کد خبر 1436881
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
رویترز: حملات موشکی روسیه علیه اوکراین افزایش یافته است

خبرگزاری رویترز مدعی افزایش حملات موشکی روسیه علیه زیرساخت‌های انرژی اوکراین در روز پنج‌شنبه شد.

به گزارش مشرق، رویترز تصریح کرد: ارتش روسیه حملات به شرق اوکراین را بعد از خروج از خرسون در جنوب این کشور افزایش داده است.

این رسانه غربی از تلاش دولت اوکراین در اوایل این هفته برای برقراری جریان برق در این کشور بعد از بارش اولین برف زمستانی خبر داد.

براساس این گزارش، صبح پنج شنبه، صدای انفجار در مناطق مختلف اوکراین از جمله بندر جنوبی اودسا، کی یف و دنیپرو در مرکز این کشور شنیده شد.

مقامات محلی از کشته شدن ۲ نفر در حمله موشکی شب گذشته در زاپاروژیا در جنوب اوکراین و زخمی شدن سه نفر در یک حمله در خارکیف و سه نفر دیگر در اودسا خبر داده اند.

شرکت دولتی «نفت‌وگاز» اوکراین، آسیب دیدن تاسیسات تولید گاز در شرق اوکراین را تایید کرد.

روسیه سه شنبه این هفته نیز اقدام به موشک باران گسترده همسایه غربی اش کرده بود که خطای پدافند هوایی اوکراین به اصابت یکی از موشک های اس ۳۰۰ این کشور به خاک لهستان و جان باختن دو تن از اتباع آن کشور انجامید.

ترکیه و برخی کشورهای دیگر در تلاش هستند که از طریق دیپلماسی، به جنگ اوکراین پایان دهند اما ولودیمیر زلنسکی هرگونه مذاکره با کرملین را رد کرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    0 0
    در تلاشی مذبوحانه .... . این عبارت آشنایی بود که در زمان جنگ ایران و عراق ، رادیو و تلوزیون ایران در زمان حملات موشکی به شهرها میگفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس