رئیس دوما: حمله موشکی به لهستان، آغازِ پایان ناتو است

«یاچسلاو ولودین» با تأکید بر اینکه حمله موشکی به خاک لهستان کار اوکراین بوده است، این حمله را آغازِ پایان ناتو توصیف کرد.

به گزارش مشرق، رئیس دومای دولتی روسیه درباره حادثه اصابت موشک به منطقه مرزی لهستان و اوکراین و کشته شدن دو شهروند لهستانی اظهار نظر کرد.

بر اساس این گزارش، «یاچسلاو ولودین» موشک اصابت کرده به خاک لهستان را اوکراینی دانست و این حادثه را آغاز پایان ناتو توصیف کرد.

رئیس مجلس دومای روسیه ادامه داد: ماجرای اصابت موشک اوکراینی به خاک لهستان بار دیگر میزان ناتوانی و شکست اتحاد نظامی ناتو را برای همه جهان آشکار کرد و این، آغاز پایان ناتو است.

شامگاه ۱۵ نوامبر، یک موشک به خاک لهستان در نزدیکی مرز اوکراین سقوط کرد و به گفته ورشو دو نفر در این حمله کشته شدند ولی هویت کشته شده‌ها را فاش نکرد و هیچ صحنه‌ای از مرگ یا تشییع جنازه آنها را منتشر نکرد. به عنوان بخشی از کارزار تحریک علیه روسیه، لهستان و اوکراین به سرعت مسکو را به این حادثه متهم کردند و از ناتو درخواست مداخله کردند.

این در حالی است که وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هیچ حمله‌ای علیه اهدافی در نزدیکی مرز اوکراین و لهستان انجام نداده است. این وزارتخانه با اشاره به اینکه تصاویر منتشر شده از برخی از بقایای موشکی هیچ ربطی به تسلیحات روسی ندارد، تأکید کرد: این بقایا متعلق به موشک‌های «اس -۳۰۰» است که اوکراین از شوروی به ارث برده، در حالی که روسیه سال‌ها پیش استفاده از این نوع موشک‌ها را کنار گذاشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    8 13
    مرگ بر روسیه و آمریکا
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
      21 0
      مرگ بر داعشی
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 1
    مرگ بر لیبرالیسم که مرجع برده داری فاشیسم تروریسم فمینیسم همجنس‌گرایی و لشگر کشی نظامی و انواع مختلف تروریسم یعنی سایبری مالی رسانه ای و بیولوژیک وغیره میباشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس