کد خبر 1437362
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
آنچه در جنوب آذربایجان غربی می‌گذرد/ اسلحه دست چه کسی است؟+ فیلم

انتشار فیلم‌هایی از مسلح بودن اغتشاشگران در مهاباد و پیرانشهر به‌خوبی نشان می‌دهد، آشوب‌ها در این شهرها وارد فاز مسلحانه شده و کشته سازی سناریوی پشتیبانی از این جریان است.

به گزارش مشرق، مرگ‌های مشکوک تعدادی از افراد با استفاده از سلاح‌های گرم طی روزهای اخیر در شهرستان‌های بوکان، مهاباد و پیرانشهر و انتشار فیلم‌هایی از مسلح بودن اغتشاشگران که عضو گروه‌های تروریستی هستند، در این شهرها به‌خوبی نشان می‌دهد در کف میدان عناصر آشوب می‌کشند و در میدان رسانه، بوق‌های تبلیغاتی معاندان بر طبل کشته سازی می‌زنند.

یک منبع آگاه نیز در گفت‌وگویی از حضور تروریست‌های مسلح عضو گروهک‌های تجزیه‌طلب در جریان آشوب‌های چند روز اخیر در مهاباد و بوکان خبر داده است، موضوعی که در تصاویر منتشرشده در رسانه‌های وابسته به این جریانات تروریستی نیز قابل‌تأیید است.

نقش گروهک‌های تروریستی در کشته‌سازی‌های اخیر

برخی آمارها حکایت از آن دارد که از ابتدای اغتشاشات بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروهک‌های تروریستی در آذربایجان غربی دستگیرشده‌اند، این گروهک‌ها در کشته‌سازی‌های اخیر نقش مستقیم داشته‌اند.

بررسی میدانی طی چند روز اخیر در شهرهای بوکان، مهاباد و پیرانشهر هم نشان می‌دهد آتش ابتدایی اغتشاشات ناشی از فراخوان گروه‌های رسانه‌ای وابسته به معاندین از طریق اجرای سناریوی کشته سازی در این شهرها روشن‌شده است.

در چند روز اخیر افرادی در این شهرها به طرز مشکوکی توسط آشوبگران و با استفاده از سلاح‌های گرم کشته‌شده‌اند و تشییع این کشته‌ها بهانه‌ای برای تکرار چرخه آشوب است.

تخریب اموال عمومی، غارت فروشگاه‌ها به دلیل عدم اعتصاب، شهادت سه نفر از مدافعان امنیت در شهرستان بوکان، حمله اغتشاش‌گران با روش‌های تروریستی به شهرداری بوکان و تخریب ساختمان شهرداری، پرتاب کوکتل مولوتوف با هدف تخریب اموال عمومی، آتش زدن و تخریب خودروهای مردمی و عمومی در معابر و درنهایت تهدید مسلحانه مردم در معابر جزو اقداماتی بود که طی روزهای اخیر در شهرهای جنوبی آذربایجان غربی شاهد بودیم.

مادر یک جوان ۲۲ ساله مهابادی که به ضرب گلوله مجروح شده است، می‌گوید: چند فرد مسلح که صورت خود را پوشانده بودند بعد از تیراندازی به سمت پسرم از محل گریختند.

پدر این جوان هم مجروح شدن پسرش را اینگونه روایت می‌کند: این حادثه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در منطقه پشت تپ طرف شیلان مهاباد زمانی رخ داده که خانواده قصد بازگشت به منزلشان در یکی از روستاهای بخش خلیفان را داشتند و بعد از خارج شدن از منزل، چند فرد مسلح و ناشناس به سمت آنان تیراندازی کرد که یکی از گلوله‌ها به پسرشان اصابت کرده در حالی که آن زمان در آن منطقه هیچ گونه تجمع یا اغتشاشی نبوده است.

اعضای تیم تروریستی شناسایی و دستگیر شد

کشف انبوه سلاح طی روزهای گذشته خود مهر دیگری بر تأیید ورود آشوب ها در این شهرها به فاز مسلحانه دارد. در آخرین مورد سازمان اطلاعات سپاه آذربایجان غربی اعلام کرد: یک تیم تروریستی که قصد داشتند با انتقال اسلحه و مهمات به داخل کشور و به‌کارگیری آن‌ها در اغتشاشات، شهرها را ناامن کنند با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان (ع) در آذربایجان غربی شناسایی و تمامی اعضای آن دستگیر شدند.

از این تیم تروریستی، ۲۰ عدد نارنجک جنگی کشف و ضبط شد، دستگیرشدگان این تیم تروریستی با اقرار صریح اعلام کرده‌اند که قرار بود نارنجک‌ها را در جریان اغتشاشات شهرهای مختلف علیه مردم و حافظان امنیت استفاده کنند.

اعضای این تیم تروریستی که به‌طور مستقیم از سوی گروهک‌های تروریستی آن‌سوی مرز و برخی عناصر ضدانقلاب ساکن در کشورهای غربی هدایت می‌شدند قبل از هرگونه اقدام تروریستی در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه گرفتار شدند.

سازمان اطلاعات سپاه آذربایجان غربی تأکید کرده هرگونه فعالیت ضد امنیتی و تروریستی در اشراف اطلاعاتی این سازمان قرار دارد.

اعتراف اغتشاشگران دستگیر شده به پروژه کشته سازی

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب کشور هم هفته گذشته در جریان حملات موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در شمال اقلیم کردستان عراق اعلام کرد: تعدادی از عناصر این گروهک‌ها در داخل کشور که با هدف ایجاد اغتشاش و کشته سازی فعالیت داشتند شناسایی و دستگیرشده‌اند، تعدادی از این افراد نیز اعتراف کرده‌اند که در داخل کشور با استفاده از افراد تسلیمی گروهک‌ها در اغتشاشات حضور داشتند.

سردار محمدنقی اوصانلو با بیان اینکه افراد این گروهک‌ها حضور در اغتشاشات اخیر، حمله به بانک‌ها، پروژه کشته‌سازی و ورود سلاح‌های جنگی به کشور را در کارنامه خود داشتند، گفت: تعدادی از این افراد دستگیرشده و اعتراف کرده‌اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 61
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 34
  • محمد IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    اینها سربازان شیطان اند.
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      80 22
      کجای دنیا در برابر دواعش نیروی بدون سلاح فرستاد ‌و اینقدر ماشات کرد که ما می کنیم این کار اگر اسمش نفوذ نیست پس چیست
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      28 3
      مرگ اراذل و اوباش مسلح و تمام تجزیه طلبان خواسته مردم شریف ایران است
    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 0
      کسانی در سمت مسئول ساماندهی به این قضایا مثل بنی صدر عمل میکنند هستند کسانی که خواستار تکمیل پازل پروژه غربی عربی عبری هستند
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 0
      اینها سربازان پزشکیان و علی مطهری و افساد طلبان نوکر غرب هستند.
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    27 21
    چه فازمسلحانه ای چراجومیدین تروریستها بی پایگاه شدند اومدن گنگستربازی که دستگیرشدن
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      5 2
      مسلحانه است دیگه. به نظرم مثل این می مونه که فوتبال برزیل با مالدیو بازی کنه، بخدا اگه رو بده یه دفعه می بینه 5 تا خورده و دقیقه 85 بازیه و اونوقت با وقت کشیه مالدیو روبرو می شه. زود باشین وارد صحنه بشین و جمعش کنین.
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    51 69
    هم دولت فعلی و هم دولت قبلی استاندار کرد زبان برای این استان با اکثریت آذری انتخاب کرد
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      16 3
      البته ترک صحیحه
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      12 15
      دیگه فقط مونده بود که پان ترکها بخوان از این آب گل آلود ماهی بگیرن
  • DE ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    32 9
    پیشنهاد: سپاه و بسیج ورودی های شهر ها و روستاها را با احراز هویت کنترل کنند. ارتش تمامی مساحت بین روستاها را اعم ار کو و دره و غیره شبانه روزی کنترل کند. این کار را بصورت آزمایشی در مساحت چند شهرستان در جنوب آذبایجان غربی آزمایش کنند. اگر جواب داد، در سایر مناطق مشابه اعمال نمایند.
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 0
      ممنون از پیشنهادت
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    23 64
    متاسفانه ما جنگ را به امارات ، سعودی، اسرائیل، انگلیس و آمریکا باختیم
    • DE ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      54 25
      بله شما باختید، نه بسیچ، سپاه و بقیه مردم!
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      7 3
      😂😂 اگه باخته بودیم که وارد فاز ترور و تخریب نمی شدند و به راحتی شهرها سقوط می کرد . اتفاقا انها نتوانستند مردم رو همراه خود کنند برای همین مسلح شدند تا بتوانند به اغتشاشات تنفس مصنوعی بدهند . فیلمهای تشیع شهدای بسیج و امنیت رو نمی بینی ؟ جمعیتشون رو ندیدی ؟ همان جمعیت نشان می دهد که مردم کجا ایستاده اند. اینها همان روزی که شاهچراغ را غرق در خون کردند ، همان روزی که گلوی نیروی پلیس را بریدند ، همان روزی که قران و بیرق سیدالشهدا را به اتش کشیدند شکست خوردند و ذات خود را نشان دادند . انها به معنای واقعی کلمه شکست خوردند و رسانه هایشان کم کم در دنیا تحریم خواهد شد
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      5 2
      خدا لعنتت کنه لعنتی🤣
    • IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      1 0
      اره ابو‌ترس تو‌ باختی بدم باختی به ایران
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    40 21
    شناسایی کردیم. دستگیر کردیم این ها دیگه ارزش نداره. تا اعدام سریع آشوب گران انجام نشود آشوب آرام نخواهد شد
  • فارغ التحصیل شریف IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    27 13
    باید اعلام کنند هر که را با سلاح با قابل تیربار دستگیر شود، همان وقت و در همان محل اعدام می شود. آن هم به دلیل آنکه بعضی عشایر برنو دارند.
    • DE ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      8 9
      فحش یاد رفت؟
    • اصغر آقا IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      2 0
      فحش دوست داری؟
  • سید روح اله IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    49 28
    اگر کشور جمهوری آذربایجان به ایران حمله کنه باز هم یه عده بی چیز میگن کار خودشونه.
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      26 9
      آذربایجان کشور نیست یکی از شهرهای ایرانه.
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      11 7
      اون موقع که قفقاز جزو ایران بود ۹۵ درصد ایرانیا فارسی نمیفهمیدن
    • امیر IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      11 4
      الان این اتفاق در شهر (بوکان) جنوب ارومیه بین مرز ایران و کردستان عراق چه ارتباطی به مردم وکشور اذربایجان داره؟ چرا همیشه فقط کافیه اسم اذربایجان بیاد عده ای با غرض شمشیر از رو میبندند در جهت تحریک یا عقده گشایی علیه آذری ها شخصا شاید از سیاستی که باکو پیش گرفت و بخاطر سو تفاهمات و تحریکات داخلی خارجی بجای اتحاد با ایران به سمت ترکیه عثمانی و پاکستان و غیره رفت متنفر هم باشم چون یادشون رفته اصالتا ایرانی هستند از طرفی مجسمه شاه اسماعیل صفوی رو تکریم می‌کنند از یه طرف دیگه با دشمن اصلی شاه اسماعیل ترکیه عثمانی علیه ایران متهد میشن اما از همه اینا گذشته تنها کشور همسایه ایران که تا صد سال پیش آب و خاک و مردمش ایرانی بودند و هنوز هم مردم در دوسمت اراز قومی مذهبی با ایرانی ها برادرند همین مردم کشور اذربایجانه ولی بنظرم نره سهل انگاری در جنگ اول قرباغ و تجاوز ارمنستان وقتی که خط قرمز مرز بین المللی ایران عوض شد حیدر علی اف طبق اسناد رسمی از ایران خواستار ورود به جنگ شده که بهترین فرصت برای ما بود که با آزادی مناطق اشغالی یا کل اذربایجان رو به ایران برگردانیم یا تا ابد این کمک و نجات قرباغ گردن اذربایجان می موند که به هر دلیلی انجام نشد حتی در جنگ اخیر با همه مناسبات با ارمنستان چون اشغال گر بودند باز هم باید از اذربایجان شیعه مذهب بجای بی طرفی حمایت میکردیم نه فقط لفظی در عمل کمک نظامی میکردیم قبل از اینکه ترکیه خودشو بندازه وسط و همین کار رو انجام بده یا پاکستان این وسط دشمنان دیرینه هم از فرصت نمیتوانستند سو استفاده کنند
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    88 24
    شهرهای آذربایجان غربی مشکل مهاجرین تروریست داره. سالهاست که مردم آذربایجان خواستار خروج این اشرار ضد نظام از استان هستن ولی متاسفانه کسی کاری نمیکنه.
    • رجبی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      10 19
      بله متاسفانه تروریست های پانترک استان رو میخوان کنترل کنن و دولت هم کاری نمیکنه
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      7 16
      پان ترکیسم ملغمه‌ای از بی‌سوادی و بی‌شعوری است
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    22 27
    اخه ارزش داشت کشور اینطوری کردید چقدر لج بازید
    • DE ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      18 5
      آفرین، کاملا دو پهلو.
    • DE ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      2 2
      چی بودیم چی شدیم
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    52 12
    ارتش وسپاه باید بصورت جدی ومحکم وارد شده وبساط گروهک های خائن ومزدور اعم از کومله،دمکرات ومنافقین را برای همیشه جمع کنند.
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    36 12
    اوایل مماشات کردید گفتید مردم هستند، جوانان و نوجوانان هستند، فریب خورده هستند، دستگیریشون کردید و با افتخار آزادشون کردید و صداش رو هم درنیاوردید که چند نفر از این آزادشده ها رو دوبار تو اغتشاش دستگیر کردید!! همه بماند چپ و راست از دولت و قوه قضاییه و فرماندهان سپاه و ارتش آمرین و سرنخ های این اغتشاشات رو نه ید به انتقام و زدن و نابودی کردند هیچ کاری نکردید اونها هم دیگه یقین کردند جرأت اقدام متقابل ندارید با خیال راحت بیشترش کردند! قوه قضاییه یه حکم اعدام میده خبر پشت خبر و همه جا که ناراحت نباشید، نگران نشوید، این حکم بدوی ست هنوز و قطعی نشده!!! ترسیده به خدا قوه قضائیه! چرا هیشکی به صراحت و صادقانه به این آقایون نمیگه این رو؟!
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    66 26
    لعنت بر رضا شاه که با حماقت خودش و کوچ دادن اینها از شمال عراق به جنوب آذربایجانغربی خواست بافت قومیتی رو تغییر بده
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      4 12
      لعنت به رضا شاه که به تورک فارسی یاد داد
    • علي حسيني باي IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      2 11
      معلومه اهل مطالعه هستي در كدام كتاب اين را خواندي به ما هم معرفي كن يك عكس از كتابخانه ات هم بگير برام بفرست.ملكت ايران به باسواداني مثل شما و رايفي پور احتياج دارد
    • DE ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
      2 7
      چرند نگو
  • رضا IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    53 18
    باز هم یک عده برای بی نوایی کولبرهای قاچاقچی اسلحه، گریه و زاری کنند.
  • 00000000 IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    36 12
    به خداقسم تازمانی که یه سیلی محکم به عربستان زده نشه این کاراجم وجورنمیشن.الان جم بشه یه مدت دیگه به یه بهونه دیگه شروع میکنن.ماهرچی میکشیم ازخویشتن داری بیش ازحد هست.یه باریه ضربه اساسی به وهابی های پاپتی بزنن دیگه هیچ غلطی نمیکنن.
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    3 10
    مناطق ترک نشین و کرد نشین باید مدتها پیش با اصفهانی ها و یزدی ها جابجا میشدن
  • RO ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    14 4
    باید به رضاشاه خودفروش لعنت فرستاد که اینارو وارد کشور کرد تا علیه ترکیه مثلاً غلطی بکنه. سال‌هاست خودش به درک واصل شده اما مردم آذربایجان درگیر اینها هستن. خاندان وطن فروش پهلوی در تمامی بخش ها خیانت کردن ولی برخی فریب خوردگان فکر می‌کنن زمان اونا خوب بود!
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    5 2
    پس این. نیروهای امنیتی. انتظامی سپاهی بسیجی ارتشی و. اطلاعاتی چکار میکنن که این حرام لقمه ها اینجوری آشوب کرده و آدم. می کشن چرا. خوابید
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    6 1
    اعدام کنید ابن نجاست ها. درود بر سربازان امام زمان عج من ایرانی تا آخرین قطره خون پشت وطن ام هستم
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    4 3
    این حرام زاده های وهابی صهیونیست داعشی را بعداز تخلیه اطلاعات اعدام و در چاه اسید بندازید 😡 😡 😡 مرگ بر اسرائیل مرگ بر عربستان سعودی مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر وهابیت
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 0
    در جنوب غربی آذربایجان غربی چه می‌گذرد
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    4 2
    بولله که این افراد رو باید سر تیر اعدام کنند تا حساب کار دست بقیه قاچاقچیان سلاح بیاد.....نظام اعلام کنه که قاچاق حتی یه قبضه سلاح مجازاتش اعدامه اون هم بدون محاکمه...اونوقت نتیجشو میبینید...آخه چرا این هم تو لاک دفاعی فرو رفتید...
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    3 2
    خدا لعنت کنه مسئولین ترسو رو که مدافعان امنیت رو دست خالی می‌رساند در دهان شیر نمیدونم چطور اییینقدر امسال نظام داره ضعف نشون میده سال ۹۸ بدتر بود دوهفته ای جمع شد
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    3 3
    زودتر باید این استان جمع و اوضاع آرام و مردم بر سر کارهای خود بازگردند و اغتشاشگران به دار آویخته شوند
  • سید جعفر IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    16 5
    به اسم کولبر و کاسب کار . سال ها ست اسلحه وارد کردن برای همچین روزی. باید با مشت اهنین سرکوب بشن.
  • استان ارومیه IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    3 11
    متاسفانه وقتی خود ما ایرانیان روی استان ارومیه نام ترکی میگذاریم همین باعث میشود عردوغان و علیف ادعای مالکیت میکنند.
  • مجتبی محمدی از زنجان IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 3
    عددی نیستن اولا شما ببنید چه بالایی سر همه کردهای جهان آوردند
  • عمو IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 2
    نظرهای مختلف در هر موضوع صحیح یا غلط به افکار اشخاص مربوط است. امّا کسانیکه با ایجاد نا امنی فکر کرده اند به جایی خواهند رسید معلوم است واقعاً احمقتر از باقی گروها هستند. ملتها حواستون هست?
  • عمو IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 2
    ملخها.
  • آماده شهادت IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    4 2
    اگر قرار باشه نظام همینطور مماشات کنه من یکی خودم راسا اقدام می کنم و دمار از روزگار این جماعت در میارم به هیچ کس هم کاری ندارم....
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    9 3
    توبه گرگ مرگ، انها بازماندگان همانهایی هستن از زمان شاه و جنگ تحمیلی تا حالا هر وقت موقعیت براشون پیش امده برضد این کشور و ملت دست به اقدامات مسلحانه زدن
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      2 0
      حرف حق زدی افرین
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    5 2
    پس کو اقتدار و امنیت ؟ چرا دستگیر نمیشن ؟ چطور به راحتی سلاح وارد میشه ؟ مردمو از کار و زندگی انداختین .... بسپارین دست سپاه قدس و اونایی که سوریه رو ازاد کردن . بذارین دو روزه تمومش کنن
    • US ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 0
      سوریه آزاد کردید
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    6 2
    آقا بسیج عمومی اعلام کنن تا ببینم کسی می مونه تو این شهرا
  • ایرانی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    8 6
    به خدا منی که به گشت ارشاد اعتراض دارم هم دیگه از این همه مماشات با تروریست ها خسته شدم ، چرا پلیس نباید در برابر اینها مسلح باشه؟ ارتش و سپاه تا دیر نشده مرزها رو ببندند و علیه اینها اقدام کنند.
  • قشرضعیف IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    فیلم خودشانه صحنه سازیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس