کد خبر 1436871
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
افزایش فشار روی سرمربی انگلیس/ چه بازیکنی باید مقابل ایران بازی کند؟

رسانه معروف اسکای اسپورت پیش از بازی مقابل ایران در خصوص ترکیب احتمالی سه‌شیر اظهار نظر کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین مسابقه خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت.

هنوز مشخص نیست که چه بازیکنانی در ترکیب اصلی سه‌شیر برای دیدار مقابل کشورمان قرار می‌گیرند ولی رسانه‌ اسکای اسپورت در گزارشی تحلیلی مدعی شد که باید «جود بلینگهام» در ترکیب اصلی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش یک صعود تاریخی به ایران بدهکار است

اسکای اسپورت، دقایقی پیش در برنامه تحلیلی خود مدعی شد که اگر بلینگهام در ترکیب اصلی مقابل ایران قرار نگیرد، یقیناً ساوتگیت تحت فشار و انتقاد قرار خواهد کرد. این رسانه تحلیل کرد که باید ستاره ۱۹ ساله دورتموند در بازی مقابل ایران بازی کند.

افزایش فشار روی سرمربی انگلیس
بلینگهام یکی از آماده‌ترین بازیکنان انگلیس در این فصل است. بازیکنی که در سن ۱۹ سالگی توانست کاپیتان دورتموند نیز شناخته شود

در پست میانی، دکلن رایس به احتمال فراوان در ترکیب قرار خواهد گرفت ولی برخی از کارشناسان انگلیس معتقدند که شاید به جای بلینگهام ، ساوتگیت از کلوین فیلیپس استفاده کند.

کارشناسان اسکای مدعی شدند که فیلیپس بازیکن مدنظر ساوتگیت در ترکیب انگلیس است، اما این بازیکن در این فصل به دلیل مصدومیت کتف اصلا نتوانست در منچسترسیتی به میدان برود. او آماده نیست ولی سرمربی انگلیس می‌خواهد به او اعتماد کند و از او به عنوان بازیکن اصلی استفاده کند.

کارشناسان این شبکه معتبر انگلیسی مدعی شدند که به هیچ وجه نباید فیلیپس جایگزین بلینگهام شود زیرا در این صورت ساوتگیت با انتقاد شدیدی مواجه خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس