جزئیات سفر نماینده ولی فقیه به استان سیستان‌وبلوچستان/ از دیدار با خانواده شهدای امنیت تا پیام مردم سیستان به رهبر انقلاب

نماینده ولی فقیه در تشریح جزئیات سفر خود به استان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اصلی ترین دلایل سفر ما، شنیدن دیدگاه‌های مختلف مسئولین و بزرگان، نخبگان و جوانان استان سیستان و بلوچستان است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری نماینده ولی فقیه در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره جزئیات سفر خود به استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این افتخار نصیب بنده و هیئت اعزامی به این استان شد که حامل سلام و محبت رهبر عالی‌قدر انقلاب خطاب به مردمان عزیز، باوفا، باصفا و انقلابی استان سیستان و بلوچستان باشیم؛ رهبر انقلاب علاقه ویژه ای به این استان داشته و شناخت قدیمی از این استان دارند.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان استانی است با رنگین کمان قومیتی و مذهبی و تنوع فوق العاده زیبایی دارد، در عین حال با داشتن این همه تنوع، در سپهر نور ایمان و غیرت ایمانی و ملی دیده می‌شود و حقیقتاً تماشایی است.

نماینده ولی فقیه به برگزاری جلسه مستقل با علمای اهل سنت اشاره کرد و گفت: در این جلسه مطالب عزیزان را شنیدیم و نقطه نظراتشان را دریافت کردیم؛ یکی از اصلی ترین دلایل سفر ما، شنیدن دیدگاه‌های مختلف مسئولین و بزرگان، نخبگان و جوانان استان سیستان و بلوچستان است. به حمدالله جلسه علمایی ما با جمع قابل توجهی از نخبگان، دانشجویان و فعالین اجتماعی و فرهنگی برگزار شد و دیدگاه‌های آنان را شنیدیم.

حاج علی اکبری ادامه داد: ما در این سفر با خانواده‌های شهدای امنیت نیز جلسه‌ای داشتیم و آن جلسه هم جلسه با صفایی بود؛ پس از دریافت دیدگاه‌های این عزیزان که سرشار از عشق و ارادت به انقلاب اسلامی بود، پیام‌هایی که همه این عزیزان خدمت رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی داشتند را نیز دریافت کردیم و ان‌شالله امشب جلسات با خانواده‌های شهدا ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: امروز نیز جلسه فوق العاده ای داشتیم که برای خود من هم خیلی جذاب بود؛ بزرگان طوائف گوناگون از سراسر استان، علما، نخبگان مرکز استان و جمعی از مسئولان تشریف فرما شده بودند در این جلسه هم به تفصیل عزیزان نقطه نظرات خود را اعلام کردند و ما هم موفق به گفت‌وگو با آن‌ها شدیم و سفر ما همچنان ادامه داشته و دیدارهای دیگری هم داشت خواهیم داشت و به برخی از شهرستان های استان هم سفر خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • تک تیرانداز DE ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    3 4
    معرفی مصداقی مفاسد اقتصادی ایا خوبه یا بد جناب اقای فرستاده؟
    • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      0 0
      تبعا خوبه...ولی مصداق فساد اقتصادی کی بوده؟ مصداق حمایت از زنان بلوچ کی هست؟ جناب تک تیرانداز؟
    • IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      0 0
      درست میشه
  • DE ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    « حامل سلام و محبت »
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    حاج آقا الان شما با این سفر یکروزه تمام فتنه و خبائث صادرشده به سیستان و بلوچستان را به خیال خودت جمع کردی؟
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    عالی
  • دانا IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    1 0
    درود
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    3 0
    لعت به هر کی که شورش می کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس