

به گزارش مشرق، سردار محمد کرمی روز دوشنبه در همایش تحکیم وحدت و همدلی در سیستان و بلوچستان که با حضور هیاتی بلندپایه به نمایندگی از رهبر انقلاب، علمای شیعه و سنی، بزرگان طوایف و ریش سفیدان استان برگزار شد، تصریح کرد: از مردم سیستان و بلوچستان تشکر می کنم که در میدان بودند و بصیرت آنان ارزشمند است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه اظهارداشت: امیدواریم سفر هیات اعزامی باعث ایجاد انسجام و وحدت در بین اهل سنت و شیعه شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن اصلی جهان اسلام صهیونیست است، اظهارداشت: دشمنان در جنگ ترکیبی سعی می کنند ذهن‌ها را منحرف کنند و به سمت خودشان سوق دهند.

سردار کرمی گفت: جنگ شناختی یک واقعیت است و ما در این جنگ حضور داریم و باید با تمام توان در چنین کارزاری با اهداف دشمن مقابله کنیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نگاه راهبردی به سیستان و بلوچستان دارند و این نوع نگاه ارزشمند است، تاکید کرد: اگر مطابق رویه های دین مبین اسلام کار و تلاش انجام شود تمام پیشرفت‌ها برای جامعه اسلامی محقق می شود.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه گفت: دشمن با تمام توانش برای مقابله با جبهه حق و امت اسلامی به میدان آمده است و سعی می کند ما را در مسیر پایبندی به آرمان های اسلامی سست کند و اتحادمان را از بین ببرد.

 عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان روز یکشنبه در جریان سفر حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان با ایشان دیدار کرد.

در این دیدار که نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و برخی علما و اساتید اهل سنت نیز حضور داشتند، در مورد حوادث اخیر بحث و تبادل نظر شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری به همراه هیاتی بلندپایه به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

حاج علی اکبری قرار است تدابیر عالی رهبر انقلاب برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان بگذارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس